Auteur Topic: Filmpjes van nieuwe seizoen 8  (gelezen 70514 keer)

Offline Zaz

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Filmpjes van nieuwe seizoen 8
« Reactie #100 Gepost op: 19-01-2008, 13:25:10 »
Bij blijft 'ie nu net als gisteren hangen op connecting to peers en begint dus niet met downloaden... iemand wel succes met de nieuwe torrents?

Hier druppelen ze binnen......
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #101 Gepost op: 19-01-2008, 13:42:13 »
Klik om aflevering 1 van WIDM 5 - Australië te downloaden

Note: de kwaliteit om de aflevering van de DVD te rippen valt tegen. Elke keer als de camera beweegt zie je kartelrandjes, maar je kunt iig wel de aflevering bekijken.

Als iemand ze wil naast WWG, ga ik de andere afleveringen ook rippen van de DVD's die ik heb

Had het eerst nog geprobeerd door er een torrent van te maken, maar die pakt het bittorrent programma niet  ???
« Laatst bewerkt op: 19-01-2008, 17:17:49 door Megan, Reden: link aangepast »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #102 Gepost op: 19-01-2008, 13:46:42 »
Eerst effe de oude files weggooien..
Zal het inderdaad iets mee te maken hebben... ik had de torrent weggegooit maar de file niet... vorvolgens deed 'ie moeilijk met het weer plaatsen van de torrent en na een paar keer proberen zet 'ie hem er nu helemaal niet meer tussen.
Eens even mijn computer herstarten.

Toevoeging: Net opnieuw opgestart, en ondanks dat de torrent niet in het lijstje van mijn client te zien is en de file niet in de doellocatie staat, zegt hij toch weer dat het een duplicate torrent is en voegt hem niet toe aan de lijst. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Moet ik de file ook nog ergens uit een log of temp-directory halen... of kan ik gewoon better opzoek naar een andere client? (Ik gebruik nu ABC).

Toevoeging2: Hij geeft nu trouwens ook een fout bij het afsluiten van de client.

Toevoeging3: Die fout, verwees naar een log... Dat log gaf aan dat de toegang tot de torrent file denied was. Ik heb eigenlijk het vermoeden dat dit weer één van de rariteiten van Vista is, die raakt nog wel eens in de war met welke personen en programma's toegang hebben tot files.
Ik heb het nu in elk geval opgelost door gewoon de torrent een nieuwe naam te geven.

Wederom bedank!
« Laatst bewerkt op: 19-01-2008, 14:08:14 door Rat »

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #103 Gepost op: 19-01-2008, 17:06:14 »
Klik om aflevering 1 van WIDM 5 - Australië te downloaden
Je link is een beetje verfomfaaid, staat 2x in de url-tags.
The British are not impressed.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #104 Gepost op: 19-01-2008, 17:20:49 »
Je link is een beetje verfomfaaid, staat 2x in de url-tags.

dankjewel voor je oplettendheid :D ::ok:: ik heb de link aangepast
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #105 Gepost op: 19-01-2008, 18:40:05 »
De link klopt nog niet helemaal, maar met een beetje oplettendheid kun je de juiste link er wel uit halen

THNKS!

Offline luckyluuk12

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 19-01-2008, 18:52:09 »
WWG zou je ook de afleveringen van Die is de mol kunnen uploaden als het niet teveel moeite is? In ieder geval bedankt voor de eerste 3 afleveringen ze gaan nu bij mij wel aardig snel. :D

Offline kloas

• Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 19-01-2008, 19:49:12 »
Net aflevering drie gedownload via de nieuwsgroep. Wel 1.15 GB, maar geen problemen en geweldige kwaliteit!

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 19-01-2008, 21:48:01 »
Voor degene die geen torrentfiles willen, hier de site waar de afleveringen te downloaden zijn.

download hier

Op dit moment online:
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3

Klik op de link van de betreffende aflevering en voer vervolgens de code in. Wacht een moment en klik dan free download aan.

Mijn dank gaat uit naar Hidiho die de uitzendingen voor ons wil gaan opnemen.

