Auteur Topic: [Kandidaat] Patrick  (gelezen 89753 keer)

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2008, 21:09:12 »
Ik ga ook voor Patrick als mol. Hoe fanatiek hij voor die sjekkels(jokers) ging... ;)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2008, 21:34:15 »
Wat zei Patricks nou voor vaags dat hij de jokers ging inleveren omdat hij "er toch niets aan had"....  ???
Heel bijzonder....  ::vergroot::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #22 Gepost op: 4-01-2008, 21:42:10 »
Wat zei Patricks nou voor vaags dat hij de jokers ging inleveren omdat hij "er toch niets aan had"....  ???
Heel bijzonder....  ::vergroot::
De eerste aflevering kon hij ze nog niet gebruiken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2008, 23:13:36 »
Ik ga ook voor Patrick als mol. Hoe fanatiek hij voor die sjekkels(jokers) ging... ;)

En ook al zo fanatiek bij het fietsen. En toch valt ie gek genoeg niet echt op vind ik. Kortom: verdacht manneke. ::vergroot::

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2008, 08:58:09 »
De eerste aflevering kon hij ze nog niet gebruiken.
Nee, maar de tweede aflevering waarschijnlijk wel. Dus dat hij er helemaal niets aan heeft is onzin.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline gangster214

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Patrick/Edo Mol
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2008, 13:10:28 »
Kijk bij het Dagboek van de mol. Daar staat:

Wat een bijzonder en vooral ook spannend gevoel. We stonden daar tegenover Pieter Jan op een rij en ik voelde de zenuwen in mijn buik. De eerste opdracht! Het begon al goed. Tijdens een lange reis, werd er in een van de auto’s een boodschap afgespeeld: we moesten goed opletten.

In de auto van Patrick en Edo werd die tune afgespeeld. Nicolette is er uit, dus die is niet de mol. Patrick en Edo doen verdacht. Patrick of Edo de mol.
Patrick letten als enige goed op!
« Laatst bewerkt op: 6-01-2008, 13:14:49 door gangster214 »

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #26 Gepost op: 6-01-2008, 14:27:54 »
En ook al zo fanatiek bij het fietsen. En toch valt ie gek genoeg niet echt op vind ik. Kortom: verdacht manneke. ::vergroot::

Met dat snelle fietsen schoot hij niets op. Hij ging er alleen vandoor en nam daardoor de rest ook niet op sleeptouw. Ook heeft hij met hard fietsen geen geld uit de pot gespeeld. Als de mol al op de fiets zat, zou hij mijns inziens zeker niet hard solo gaan fietsen omdat de kans dat je daarmee geld uit de pot speelt heel klein is. Patrick was - zoals was te verwachten - door de klimmers gekoppeld aan één van de eerste klimmers. 

Ik gok dat de mol bij deze opdracht zo weinig mogelijk heeft gedaan. Niet hard gefietst of niet geklimd.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #27 Gepost op: 7-01-2008, 14:32:01 »
Door het snelle fietsen schoot Patrick niets op. De enige die ik echt verdacht vond in die opdracht is Dennis. Die zorgde dat de langzaamste sneller binnen was.
Laten we jabberen.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #28 Gepost op: 7-01-2008, 17:55:17 »
Door het snelle fietsen schoot Patrick niets op. De enige die ik echt verdacht vond in die opdracht is Dennis. Die zorgde dat de langzaamste sneller binnen was.

Dat is wel verdacht, maar juist niet verdacht als je kijkt of hij de Mol is of niet.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #29 Gepost op: 7-01-2008, 22:02:19 »
Het is natuurlijk allemaal knip- en plakwerk in de uitzending maar het snelle fietsen van Patrick gebeurde wel op een vreemd moment.
We zien Nicolette de berg beklimmen en ze ziet het niet meer zitten, op dat moment komt Patrick in beeld en gaat als een gek ineens fietsen. Misschien heeft hij te horen gekregen dat Nicolette er erg lang over zou gaan doen en hij dus de kans rag eerder aan te komen dan dat Nicolette boven zou zijn.

