Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 158042 keer)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #300 Gepost op: 5-01-2008, 18:52:25 »
LOL. daar waar Nicolette zegt: "Ik dacht, laat mij maar naar beneden... Dan maar 1000 euro uit de pot." begint ze opeens hartstikke te lachen

En waarom zegt Patrick: "Ik heb meer tijd nodig, DUS kan ik deze twee jokers niet gebruiken en doe ik ze weg."
« Laatst bewerkt op: 5-01-2008, 19:01:12 door vlees91 »

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #301 Gepost op: 5-01-2008, 19:22:53 »
Wat een activiteit ineens weer. :D

Ben ik de enigste die het niet verdacht vindt dat Georgina haar vraag verkeerd had? Al zit ik tíen uur naast iemand in een auto, dan weet ik ook nog niet ieder detail van zijn/haar uiterlijk hoor. Betwijfel of Georgina Annette zo interessant vond dat ze de hele tijd met haar neus boven op dat armbandje zat.
Overigens vond ik het een leuke aflevering met leuke kandidaten. Hoop dat ik eens echt verrast wordt in de finale, want dat is tot dusver nog nooit gebeurt. En eens een man als Mol! Volgens mij trekken ze gewoon lootjes en hebben de vrouwen geluk. :P

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #302 Gepost op: 5-01-2008, 19:24:42 »
Nee, vorig jaar vertelde Inge dat ze benaderd werd om Mol te spelen en niet om überhaupt mee te spelen

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 1
« Reactie #303 Gepost op: 5-01-2008, 19:25:53 »
vond het niet raar dat georgina het fout had hoor . haar manier van reageren vond ik wel typisch georgina : " ze heeft een zweetbandje. ohnee dat is regina. of toch wel ? " heerlijk.
en waarom patrick dat zegt ?
hij heeft meer tijd nodig : hij weet nog niets van de mol , heeft meer tijd nodig om achter dingen te komen. meer tijd nodig dus.
daarom wil hij zn jokers inleveren. zodat er geen executie komt en hij er zeker van is dat hij mag blijven, en dus meer tijd heeft.
dennis for mole !

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 1
« Reactie #304 Gepost op: 5-01-2008, 19:44:30 »
Nee, vorig jaar vertelde Inge dat ze benaderd werd om Mol te spelen en niet om überhaupt mee te spelen

vertelde ze bij DWDD niet dat iedereen die mee zou doen werd gevraagd OF ze de mol wouden zijn, en wanneer je ja zei zouden ze je vragen wat je strategie was, etc ,en zo kiezen wie de mol werd?

Op dit moment verdenk ik vooral Regina en Dunya (vooral omdat zij niet op de foto staan in de achtergrond van de avrosite). zou het wel jammer vinden. vind het namelijk wel eens tijd worden voor een mannelijke mol (zeker na 4 seizoenen vrouwen: elise, yvon, milouska (of hoe je het ook schrijft  ::hypocriet::) en inge) guess we'll have to wait..
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #305 Gepost op: 5-01-2008, 21:41:30 »
vond het niet raar dat georgina het fout had hoor . haar manier van reageren vond ik wel typisch georgina : " ze heeft een zweetbandje. ohnee dat is regina. of toch wel ? " heerlijk.
en waarom patrick dat zegt ?
hij heeft meer tijd nodig : hij weet nog niets van de mol , heeft meer tijd nodig om achter dingen te komen. meer tijd nodig dus.
daarom wil hij zn jokers inleveren. zodat er geen executie komt en hij er zeker van is dat hij mag blijven, en dus meer tijd heeft.


dat antwoord vond ik idd ook typisch georgina, moest er wel om lachen. Waar ik overigens niks van snap is de redenering dat Georgina haar klimschoenen veranderde in schoenen met minder grip?
Mag ik dan vragen hoe? Stond er boven een schuurmachine? heeft ze nog eens extra lopen sloffen over de steentjes op weg naar beneden?
En de berg gladder maken... Dat valt vast niet op! Beetje zeep hier, beetje zeep daar  ::rofl:: dan wordt het wel erg makkelijk  ;D
Triomf!

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #306 Gepost op: 5-01-2008, 21:52:22 »
en waarom patrick dat zegt ?
hij heeft meer tijd nodig : hij weet nog niets van de mol , heeft meer tijd nodig om achter dingen te komen. meer tijd nodig dus.
daarom wil hij zn jokers inleveren. zodat er geen executie komt en hij er zeker van is dat hij mag blijven, en dus meer tijd heeft.
Heeft hij zijn jokers ook ingeleverd? Hij zei het wel duidelijk, maar is het ook gefilmd? Dat kan ik me namelijk niet meer herinneren.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 1
« Reactie #307 Gepost op: 5-01-2008, 22:06:11 »
geen idee. dat weten we van hem net zo min als van sommige andere kandidaten.
wat ik wel weet is dat hij dat ( wat ik net postte ) bedoelde met zijn " ik heb meer tijd nodig "
t klinkt allemaal leuk hoor .. maar wat er van waar is :)
wie weet heeft georgina de jokers wel achter/naast de doos gelegd en later weer stiekem meegepakt. who knows , ik neem niets meer voor zeker aan :)
dennis for mole !

