Auteur Topic: [Kandidaat] Regina  (gelezen 64770 keer)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #140 Gepost op: 29-02-2008, 08:29:18 »
Zei Regina aan het eind van de aflevering: "Goed gespeeld, jongens !" Bedoelt ze hiermee dat de "kandidaten" Edo en Dennis zich goed hebben ingezet om zo ver te komen ?

Offline Tara01

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #141 Gepost op: 1-03-2008, 13:54:43 »
ondanks de hints die staan bij de kandidaten Edo en Dennis, laat het gevoel mij (sinds aflevering 2) niet los dat Regina de mol is.... niet te opvallend, haar lachen wordt vaak in verband gebracht als dat ze zich daarmee zou verraden. Ik denk eerder dat ze heel goed weet wat zij uitlokt met haar gedrag! Ik hoop dan ook donderdag op een prachtuitkomst.... zou toch leuk zijn, een onverwachte mol. Maar wie wordt dan de winnaar? Als beide heren niet stemmen op haar?!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #142 Gepost op: 1-03-2008, 14:11:27 »
Ik denk het toch echt niet, puur om het feit dat ze vaak geld heeft binnengebracht wanneer het absoluut geloofwaardig zou zijn als het niet zou lukken (vooral bij de bommenopdracht).

Maar ja, niets is zeker natuurlijk. Maar ik denk dat haar "goed gedaan jongens" een verdachtsmakingsopmerking was, dat ze dachten: waarom zegt ze dat nou, op zo'n manier?

Ik heb juist vanaf aflevering 2 het gevoel dat ze een gehaaide kandidaat is. Grappig dat mensen iets totaal verschillend kunnen zien he?

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #143 Gepost op: 1-03-2008, 19:34:51 »
Regina verdenk ik totaal niet. Behalve die actie op t cruise ship, waar ze patrick tegen kwam. Je zag haar eerst rustig het gangpadje oplopen, en vanaf het moment dat Patrick door de porto schreeuwde dat Regina moest bukken, begon ze een klein sprintje in te zetten, alsof ze Patrick net voordat hij ging bukken nog even wilde zien.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #144 Gepost op: 3-03-2008, 17:37:07 »
Regina verdenk ik totaal niet. Behalve die actie op t cruise ship, waar ze patrick tegen kwam. Je zag haar eerst rustig het gangpadje oplopen, en vanaf het moment dat Patrick door de porto schreeuwde dat Regina moest bukken, begon ze een klein sprintje in te zetten, alsof ze Patrick net voordat hij ging bukken nog even wilde zien.

Aangezien veel verdenkingen naar Edo, maar m.n. Dennis wijzen en dus niet naar Regina en aangezien in vorige series toch vaak bleek dat de Mol uiteindelijk degene was naar wie de minste verdenkingen gingen, ga ik voor Regina dit keer.

Ach ja, je moet toch iets verzinnen.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #145 Gepost op: 3-03-2008, 17:44:03 »
Het zou in ieder geval wel de allergrootste verrassing zijn als Regina de mol blijkt te zijn. :)
Ik zou het daarom wel leuk vinden, maar ik heb er helaas erg weinig vertrouwen in. :(
« Laatst bewerkt op: 3-03-2008, 18:30:40 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #146 Gepost op: 3-03-2008, 18:11:53 »
Het zou in ieder geval wel de allergrootste verrassing zijn als Regina de mol blijkt te zijn. :)
Ik zou het daarom wel leuk vinden, maar ik er helaas erg weinig vertrouwen in. :(
Ja het zou voor mij ook een superverrassing zijn :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #147 Gepost op: 3-03-2008, 18:34:53 »
Als Regina de mol is dan ben ik zeer benieuwd naar haar mollenstreken en waarom ze bepaalde opdrachten deed slagen terwijl het niet zou opvallen als dit zou mislukken  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #148 Gepost op: 3-03-2008, 19:37:34 »
Inderdaad. Dat is mijn grootste bezwaar, met als voorbeelden de twee bommenopdrachten, namelijk die met de touwtjes en die met de sleuteldeur

