Auteur Topic: [Kandidaat] Regina  (gelezen 64787 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #100 Gepost op: 14-02-2008, 13:45:24 »
Ten eerste, ja, soms wel.
Ten tweede, waar haal jij uit dat Tin bedoelt dat Regina de winnares wordt?
The British are not impressed.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #101 Gepost op: 14-02-2008, 19:36:33 »
De muzikale Hint gaat over de indentiteit van de mol.. Niet van de winnaar ;)
Nee hoor! Vorig jaar hadden ze ook een hint over Paul!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #102 Gepost op: 15-02-2008, 16:54:39 »
Gelukkig voor Regina is Dunnya er nu uit; nu heeft ze nog de kans om de goede mol te vinden!  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline sdfghj

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #103 Gepost op: 16-02-2008, 15:11:20 »
En bruine

 :)  :D  ;D  :-*  :(  :o  ;)  ::)


of paarse

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #104 Gepost op: 17-02-2008, 16:20:20 »
Het is waarsch. toch Regina, de mol! Jammer ::zwaai::

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #105 Gepost op: 18-02-2008, 13:49:30 »
ik vind regina een superleuke,slimme  en fanatieke kandidate
ze past heel goed in de groep en ik denk niet dat ze daadwerkelijk alleen op dunya zat,
vooral in het begin zei ze steeds dat ze geen tunnelvisie wilde ontwikkelen en dus zou blijven spreiden over 2 mensen! dus misschien heeft ze al lang door wie de mol is maar heeft ze zo heel handig op 2 mensen gestemd (dunya en de mol) en zo  iedereen om de tuin geleid door ze te laten denken dat ze helemaal niet weet wie de mol is?!
regina is heel clever en ik denk dus dat zij gaat winnen!!

nou ja ik wil gewoon graag dat ze finale haalt, en nog liever dat ze wint  ;D
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #106 Gepost op: 18-02-2008, 16:54:12 »
Regina gaat winnen  ::jaja::
First you go backwards, but then forwards again

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #107 Gepost op: 21-02-2008, 10:42:52 »
Regina gaat winnen  ::jaja::
Dat mag ik hopen anders is mn hele pool naar de kloten!  ::jaja::  ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #108 Gepost op: 21-02-2008, 12:36:23 »
Trouwens wel een leuke hint voor iedereen die gelooft dat Regina gaat winnen....

We hadden een muzikale hint van de Golden Earring.

anagram van Golden Regina R. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #109 Gepost op: 21-02-2008, 15:02:54 »
Trouwens wel een leuke hint voor iedereen die gelooft dat Regina gaat winnen....

We hadden een muzikale hint van de Golden Earring.

anagram van Golden Regina R. :)

Klopt, en in combinatie met de titel 'Future' en de regels "I always knew it would take a liar, In this brave new world to survive, It's gonna happen in the future" kan het er op wijzen dat de leugenaar (liar) van aflevering 5, Regina die de vrijstelling echt niet gekocht had, uiteindelijk gaat winnenn (survive). ::jaja::

edit: nu zie ik pas wat je zegt: Golden Regina R. Sterk met dat Golden erbij! :D
« Laatst bewerkt op: 21-02-2008, 15:09:00 door Heinz »

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #110 Gepost op: 21-02-2008, 17:22:12 »
Trouwens wel een leuke hint voor iedereen die gelooft dat Regina gaat winnen....

We hadden een muzikale hint van de Golden Earring.

anagram van Golden Regina R. :)
Mooi Gezien  ::ok::
Hoop eerlijk gezegd dat Regina Verliezend Finaliste word, dan stijg ik ook nog ff in de Pool ;D

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #111 Gepost op: 21-02-2008, 21:42:05 »
Ik zou me echt rot lachen als RR de mol is, iedereen verdenkt dennis en edo (waaronder ik)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #112 Gepost op: 21-02-2008, 21:44:03 »
Regina is voor mij nu de mol.

Op de groeps foto waar de hele tijd mensen weggaan aan het einde van de aflevering. Daar staat Regina op met een zwart/bruin truitje. Dennis met een rood shirt en Edo met een groen shirt. Dus Dennis verliezer en Edo de winnaar en dan dus Regina de mol?

Het belangrijkste wat je hier tegen inbrengt is dat ze dat van te voren niet konden weten. Ja duh... Maar achter af wel. Het is duidelijk dat de foto pas later is samengesteld. De foto's zijn toen gemaakt maar de mensen zijn er pas later zo in geplakt.

