Auteur Topic: [Kandidaat] Patrick  (gelezen 89744 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #80 Gepost op: 18-01-2008, 16:18:23 »
Ik vindt Patrick ook nog steeds heel verdacht ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #81 Gepost op: 18-01-2008, 16:25:02 »
Patrick heeft het (als hij de mol is) juist heel goed gedaan.
Hij haalt zelf 500 euro binnen, waardoor hij de verdenking van zich af haalt, maar onderstussen laat hij Coen, die het meeste geld heeft, aan zijn lot over, waardoor hij bijna zeker gevangen gaat worden.

Dus: bijna al het geld weg en zelf minder verdacht vanwege het luttele bedrag dat wel in de pot komt

Ja, dat klopt ook nog eens. ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #82 Gepost op: 18-01-2008, 16:26:15 »
Ja, dat klopt ook nog eens. ::jaja::


juist!!!!!
Keep Watching

Offline soepsas

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hoi
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #83 Gepost op: 19-01-2008, 13:28:39 »
ik en mijn familie verdachten hem  ::hypocriet::
maar wie weet? ???
sassie

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #84 Gepost op: 19-01-2008, 14:04:03 »
Ik vind niet dat iedereen aan het mollen is...Ja Joris die gooide gewoon 3000 euro weg en Georgina probeerde zich eerst ook verdacht te maken. En idereen doetwel is wat verdachts vaak niet bewust, soms wel. Dat is elk jaar zo. Ik denk juist dat de echte mol niet de tactiek kiest om zo opzichtig te gaan mollen, dus niet hardop te gaan zeggen ik ga nu een mollenstreek leveren om mezelf verdacht te maken. Of dat zo duidelijk te doen dat het er wel heel erg dik bovenop ligt.
Ik blijf voorlopig bij Patrick >:D omdat hij veel geld uit de pot houdt en zo geniepig mogelijk probeert te saboteren. Al had Coen heel goed door dat hij heel onhandig de boompjes stond om te hakken. En ook Dunya dacht wat doet ie vreemd met die boeien....Misschien dat hij in afl.4 zijn streken weer uithaalt bij een andere kandidaat zodat hij het een beetje spreidt. De enige mollenstreek die hij in de groep uithaalde was het niet inleveren van maar één gram van zijn bagage (wat toch ook heel raar is).  ;)

WorldExpress

  • Gast
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #85 Gepost op: 24-01-2008, 22:55:07 »
Patrick op pagina 2, dat kan niet :D

Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #86 Gepost op: 24-01-2008, 22:58:10 »
Patrick op pagina 2, dat kan niet :D
::rofl::
helemaal mee eens  ;)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
De zenuwachtige mol??
« Reactie #87 Gepost op: 24-01-2008, 23:15:48 »
Ik vond het deze keer niet zo overduidelijk de molacties van Patrick. Ik vond het vreemd dat hij zo
geheimzinnig over zijn kamer deed, volgens mij roep je meteen moet je nou eens kijken en waarschuw je
de anderen, net als Coen en Edo deden. Was het tijdrekken?
 En als er aan hem gevraagd wordt kom even bij Coen en Edo in de kamer kijken doet hij een beetje dwars en roept waarom?? Hij gaat niet meteen kijken. Tijd rekken?? Hij roept vaker waarom en hoezo als medekandidaten hem iets vragen. Ook al sze des leutel van zijn kamer vragen. Hij probeert de kluis niet al te vlot te openen.
Bij het zoeken van de foto's hoeft hij weinig te doen omdat de opdracht toch niet goed gaat. Maar ik zie hem ook niet echt een effectieve bijdrage leveren aan deze opdracht. :-\\
Samen met Dennis gaat de eerste opdracht met de 6 vragen goed. De vraag over Prinsjesdag weten ze beiden niet (of doen alsof) en ze besluiten niks te doen. Bij de weegschaal begint Patrick maar als Dennis oppert ik wil het ook wel doen laat hij het direct erg enthousiast over aan Dennis. Die uiteindelijk de mist in gaat, waardoor hij is en uitgeschakeld en Patrick verder kan spelen. Daar sleept hij met Regina nog wel geld binnen en ik kon hem niet echt betrappen op geklooi met de sleutelbos maar misschien heeft hij nog wel iets geprobeerd.
Ik heb het idee dat Patrick vaak een rol speelt, een tikje zenuwachtig vaak, ik weet niet het is een gevoel. Ik blijf nog even bij Patrick, hoewel ik anderen ook mollerige dingen heb zien doen zoals Joris . Ga de uitzending nog eens goed bekijken.... 8)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #88 Gepost op: 24-01-2008, 23:18:30 »
Patrick is gewoon vreselijk achterdochtig, hij vertrouwt niemand in het spel en wil eerst rustig zelf kijken of hij er een voordeeltje uit kan halen. Vandaar dat gedoe met zijn kamer.