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 19-01-2008, 23:13:52 »
De link klopt nog niet helemaal, maar met een beetje oplettendheid kun je de juiste link er wel uit halen

THNKS!

Ja, ik zag het. Terwijl ik naar mijn mening toch echt maar 1x de link in het berichtje had geplaatst. Klaarblijkelijk niet, getuige Dae zijn citaat.

Ik heb nu een ander programma weten te vinden die elke aflevering kan rippen. Bovendien is die gratis in gebruik, heeft het geen 30 dagen block en dus ga ik alle afleveringen opnieuw rippen. Vervolgens omgooien naar een .rar of .zip bestandje en uploaden naar mijn Tripod account. Dus als je geduld hebt, zal ik hier binnenkort de download link naar het .zip/.rar bestand zetten met daarin alle afleveringen van WIDM 5 in Australië.

Geen idee of er ook mensen zijn die nog van WIDM 1/2/3/4 soortgelijk iets willen, maar dat zie ik vanzelf wel blijken uit de berichten ja de nee. WIDM 6 & 7 heeft Postman op het forum gedaan, dus dat ga ik niet opnieuw doen. En WIDM 8 daar houdt WWG zich mee bezig. Dus mochten er nog mensen zijn die WIDM 1 t/m 4 digitaal te hebben dan moet je het maar zeggen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline luckyluuk12

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 20-01-2008, 00:39:06 »
Ja als je WIDM 1 t/m 4 online zou willen zetten heel graag. :D Wil ze namelijk allemaal bekijken maar je kan alleen vanaf seizoen 5 kijken op uitzending gemist.

Offline mvdb1990

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 20-01-2008, 11:57:21 »
Ja, ik zag het. Terwijl ik naar mijn mening toch echt maar 1x de link in het berichtje had geplaatst. Klaarblijkelijk niet, getuige Dae zijn citaat.

Ik heb nu een ander programma weten te vinden die elke aflevering kan rippen. Bovendien is die gratis in gebruik, heeft het geen 30 dagen block en dus ga ik alle afleveringen opnieuw rippen. Vervolgens omgooien naar een .rar of .zip bestandje en uploaden naar mijn Tripod account. Dus als je geduld hebt, zal ik hier binnenkort de download link naar het .zip/.rar bestand zetten met daarin alle afleveringen van WIDM 5 in Australië.

Geen idee of er ook mensen zijn die nog van WIDM 1/2/3/4 soortgelijk iets willen, maar dat zie ik vanzelf wel blijken uit de berichten ja de nee. WIDM 6 & 7 heeft Postman op het forum gedaan, dus dat ga ik niet opnieuw doen. En WIDM 8 daar houdt WWG zich mee bezig. Dus mochten er nog mensen zijn die WIDM 1 t/m 4 digitaal te hebben dan moet je het maar zeggen.

Heeft iemand WIDM 6 nog op zijn computer staan?  ???
De torrents in het archief doen allemaal niks meer.

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 21-01-2008, 20:04:40 »
Ahum, die .rar/.zip mapjes met alle 10 afleveringen van WIDM 5 - Australië zijn 4,4 GB  ::rofl:: Met geen mogelijkheid kan ik die uploaden naar mijn gratis tripod accountje toe :P Dus ik heb de .rar/.zip mapjes verwijderd van de PC aangezien ik alle 10 afleveringen wel per stuk kan uploaden. En uploaden naar megaupload.com bedoel ik dan.

Maar het goede nieuws is: ik heb alle afleveringen van WIDM 5 - Australië succesvol weten te rippen. Nu nog geduld hebben totdat alle 10 de stuks te downloaden vallen  ::)

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #113 Gepost op: 22-01-2008, 09:44:48 »
Ahum, die .rar/.zip mapjes met alle 10 afleveringen van WIDM 5 - Australië zijn 4,4 GB  ::rofl:: Met geen mogelijkheid kan ik die uploaden naar mijn gratis tripod accountje toe :P Dus ik heb de .rar/.zip mapjes verwijderd van de PC aangezien ik alle 10 afleveringen wel per stuk kan uploaden. En uploaden naar megaupload.com bedoel ik dan.

