Eerst effe de oude files weggooien..
Zal het inderdaad iets mee te maken hebben... ik had de torrent weggegooit maar de file niet... vorvolgens deed 'ie moeilijk met het weer plaatsen van de torrent en na een paar keer proberen zet 'ie hem er nu helemaal niet meer tussen.
Eens even mijn computer herstarten.
Toevoeging: Net opnieuw opgestart, en ondanks dat de torrent niet in het lijstje van mijn client te zien is en de file niet in de doellocatie staat, zegt hij toch weer dat het een
duplicate torrent is en voegt hem niet toe aan de lijst. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Moet ik de file ook nog ergens uit een log of temp-directory halen... of kan ik gewoon better opzoek naar een andere client? (Ik gebruik nu ABC).
Toevoeging2: Hij geeft nu trouwens ook een fout bij het afsluiten van de client.
Toevoeging3: Die fout, verwees naar een log... Dat log gaf aan dat de toegang tot de torrent file denied was. Ik heb eigenlijk het vermoeden dat dit weer één van de rariteiten van Vista is, die raakt nog wel eens in de war met welke personen en programma's toegang hebben tot files.
Ik heb het nu in elk geval opgelost door gewoon de torrent een nieuwe naam te geven.
Wederom bedank!