Auteur Topic: [Kandidaat] Regina  (gelezen 64769 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #120 Gepost op: 21-02-2008, 22:26:06 »
Op de laptop staan 2 kleine mollogootjes. RR?
Nee, vermijden van sluikreclame door het merk van de laptop af te plakken.  :P

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #121 Gepost op: 21-02-2008, 22:27:15 »
Nee, vermijden van sluikreclame door het merk van de laptop af te plakken.  :P

Omg :P
The sun came up and reality set in.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #122 Gepost op: 21-02-2008, 22:30:40 »
Regina heeft ook nagenoeg altijd op bv Edo gestemd. Dit was het geval per aflevering 3.
Wel zat altijd Dunya erbij.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #123 Gepost op: 21-02-2008, 22:32:27 »
Op de laptop staan 2 kleine mollogootjes. RR?

Dan moet dat eerder:

Marc Marie ;)
of
MolMol, die TomTom gaat verslaan :P

zijn.  ;D

Immers, 2 Mollogo's ;)

Maar enfin, Regina is de gedoodverfde winnares imo (geen grappig woordspeling gezien de sneakpreview van de finale  ::ohno::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #124 Gepost op: 21-02-2008, 23:41:30 »
Nee, vermijden van sluikreclame door het merk van de laptop af te plakken.  :P

ach, ik had hier nog wel een papiertje met het mollogo voor ze gehad hoor, van de mol hunt van vorig jaar..  :P

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #125 Gepost op: 22-02-2008, 01:17:03 »
zoals Gorki zou zeggen: Mijn strijd gaat door.

Het is Regina en daarmee basta ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Rormo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #126 Gepost op: 22-02-2008, 11:32:26 »
Goede winnares denk ik.. Hoewel ze vorige week op Dunya stemde en deze week veelal op Patrick, en beide keren blijft ze erin. Verdacht vind ik.. ::vergroot::

Dat is helemaal niet zo verdacht.
Stel nou dat Dennis de mol is. Niemand stemt op Dennis tot nu toe. Dus iedereen zit fout. Dan is het niet gek dat Regina er in blijft, want iedereen zit fout. Dan gaat het om snelheid en toevallige overeenkomsten tussen haar mol en Patrick.

Iedereen stemde op Patrick gisteren en die is er nu uit. Oftewel iedereen zat fout. Dat Patrick er dan uitgerekend uitgaat betekent gewoon dat Patrick meer overeenkomsten had met de mol dan degene waar Patrick zelf op stemde.

Het zegt dus niets.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #127 Gepost op: 22-02-2008, 12:54:37 »
Dat is helemaal niet zo verdacht.
Stel nou dat Dennis de mol is. Niemand stemt op Dennis tot nu toe. Dus iedereen zit fout. Dan is het niet gek dat Regina er in blijft, want iedereen zit fout. Dan gaat het om snelheid en toevallige overeenkomsten tussen haar mol en Patrick.

Iedereen stemde op Patrick gisteren en die is er nu uit. Oftewel iedereen zat fout. Dat Patrick er dan uitgerekend uitgaat betekent gewoon dat Patrick meer overeenkomsten had met de mol dan degene waar Patrick zelf op stemde.

Het zegt dus niets.

Ik denk zelfs dat Patrick voor een groot deel op Regina stemde en dan heb je de man/vrouw vraag zeker al fout. Terwijl regina daarin een voordeel heeft en altijd Man moet invullen...Verder denk ik dat Edo beter het idee heeft wie de mol is dan regina....dus edo wint het spel (denk ik).

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #128 Gepost op: 24-02-2008, 10:18:16 »
Regina is voor mij nu de mol.

Op de groeps foto waar de hele tijd mensen weggaan aan het einde van de aflevering. Daar staat Regina op met een zwart/bruin truitje. Dennis met een rood shirt en Edo met een groen shirt. Dus Dennis verliezer en Edo de winnaar en dan dus Regina de mol?