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #308 Gepost op: 5-01-2008, 23:26:11 »
Hij doet ze erin:

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #309 Gepost op: 6-01-2008, 00:47:13 »
georgina had haar vraag wel fout, maar ze zat in de eerste auto bij regina en in de tweede auto naast annette, maar die droeg lange mouwen op het moment dat wij haar in beeld zagen, maar op het moment van de vragen korte mouwen, ik vind het dus niet zo vreemd dat georgina het fout had.
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #310 Gepost op: 6-01-2008, 11:30:11 »
Hij doet ze erin:

Oja! Ok, dan is Patrick de mol denk ik :p

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 1
« Reactie #311 Gepost op: 6-01-2008, 14:46:08 »
dat antwoord vond ik idd ook typisch georgina, moest er wel om lachen. Waar ik overigens niks van snap is de redenering dat Georgina haar klimschoenen veranderde in schoenen met minder grip?
Mag ik dan vragen hoe? Stond er boven een schuurmachine? heeft ze nog eens extra lopen sloffen over de steentjes op weg naar beneden?
En de berg gladder maken... Dat valt vast niet op! Beetje zeep hier, beetje zeep daar  ::rofl:: dan wordt het wel erg makkelijk  ;D
Het is ook wel een vergezochte theorie, vooral 'de berg gladder maken' was niet serieus. Ik vindt het erg leuk om dat soort theorieën te bedenken. Ik zal jullie alvast waarschuwen... ik kom waarschijnlijk na elke aflevering met zo'n theorie.

Zitten er op klimschoenen trouwens niet een ding voorop waardoor je extra grip krijgt? Misschien een stukje rubber of leer dat er makkelijk af te trekken is???

Ter verduidelijking voor sommigen, ik denk NIET dat ze aan schoenen heeft kunnen klooien tijdens de klim, maar dus buiten beeld (als deze theorie waar blijkt). De klimschoenen worden trouwens zeer duidelijk in beeld gebracht, de kandidaten hebben in elk geval niet hun eigen schoenen aan.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 1
« Reactie #312 Gepost op: 6-01-2008, 14:52:06 »
Volgens mij heeft Coen gewone gymies aan, ik weet nog dat ik dat erg opvallend vond. Dunya heeft wel van die rubberen klimsokjes aan, werd erg duidelijk in beeld gebracht netzoals die gymjes van Coen, iemand een screen? Vlees91 misschien?
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Aflevering 1
« Reactie #313 Gepost op: 6-01-2008, 14:57:36 »
Oja! Ok, dan is Patrick de mol denk ik :p

Je zit idd op het goede spoor ;)
2024: wie is de Mol?

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #314 Gepost op: 6-01-2008, 14:59:53 »

Ja, doe het wel weer... :)
Dus ter duidelijkheid: Dit zijn Coens schoenen. Zien er inderdaad naar zijn gewone uit. Eens zoeken of ik ze ergens eerder goed in beeld vind

edit: onderaan de klimschoenen. coen heeft nog iets wits aan


coen heeft nog steeds iets wits aan en niet die zwarte dingen


bij de drank heeft hij ook al witte schoenen aan. dus het zullen toch wel de gegeven klimschoenen zijn!
« Laatst bewerkt op: 6-01-2008, 15:04:39 door vlees91 »

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 1
« Reactie #315 Gepost op: 6-01-2008, 15:07:55 »
verhip meende toch echt gezien te hebben dat ie licht bruine met donker bruine streepjes op de kant aan had, vond het nog zo opvallend? Vreemd.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline evangeline

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #316 Gepost op: 6-01-2008, 15:27:55 »
Nog even over het dagboek van Nicolette... (ik weet niet of het al genoemd is, zo ja sorry) Er staat dat de mol onverbiddelijk is, toen moest ik meteen denken aan Regina, omdat zij het programma zij gelooft, zij niet presenteerde en degene was niet geloofde --> dus onverbiddelijk ??? Nouja het is vrij vergezocht, want het zou ook het (mooi) erachter niet verklaren ;)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 1
« Reactie #317 Gepost op: 6-01-2008, 16:21:35 »
klimschoenen hebben van zichzelf een bepaald profiel zodat ze beter grip hebben. geen extra stukje voor of achter dat je eraf kan halen.
en al kon dat, dan zou de mol dat vast niet doen. in de eerste plaats is het risico dat het opvalt bij je medekandidaten heel groot, en ten 2e is het nog levensgevaarlijk oook !
dennis for mole !

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #318 Gepost op: 6-01-2008, 16:28:29 »
Nog even over het dagboek van Nicolette... (ik weet niet of het al genoemd is, zo ja sorry) Er staat dat de mol onverbiddelijk is, toen moest ik meteen denken aan Regina, omdat zij het programma zij gelooft, zij niet presenteerde en degene was niet geloofde --> dus onverbiddelijk ??? Nouja het is vrij vergezocht, want het zou ook het (mooi) erachter niet verklaren ;)
Maar Nicolette weet toch niet wie de mol is?

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #319 Gepost op: 6-01-2008, 16:38:12 »
Maar Nicolette weet toch niet wie de mol is?

Het dagboek kan achteraf geschreven zijn, want inmiddels weet ze het wel.
Maar waarom zou ze het anders schrijven? Vermoed ze, dat dit zo is? BTW: Bij schiffers.fm heeft ze gezegd wie ze verdacht had (als dat klopt wat ze daar vertelde) en ik denk dus dat die dat niet zijn. anders zou ze er niet uit zijn.