Ik vraag me wel steeds af of Patrick nou echt zo dommig is of dat hij het speelt, ik krijg nog geen hoogte van hem. Als hij zo dommig is, hoe kon hij dan bij Die Is De Mol Regina zo om de tuin leiden?
Keep calm and eat chocolates!

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #89 Gepost op: 24-01-2008, 23:20:00 »
Hij is een acteur en alles wat ik hier ga zeggen is misschien wel te wijten aan zijn acteurschap:

Ik vind alleen dat ik hem nou niet echt zie als iemand die weet hoe die een kapmes moet hanteren. Daar is hij ook niet voor gemaakt. Hij laat het ook zo makkelijk aan Coen over! Waarom zo makkelijk aan Coen over laten als je zelf de mol bent? Ben je dan niet te zwak voor een mol? Moet je dan niet juist de ander overtuigen dat het gaat lukken? Moet je dan niet 500 euro laten verdwijnen? Oke, oke... Hij had weinig mogelijkheden om van die 500 euro af te komen zonder dat het ging opvallen.

Aflevering 4: Met de schakelaars kon hij volgens mij heel makkelijk saboteren! Mede omdat met de mol alle opdrachten worden doorsproken! Toch ging het goed! Hij wist prinsjesdag niet, ik ook niet en 1000 anderen met mij niet. Hij haalde veel geld op bij die opdrachten en bleef eigenlijk tot het einde over, terwijl hij toch al 3 of 4 opdrachten had getrotseerd? Er was ook moeilijk te saboteren, omdat je weinig invloed had op de andere groepjes.

Ik vind zijn enthousiasme in het spel oprecht. Hij is consistent en doet vrijwel nooit iets wat eigenlijk helemaal niet bij hem past. Hij volgt altijd zijn persoonlijkheid. Dat maakt hem voor mij echt een Kandidaat pur sang!

Maar goed, hij is en blijft een acteur. Misschien kunnen we wat uit de vragen aan de mol halen...

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #90 Gepost op: 24-01-2008, 23:25:45 »
Patrick had die gewichtjes meegenomen...dat zou de mol nooit doen.


Ook kwam hij met Driefm


Dennis kiest patrick uit niet andersom. Patrick is (denk ik) niet zo heel snugger..hihi
« Laatst bewerkt op: 24-01-2008, 23:39:48 door Lola-aapje »

Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #91 Gepost op: 24-01-2008, 23:31:23 »
Ik sluit me helemaal aan bij RJBanthum, swifty en lola-aapje. ::ok:: Patrick wil dit spel gewoon héél graag spelen en doet dit dan ook om te winnen. Gewichten meenemen is inderdaad totaal onmols...sowieso een slechte actie om die laatste opdracht samen met Regina (met de sleutelbos) te laten slagen. De mol zou die sleutelbos nooit overlaten aan regina omdat ze zo'n overduidelijke hardwerkende kandidaat is...