Je haalt mijn tegenargument meteen zelf al aan. Ik heb er eigenlijk niet zo op gelet, maar wat gebeurt er met de achtergrond, wanneer een kandidaat verdwijnt? Wanneer die grijs wordt, is het denk ik geen trucfoto, wanneer achter de verdwenen kandidaat de achtergrond intact blijft, heb je gelijk. OF ze moeten zoveel met die foto hebben gemanipuleerd, dat ze ook die achtergrond hebben laten doorlopen.


Voor mij maakt het niet zoveel uit hoor, ik heb me dit jaar niet getunnelviziefocusd op 1 kandidaat, vind het alledrie prima finalisten.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #129 Gepost op: 24-02-2008, 15:49:39 »
Ik heb er eigenlijk niet zo op gelet, maar wat gebeurt er met de achtergrond, wanneer een kandidaat verdwijnt? Wanneer die grijs wordt, is het denk ik geen trucfoto, wanneer achter de verdwenen kandidaat de achtergrond intact blijft, heb je gelijk. OF ze moeten zoveel met die foto hebben gemanipuleerd, dat ze ook die achtergrond hebben laten doorlopen.
Het is tegenwoordig zo makkelijk om dit te manipuleren. Vorig jaar zag je al dat het een samengestelde foto was, kandidaten die achter iemand stonden werden ineens helemaal zichtbaar als die ander afgevallen was. Maar dan nog zegt het niks, want deze kleren droegen de kandidaten in aflevering 1, op die dag zijn de foto's gemaakt.
The British are not impressed.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #130 Gepost op: 25-02-2008, 14:43:10 »
Heel even iets geks:

Wanneer je geld wil verdienen voor de prijzenpot, en je weet dat je alleen je eigen kaarten mag meenemen uit het spel, waarom neemt Regina  dan de kaart van Partick en Edo mee?

Of heb ik dat verkeerd gezien? Wanneer ze dat doet, weet ze immers dat het andere team de opdracht niet meer kan volbrengen.


Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #131 Gepost op: 25-02-2008, 15:16:34 »
Wat mij betreft is het vanaf aflevering 8 duidelijk. Regina is de Mol.

Wat heeft ze nou in aflevering 8 goed gedaan? Alleen de kaartenopdracht maar die was niet voor geld. En volgens mij glimlachte ze bij het tegenkomen van Patrick op het cruiseschip, ze vond het wel goed zo dat ze niet als enige schuldig was. Plus, wie kocht ook alweer die vrijstelling voor EUR 1000 in aflevering zes?

Verder, de hints. Regina Romeijn is twee keer zes letters, aangenomen dat je - zoals sommige mensen schijnen te doen - de ij als één letter ziet. Met twee keer dezelfde beginletter. Ik link dat aan de opdracht in aflevering zes waar men twee keer dezelfde opdracht kreeg.

Maar wel apart...
Milouska Meulens: MM
Inge Ipenburg: II
Regina Romein: RR
Ik zou haast geloven dat ze de Mol uitkiezen vanwege zijn/haar naam in plaats van geschiktheid...
En waar blijven de mannelijke Mollen? :(


En ohja, wie beheert de pot? En wie beheerde de kist met de klok?

Regina is gedurende het begin van het spel denk ik heel erg bezig geweest met vertrouwen winnen zodat ze dat nu vóór heeft en daar mooi gebruik van kan maken.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2008, 15:23:13 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #132 Gepost op: 25-02-2008, 19:02:31 »

En omdat Regina de mol is...