Maar het goede nieuws is: ik heb alle afleveringen van WIDM 5 - Australië succesvol weten te rippen. Nu nog geduld hebben totdat alle 10 de stuks te downloaden vallen  ::)
Kun je dr geen torrents van maken???
Dan hoef je ze niet ineens te uploaden. Zolang je PC aanstaat en ensen intresse hebben worden ze van je PC gehaald.
Zodra de eerste een deel binnen heeft gaat die ook seeden (= delen) dus de volgende haalt het van 2 adressen, zo kan het erg snel gaan als een aantal mensen download en ook blijft seeden

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 22-01-2008, 10:29:29 »
Kun je dr geen torrents van maken???
Dan hoef je ze niet ineens te uploaden. Zolang je PC aanstaat en ensen intresse hebben worden ze van je PC gehaald.
Zodra de eerste een deel binnen heeft gaat die ook seeden (= delen) dus de volgende haalt het van 2 adressen, zo kan het erg snel gaan als een aantal mensen download en ook blijft seeden

Oké, ik heb er een torrent van gemaakt. Maar hoe weten jullie nu waar jullie die torrent kunnen aanklikken om binnen te gaan halen?  ???

Dat begrijp ik namelijk nooit van Bittorrent. Want de 3 afleveringen van WIDM 8 heb ik binnengekregen doordat ik op een link klikte die jij hier postte. Moet ik ze dan ergens uploaden ofzo? :S De torrent bedoel ik dan.

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #115 Gepost op: 22-01-2008, 10:32:45 »
Oké, ik heb er een torrent van gemaakt. Maar hoe weten jullie nu waar jullie die torrent kunnen aanklikken om binnen te gaan halen?  ???

Dat begrijp ik namelijk nooit van Bittorrent. Want de 3 afleveringen van WIDM 8 heb ik binnengekregen doordat ik op een link klikte die jij hier postte. Moet ik ze dan ergens uploaden ofzo? :S De torrent bedoel ik dan.

Ik heb je toegevoegd op MSN. Daar kan ik je wel verder helpen ;-)

Offline mvdb1990

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 22-01-2008, 17:51:00 »
Heeft iemand WIDM 6 nog op zijn computer staan?  ???
De torrents in het archief doen allemaal niks meer.

Aub?

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #117 Gepost op: 22-01-2008, 22:37:46 »
Aub?

helaas niet meer op de pc

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 23-01-2008, 07:51:40 »
Was ik bezig met het uploaden van alle 10 WIDM 5 afleveringen via Azureus, krijg ik vanochtend dat ie gebanned is wegens dezelfde reden als jij eens genoemd hebt WWG. Maar dan heb ik er dus niets aan, aan Azureus. Als je geeneens een paar afleveringen kunt uploaden. Zelfs youtube doet niet zo moeilijk over copyrights. En het is toch duidelijk dat het de originele afleveringen zijn, enige wat je doet is ze ter beschikking stellen waarbij je niets kopieert ofzo  ::)

Naja, wordt vervolgd dit irritante verhaal rondom het uploaden van de afleveringen  :-\\

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #119 Gepost op: 23-01-2008, 11:04:59 »
Was ik bezig met het uploaden van alle 10 WIDM 5 afleveringen via Azureus, krijg ik vanochtend dat ie gebanned is wegens dezelfde reden als jij eens genoemd hebt WWG. Maar dan heb ik er dus niets aan, aan Azureus. Als je geeneens een paar afleveringen kunt uploaden. Zelfs youtube doet niet zo moeilijk over copyrights. En het is toch duidelijk dat het de originele afleveringen zijn, enige wat je doet is ze ter beschikking stellen waarbij je niets kopieert ofzo  ::)

Naja, wordt vervolgd dit irritante verhaal rondom het uploaden van de afleveringen  :-\\
je kunt met Azareus ook torrents maken en delen ZONDER ze naar Vuze te uploaden.. Je deelt ze dan rechtstreeks vanaf je eigen computer niet via de server...
Als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel (via MSN) ik zou de afleveringen graag hebben....