Auteur Topic: Filmpjes van nieuwe seizoen 8  (gelezen 70494 keer)

Offline Jaaap

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Filmpjes van nieuwe seizoen 8
« Reactie #160 Gepost op: 31-01-2008, 22:20:16 »
Ff een paar keer achter elkaar de code intoetsen? Ik bedoel, bij mij deed ie het ook pas na de 2e code. Na de eerste keer gebeurde er niks (ik kreeg geen downloadschermpje). Anders ff de pagina vernieuwen met een paar keer Ctrl+F5. Oh ja, en gebruik hoofdlettersals die er staan!

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #161 Gepost op: 1-02-2008, 00:05:49 »
Nog een keer afl. 5. De vorige torrent gaf fouten.. Hierbij een goede

Offline Jaaap

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 1-02-2008, 00:10:58 »
Nog een keer afl. 5. De vorige torrent gaf fouten.. Hierbij een goede

Jaa, hij loopt, thanks! Zeg klopt het dat al je andere torrents het niet doen? "Torrent temporarly disabled" staat er bij mij achter (in uTorrent).

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #163 Gepost op: 1-02-2008, 09:59:22 »
Jaa, hij loopt, thanks! Zeg klopt het dat al je andere torrents het niet doen? "Torrent temporarly disabled" staat er bij mij achter (in uTorrent).

Ze staat gewoon op "running" bij mij.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 1-02-2008, 10:02:56 »
Ff een paar keer achter elkaar de code intoetsen? Ik bedoel, bij mij deed ie het ook pas na de 2e code. Na de eerste keer gebeurde er niks (ik kreeg geen downloadschermpje). Anders ff de pagina vernieuwen met een paar keer Ctrl+F5. Oh ja, en gebruik hoofdlettersals die er staan!

Ja dat snap ik wel. Bij mij doet ie het de eerste keer ook niet en de tweede keer wel. En dan wacht ik mijn tijd af. Dat klik ik op downloaden en dan krijg ik page not found.

Offline yessie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #165 Gepost op: 1-02-2008, 16:39:57 »
Voor degene die geen torrentfiles willen, hier de site waar de afleveringen te downloaden zijn.

download hier

Op dit moment online:
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5

Klik op de link van de betreffende aflevering en voer vervolgens de code in. Wacht een moment en klik dan free download aan.

Mijn dank gaat uit naar Hidiho die de uitzendingen voor ons wil gaan opnemen.

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #166 Gepost op: 1-02-2008, 19:33:36 »
Kom op mensen, seeden!!
The sun came up and reality set in.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 1-02-2008, 20:48:04 »
Kom op mensen, seeden!!

Ik seed ze allemaal, maarja, 1 seeder legt vast te weinig gewicht in de schaal om het snel te laten gaan ofzo  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jaaap

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 1-02-2008, 21:01:57 »
Ik seed ze allemaal, maarja, 1 seeder legt vast te weinig gewicht in de schaal om het snel te laten gaan ofzo  ::)

Tsja, ik heb uTorrent ook al 2 dagen achter elkaar aan maar hij geeft nog steeds de error "Torrent temporarly disabled" bij de torrents van tracker azareusplatform.com. De torrent van aflevering 5 van tracker Bellaware.nl heb ik wel binnen, dies ook aant seeden at the moment. Die andere worden zeker ergens geblockked ofzo...

Offline marijnkool

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 7-02-2008, 09:26:30 »
Kan ik iemand hier om een grote gunst vragen?

Ik studeer dit semester in Singapore, en volg desondanks natuurlijk Wie is de Mol?. Dat staat buiten kijf.

Nu heb ik hier een internetverbinding via een provider die torrents de kop in drukt. Ik kan niet in de modem om poorten open te zetten e.d. Torrents downloaden gaat helaas dus niet lukken. Die provider is pas deze week gekomen, dus de eerste 5 afleveringen heb ik wel mooi kunnen bekijken.

Nu wil ik wel heel graag Wie is de Mol? op die kwaliteit blijven bekijken, dus dat zijn bestanden van ca. 700 MB. Zou iemand van jullie misschien zo goed willen zijn om, als je de torrent hebt gedownload, hem via Skype o.i.d. naar me te versturen? Iemand met een grote uploadcapaciteit zou perfect zijn; dan gaat het lekker snel.

Laat maar even horen of je wil helpen. Mijn Skypenaam is Marijn Kool/marijnkool.

In ieder geval bedankt!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #170 Gepost op: 7-02-2008, 10:13:33 »
Je kan ook kijken op megaupload, daar zijn ze rond de 180 MB.
The British are not impressed.

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #171 Gepost op: 7-02-2008, 22:14:27 »
 ???

De hele dag met griep plat gelegen, wil ik de filmpjes maken, computer ook nog kapot...
Dus hopenlijk morgen..
Klein beetje geduld dus nog voor de torrent van afl 6

Offline marijnkool

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 8-02-2008, 03:43:03 »
Voorzover ik weet zijn de Megaupload-filmpjes direct overgezet van uitzendinggemist. Het kwaliteitsverschil is wel heel groot...

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #173 Gepost op: 8-02-2008, 10:42:51 »
Aflevering 6.

Graag blijven seeden, ook al heb je hem helemaal binnen

WorldExpress

• Gast
« Reactie #174 Gepost op: 8-02-2008, 13:52:06 »
Aflevering 6.