Offline Romy2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #30 Gepost op: 10-01-2008, 06:02:15 »
Patrick was inderdaad mols bezig. Snel fietsen, als enige. 3 jokers weten binnen te halen en alles inzetten. De kans dat er 16 v/d 17 erin zaten was zodoende wel erg groot, bovendien haal je er 300 euro mee uit de pot. Nee, Patrick mag van mij zeker de mol zijn. Gezien de aflevering en bovendien omdat er potverdrie nu wel eens een mannelijke mol aan de beurt is!  ::vergroot::

Heb je wel goed de pagina van Patrick gelezen? Patrick had maar 2 jokers!!!!!
Maar ik ben het er wel mee eens. Hij is erg leuk, maar is wel de mol.
Juist omdat hij zo leuk, jong en sportief is, verdenkt niemand van de kandidaten hem.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #31 Gepost op: 10-01-2008, 18:09:49 »
Kijk bij het Dagboek van de mol. Daar staat:

Wat een bijzonder en vooral ook spannend gevoel. We stonden daar tegenover Pieter Jan op een rij en ik voelde de zenuwen in mijn buik. De eerste opdracht! Het begon al goed. Tijdens een lange reis, werd er in een van de auto’s een boodschap afgespeeld: we moesten goed opletten.

In de auto van Patrick en Edo werd die tune afgespeeld. Nicolette is er uit, dus die is niet de mol. Patrick en Edo doen verdacht. Patrick of Edo de mol.
Patrick letten als enige goed op!

en wie zegt dat de mol in die auto zat ? denk je werkelijk dat ze mol zich in zn dagboek zo bloot zou geven ?
zou wel eenbeetje te gemakkelijk zijn he. en de programma makers zijn ook niet gek :)
je interpreteert het te gemakkelijk
dennis for mole !

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #32 Gepost op: 10-01-2008, 19:45:45 »
Ik denk dat PAtrick eruit vliegt vanavond. Zijn intro is al geweest.
Ik weet ik weet. Geld voor meerere misschien, en zegt niet alles. Maar toch: ik heb zo'n donkerbruin vermoeden.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #33 Gepost op: 10-01-2008, 19:50:02 »
Ik hoop van niet want hij is mijn verdachte numero uno.. daarna georgina en regina
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #34 Gepost op: 10-01-2008, 21:38:35 »
Fjieuw hij zit er nog in! En blijft ook mijn verdachte. Edo verwisselen met Joris bij het seinen en bijna niets uitpakken...
En hij leek niet echt blij toen hij geld geschoten had. Alsof het per ongeluk was en hij er van baalde.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #35 Gepost op: 10-01-2008, 21:39:20 »
Ik heb erg om Patrick moeten lachen deze keer ::rofl::
Erg grappig combinatie, Patrick en Dennis.

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #36 Gepost op: 10-01-2008, 21:39:57 »
Hij was weer TE zenuwachtig om de mol te zijn

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #37 Gepost op: 10-01-2008, 21:40:07 »
Ik verdenk hem nu ook. ::jaja::

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #38 Gepost op: 10-01-2008, 22:13:37 »
Ik verdenk hem nu ook. ::jaja::

hey dat zou je niet doen, want ik verdenk hem en je weet wat dat meestal voor gevolg heeft he :D :D
dennis for mole !

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #39 Gepost op: 10-01-2008, 22:20:52 »
*Wendy* en ik kregen dus echt een halve hartverzakking he!!! "Oh nee, we horen niet op wie hij stemt! Hij zegt helemaal niets! Hij gaat eruit! Onze mol! Oh nee, dat komt nooit meer goed met onze positie in de pool".

En toen bleef `ie er gelukkig in  ;D

Toen waren *Wendy* en ik blij ::jaja::.

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."