- Beantwoord ze haar vraag goed?
- Komt ze te laat binnen als fietser?
- Levert ze haar 3 jokers niet in?
- Neemt ze het seinen van Edo over omdat zijn oranje shirt onduidelijk is?
- Haalt Regina het einde van de bommenopdracht en gaat zij samen met Patrick niet af?
- Laat ze de taxi-opdracht slagen?
- Wil ze dat Patrick bij haar uit de buurt blijft op het cruiseschip?

allemaal erg onmols....


en naast II, MM en RR zou je ook YJ in te rijtje moeten plaatsen :P, die past er niet tussen



« Laatst bewerkt op: 25-02-2008, 20:17:16 door Qper »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #133 Gepost op: 25-02-2008, 20:01:14 »
Yvon Yaspers: YY ::tandpastasmiley::
Milouska Meulens: MM
Inge Ipenburg: II
Regina Romein: RR
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #134 Gepost op: 25-02-2008, 20:36:51 »
Het is tegenwoordig zo makkelijk om dit te manipuleren. Vorig jaar zag je al dat het een samengestelde foto was, kandidaten die achter iemand stonden werden ineens helemaal zichtbaar als die ander afgevallen was. Maar dan nog zegt het niks, want deze kleren droegen de kandidaten in aflevering 1, op die dag zijn de foto's gemaakt.

vroegâh was het veel gaver, toen zweefden er zo hoofden op de groepsfoto.  :P

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #135 Gepost op: 25-02-2008, 21:29:03 »
vroegâh was het veel gaver, toen zweefden er zo hoofden op de groepsfoto.  :P

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::bravo:: dit citaat moet in de volgende podcast ::joehoe::

Offline Jaspervl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #136 Gepost op: 26-02-2008, 00:43:45 »
Een paar van je punten zijn al onderuit te halen. Zo was Regina bij de fietsopdracht geokoppeld aan Geeorgina, die als eerste boven was. Het was voor elke fietser onmogelijk geweest om voor Georgina boven was bij de klimmers te zijn. Bovendien was Regina degene die vond dat ze binnen een half uur binnen moesten zijn.
Verbolgens moet ze bij de taxi-opdracht met Patrick de opdracht coördineren, niet makkelijk om even een goede mollenstreek uit te halen terwijl iemand over je schouder meekijkt.
Op het cruiseschip wil ze dat Patrick uit haar buurt blijft, maar het lijkt me vrij onlogisch om hem te vragen om gezellig samen de opdracht te doen...
Kortom, niet al je punten zijn even sterk.
Bovendien is Regina er in geslaagd om bij de opdracht met de bordjes, waar een zin mee gemaakt moest wordem, de handboeien al van tevoren om te doen zonder op te vallen. En heeft ze lekker lopen mollen bij de opdracht met de kistjes en speedboten, heeft ze de finish bij de vragenronde over de opdrachten ook niet gehaald, heeft ze niet raak geschoten bij de schietopdracht en ga zo maar door...
En omdat Regina de mol is...

- Beantwoord ze haar vraag goed?
- Komt ze te laat binnen als fietser?
- Levert ze haar 3 jokers niet in?
- Neemt ze het seinen van Edo over omdat zijn oranje shirt onduidelijk is?
- Haalt Regina het einde van de bommenopdracht en gaat zij samen met Patrick niet af?
- Laat ze de taxi-opdracht slagen?
- Wil ze dat Patrick bij haar uit de buurt blijft op het cruiseschip?

allemaal erg onmols....


en naast II, MM en RR zou je ook YJ in te rijtje moeten plaatsen :P, die past er niet tussen




PJH: "Lijdt dat dan niet tot een verdenking?" Patrick:"Ja onwijs! Maar ja, je doet er verder niks mee!"

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #137 Gepost op: 28-02-2008, 14:40:23 »
Regina is voor mij de leukste kandidate. Ze is echt heel fanatiek en nog grappig ook. Ik heb nog niet veel verdachte acties van haar gezien, maar het zou zomaar kunnen dat ik volgende week keihard moet lachen dat Regina de Mol is.

P.S. @2 Mollogo op Laptop, waarom zaten die er in de afleveringen 1 t/m 4 (of 5) niet op dan?

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #138 Gepost op: 28-02-2008, 22:00:01 »
vanaf aflevering 1 denk ik al dat zij t is, en ik denk het nu nogsteeds..
hopelijk is het zo ::)
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #139 Gepost op: 28-02-2008, 22:04:05 »
Waarom stem je nou op Edo  :o :o!!! ARME MEID ::love::