En Regina staat ook in het midden. Wat mij 'gelijk' al opviel is dat alle afvallers aan de 'rand' van de foto stonden. Met de mol dan in het midden.

(Hoopt op de theorie van de week ::rofl::)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #113 Gepost op: 21-02-2008, 21:44:37 »
Goede winnares denk ik.. Hoewel ze vorige week op Dunya stemde en deze week veelal op Patrick, en beide keren blijft ze erin. Verdacht vind ik.. ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #114 Gepost op: 21-02-2008, 21:49:12 »
Wat een briljante theorie chris :P:P
Egt balen dat Patrick eruit is :P:P
T is wel zo ze heeft nu alleen nog maar op afvallers gestemd maar ze is er nogsteeds niet uit. Hmmmmm vreemd.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #115 Gepost op: 21-02-2008, 21:51:46 »
Wat een briljante theorie chris :P:P
Egt balen dat Patrick eruit is :P:P
T is wel zo ze heeft nu alleen nog maar op afvallers gestemd maar ze is er nogsteeds niet uit. Hmmmmm vreemd.

dank je :P

Vote for me voor de theorie van de week ::rofl::

Moet nog wel een beetje eer halen nu ik ga zakken in de pool.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #116 Gepost op: 21-02-2008, 22:05:04 »
Goede winnares denk ik.. Hoewel ze vorige week op Dunya stemde en deze week veelal op Patrick, en beide keren blijft ze erin. Verdacht vind ik.. ::vergroot::

Inderdaad, dat is toch op zijn minst apart te noemen. Bedoel, als je spreidt maar het merendeel inzet op Patrick/Edo (15 v/d 20) en de laatste 5 willekeurig selecteert. Akkoord, je beantwoord de vragen met in het achterhoofd dat 1 van hen 2 de mol is. Dus de mol is een man = goed geantwoord. Maar kan het dan inderdaad zo dat het merendeel van de antwoorden die Regina gaf dus ook op Dennis slaan? Er van uitgaande dat Dennis inderdaad de mol is natuurlijk ;)

Want het is frappant dat je 2x op rij gewoon doorgaat terwijl je op de afvaller gestemd hebt. Reden genoeg om het verdacht te noemen. Maar ondanks dat blijf ik bij Regina als winnares. Dankzij diegene die zei dat Regina R een anagram is voor Golden Earring met de aanwijzing dat er een leugenaar nodig is om te overleven in deze nieuwe wereld. Nou gelogen heeft ze destijds over die vrijstelling en overleeft heeft Regina ook zeker! Nu al 2 executies op 1 rij. Dus ja, winnares of toch mol?

Als het laatste waar blijkt ga ik er zo versteld van staan. Echt, als Regina het is,  ::bravo:: voor de AVRO. Want na zovaak een vrouwelijke mol kan het gewoon niet dat er nog een keer bij WIDM de mol een vrouw is. Of vanwege die gedachte juist wel. En laat de AVRO dan net die kronkel volgen. Nou, dan hebben ze mij goed tuk! Maar totdat er geen uitsluitsel is blijf ik eigenwijs bij Regina als winnares.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #117 Gepost op: 21-02-2008, 22:09:38 »
Omdat als ze op Dunya stemde vorige keer ze automatisch ook vragen over Dennis goed had. En op wie ze nu stemde is totaal onduidelijk.
The British are not impressed.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #118 Gepost op: 21-02-2008, 22:14:15 »
Klopt, en in combinatie met de titel 'Future' en de regels "I always knew it would take a liar, In this brave new world to survive, It's gonna happen in the future" kan het er op wijzen dat de leugenaar (liar) van aflevering 5, Regina die de vrijstelling echt niet gekocht had, uiteindelijk gaat winnenn (survive). ::jaja::

edit: nu zie ik pas wat je zegt: Golden Regina R. Sterk met dat Golden erbij! :D

De LIAR pur sang is natuurlijk de mol en doordat je weet wie de mol is overleef je het spel en word je winaar dit samen met het anagram (goed gevonden) ja zeker weten Regina is de winaaaar!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #119 Gepost op: 21-02-2008, 22:22:59 »
Op de laptop staan 2 kleine mollogootjes. RR?
The sun came up and reality set in.