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #92 Gepost op: 24-01-2008, 23:38:04 »
Ik vind hem eigenlijk nog steeds wel wat verdachts hebben. Hij zit de hele tijd te asen op die topito's en opeens gunt hij ze Regina? Zonder slag of stoot? Hij zit de hele tijd een beetje sneaky te doen met zn topito's, bij die eerste opdracht ook hopen dat Dennis niet zag dat ze er lagen. Maar later laat hij ze Dennis ook gewoon pakken bij die weegschaal. Dennis geeft er volgens mij ook geen aan Patrick, terwijl Patrick dat wel bij Dennis had gedaan. Waarom vraagt Patrick hier niet om? Heeft hij ze niet nodig of wil hij gewoon snel die opdrachten doen als een fanatieke kandidaat?

Ook toen hij nog over was met Regina en ze opende die deur, stond hij eerst nog even stil en naar binnen kijken net of hij wist dat er wat zou gebeuren  ::hypocriet::

House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #93 Gepost op: 24-01-2008, 23:41:31 »
Ik vind hem eigenlijk nog steeds wel wat verdachts hebben. Hij zit de hele tijd te asen op die topito's en opeens gunt hij ze Regina? Zonder slag of stoot? Hij zit de hele tijd een beetje sneaky te doen met zn topito's, bij die eerste opdracht ook hopen dat Dennis niet zag dat ze er lagen. Maar later laat hij ze Dennis ook gewoon pakken bij die weegschaal. Dennis geeft er volgens mij ook geen aan Patrick, terwijl Patrick dat wel bij Dennis had gedaan. Waarom vraagt Patrick hier niet om? Heeft hij ze niet nodig of wil hij gewoon snel die opdrachten doen als een fanatieke kandidaat?


Patrick wil volgens mij allemaal witte topitos....met de opdracht van vorige week had hij 3 of 4 witte..Alhoewel het wel handig is om andere te hebben om te ruilen..hm

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #94 Gepost op: 24-01-2008, 23:45:34 »
Volgens mij is hij inderdaad Impulsief en toch Slim... Sommige dingen doet ie bijzonder goed en hij heeft ook best veel goed gedaan. Sommige dingen gaan door zijn impulsieve gedrag aan hem voorbij... Hij ging vandaag inderdaad meer voor geld dan voor topito's ... Hopelijk steelt hij die van Dennis :P

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #95 Gepost op: 25-01-2008, 11:18:52 »
Jut en Jul samen op stap..
Leuk stel die Dennis en patrick (om samen te zien klungelen).

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #96 Gepost op: 25-01-2008, 15:17:50 »
Ik vind ze een leuk stel omdat ze samen hebben bewezen min of meer het beste team te vormen in deze serie! Maarjah, als iedereen denkt dat een van hun de mol is, dan kan dat natuurlijk weer niet :P

Ben benieuwd of ik gelijk had! we zullen zien!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #97 Gepost op: 25-01-2008, 17:28:55 »
Nog even een mol puntje voor patrick. Voordat hij zijn kamer ingaat kijkt hij al best veel heen en weer! Bewegend beeld is nog vreemder. Als je niets verwacht in je kamer dan  kijk je niet zoveel om je heen voordat je de kamer opent.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2008, 23:09:48 door Lola-aapje »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #98 Gepost op: 25-01-2008, 18:34:14 »
Denk dat ie gewoon no terugkijkt naar z'n medekandi's.  ???

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #99 Gepost op: 25-01-2008, 18:53:06 »
Denk dat ie gewoon no terugkijkt naar z'n medekandi's.  ???

Heb je het bewegende beeld ook gezien of alleen deze foto, want in de uitzending zelf is het duidelijker? Als ik een hotelkamer binnen zou gaan, dan ga ik niet met m'n mijn rug tegen de deur duwend/sneakend naar binnen.