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #149 Gepost op: 3-03-2008, 21:05:01 »
Als Regina de mol is dan ben ik zeer benieuwd naar haar mollenstreken en waarom ze bepaalde opdrachten deed slagen terwijl het niet zou opvallen als dit zou mislukken  ::vergroot::

Maar dat heb ik met Dennis (minstens) net zo... :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #150 Gepost op: 3-03-2008, 22:19:45 »
Iets wat wel verdacht blijft zijn die jokers, het inleveren van jokers bij een openbare test.  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #151 Gepost op: 3-03-2008, 22:40:47 »
Maar dat heb ik met Dennis (minstens) net zo... :-\\

Nou dan heb je niet opgelet  :D

Iets wat wel verdacht blijft zijn die jokers, het inleveren van jokers bij een openbare test.  ::vergroot::

Daar heb je gelijk in, wel slim en stoer van Regina om zich zo verdacht te maken voor de andere kandidaten. Als ze nu ook iets minder fanatiek opdrachten tot een goed einde had volbracht (fabriek en autootjes op een lijn krijgen (beide met patrick trouwens, dat mensen hem verdachten zeg  ;)) dan was ze nog een potentiele verdachte geweest.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #152 Gepost op: 3-03-2008, 22:49:23 »
Ik heb al vanaf DIDM gezegd dat Regina de mol is, dus voor mij geen verrassing als ze de mol is, want ik heb altijd gelijk ;D
I'm a real big goblin..

stepany

  • Gast
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #153 Gepost op: 4-03-2008, 13:41:03 »
Ik heb al vanaf DIDM gezegd dat Regina de mol is, dus voor mij geen verrassing als ze de mol is, want ik heb altijd gelijk ;D

Dan wordt dit de eerste keer dat je geen gelijk hebt.  >:D

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #154 Gepost op: 4-03-2008, 16:11:19 »
Als Regina de Mol is, wow, "Daar neem ik mijn hoed voor af"
Want dan heeft ze me zo op een dwaalspoor gebracht.
Maar ik geloof het niet, er zijn te veel bewijzen dat ze het niet is:
Jokers niet inleveren, de finale halen in de fabriek, en zo kan ik er nog wel meer opnoemen.
Ik zou het wel mooi vinden als Regina het is, maar ik geloof het niet. ;)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #155 Gepost op: 5-03-2008, 14:04:22 »
Ik begrijp niet dat zo weinigen door hebben dat Regina de Mol is.
Haar opgeluchte lach aan het einde van de vorige aflevering spreekt gewoon voor zich.
Ze staat ook in het mdden, zoals een Mol betaamt.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #156 Gepost op: 5-03-2008, 14:21:43 »
Haar opgeluchte lach aan het einde van de vorige aflevering spreekt gewoon voor zich.
En ze zegt "goed gedaan, jongens" aan het eind van het laatste spel. Alsof haar taak er op zit.


Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #157 Gepost op: 5-03-2008, 17:20:35 »
Ik begrijp niet dat zo weinigen door hebben dat Regina de Mol is.
Omdat ze dat niet is ::rofl::
Ze staat ook in het mdden, zoals een Mol betaamt.
Zaal ik je geheugen opfrissen? :
2005: V.L.N.R: Yvon(Mol), Marc Marie, Lottie
2006: V.L.N.R: Milouska(Mol), Frederique, Rodercik
2007: (Toch maar gedaan, ook al was er hier geen midden) V.L.N.R Paul, Inge(Mol), Renate, Eva

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #158 Gepost op: 6-03-2008, 10:30:39 »
Als Regina de mol is, schaam ik me echt diep xD
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #159 Gepost op: 6-03-2008, 13:52:53 »
Ik niet , want ze heeft teveel goed gedaan