Graag blijven seeden, ook al heb je hem helemaal binnen

Bedankt weer :D

Offline marijnkool

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 8-02-2008, 16:44:05 »
Super werk!

Opvallend verschil tussen de laatste twee rips en de andere trouwens. De eerste vier waren 640x352 (breedbeeld en superkwaliteit) en de laatste waren ineens 320x240 (breedbeeld maar met zwarte banden boven en onder, en mindere kwaliteit). Terwijl de bestandsgrootte ongeveer hetzelfde was.

Vanwaar zo gedaan?  De laatste twee zijn, als ik het goed heb, zelfs van mindere kwaliteit dan Uitzending Gemist, maar wel ruim 4x zo groot. Ik persoonlijk ben toch meer fan van de eerste vier rips...

In ieder geval enorm bedankt!
« Laatst bewerkt op: 8-02-2008, 17:08:31 door marijnkool »

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #176 Gepost op: 8-02-2008, 19:04:38 »
Super werk!

Opvallend verschil tussen de laatste twee rips en de andere trouwens. De eerste vier waren 640x352 (breedbeeld en superkwaliteit) en de laatste waren ineens 320x240 (breedbeeld maar met zwarte banden boven en onder, en mindere kwaliteit). Terwijl de bestandsgrootte ongeveer hetzelfde was.

Vanwaar zo gedaan?  De laatste twee zijn, als ik het goed heb, zelfs van mindere kwaliteit dan Uitzending Gemist, maar wel ruim 4x zo groot. Ik persoonlijk ben toch meer fan van de eerste vier rips...

In ieder geval enorm bedankt!

Marijn,
Dank voor je opmerking. Mijn PC is een keer gecrasht en was dus alle instellingen kwijt. Ik zal het voor je nakijken, dan rip ik de laatste 2 nog een keer opnieuw, zodat ze ook 640x352 zijn !
(Ik heb immers de originele MPEG van de schotel nog, da's pas super kwaliteit maar dan 2Gb)

EDIT:
Ik heb het nagekeken maar alle rips zijn met dezelfde codex geripped en allemaal 320x240, raar dat je zoveel kwaliteits verschil ziet.

« Laatst bewerkt op: 8-02-2008, 19:27:54 door wwg »

Offline marijnkool

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 9-02-2008, 00:11:17 »
Hmmm, dat is gek. Het kwaliteitsverschil is bij mij overduidelijk. Bij andere mensen ook? Vooral de zwarte balken boven en onder bij de laatste zijn ook echt anders. Bovendien kan ik de eerste vier rips ook openen met Quicktime i.c.m. Flip4Mac (op mijn Macbook), en de laatste twee niet; dan geeft Quicktime alleen geluid. VLC doet ze allebei wel gewoon.

Ik heb nu ook gezien in de properties van VLC dat de codec van de eerste vier Xvid is, en van de laatste twee DX50. Dat is denk ik het grote verschil.

En VLC zegt in de properties van de eerste rips toch echt 640x352, en bij de laatste twee 320x240.
Bovendien lijkt de audio anders te zijn geript: bij de eerste vier: mpga, 48000 Hz, bitrate 128 kb/s.
Bij de tweede: araw, 44100 Hz, bits per sample 16, bitrate 1411 kb/s.

Ik heb er verder weinig verstand van; sowieso een stuk minder dan jij, dus het zou ook aan mij(n computer) kunnen liggen...

« Laatst bewerkt op: 9-02-2008, 00:30:48 door marijnkool »

Offline Jaaap

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 9-02-2008, 10:37:26 »
Klopt, bij mij zijn ze ook klein... als ie op 100% afspeelt in WMP moet ik de bril van m'n opa uit de kast zoeken om het te kunnen volgen... Fullscreen geeft rondom een fikse rand, er blijft dus weinig Wie is de Mol meer over op je scherm.

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #179 Gepost op: 9-02-2008, 11:08:30 »
Hmmm, dat is gek. Het kwaliteitsverschil is bij mij overduidelijk. Bij andere mensen ook? Vooral de zwarte balken boven en onder bij de laatste zijn ook echt anders. Bovendien kan ik de eerste vier rips ook openen met Quicktime i.c.m. Flip4Mac (op mijn Macbook), en de laatste twee niet; dan geeft Quicktime alleen geluid. VLC doet ze allebei wel gewoon.

Ik heb nu ook gezien in de properties van VLC dat de codec van de eerste vier Xvid is, en van de laatste twee DX50. Dat is denk ik het grote verschil.

En VLC zegt in de properties van de eerste rips toch echt 640x352, en bij de laatste twee 320x240.
Bovendien lijkt de audio anders te zijn geript: bij de eerste vier: mpga, 48000 Hz, bitrate 128 kb/s.
Bij de tweede: araw, 44100 Hz, bits per sample 16, bitrate 1411 kb/s.

Ik heb er verder weinig verstand van; sowieso een stuk minder dan jij, dus het zou ook aan mij(n computer) kunnen liggen...

Je hebt het in de posts over de filmpjes wel over mijn torrents????
Ik heb ze allemaal in VLC bekeken en de properties opgevraagd en bij mij staan ze alle 6 op DX50 - 320x240.
En er is geen verschil in de (originele) bestanden.

Het enige wat ik me kan bedenken is dat de eerste paar zijn geupload via VUZE, de laatste niet meer. Kan me echter niet voorstellen dat er iets aan de resolutie of codec veranderd via Vuze.

Heel raar