Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 72233 keer)

Offline TheIceman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #240 Gepost op: 14-01-2008, 18:28:55 »
Een oeroude hint, maar wel opvallend. De laatste 2 kandidaten van de intro zijn inmiddels afgevallen. Dan zou Patrick dus de Mol zijn. Maar ja, dat is toch waarschijnlijk te opvallend. Je weet het natuurlijk nooit.

Offline Junkhead

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #241 Gepost op: 14-01-2008, 21:25:39 »
Een oeroude hint, maar wel opvallend. De laatste 2 kandidaten van de intro zijn inmiddels afgevallen. Dan zou Patrick dus de Mol zijn. Maar ja, dat is toch waarschijnlijk te opvallend. Je weet het natuurlijk nooit.

Maar Annette viel als 2de af en zij kwam als laatste voor in de intro dus die hint zal wel niet kloppen 8)

Offline MolHunter21

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #242 Gepost op: 15-01-2008, 00:22:31 »
Joris heeft een shirt aan met daar achterop DAY TRIPPER...dit is een nummer geweest van de Beatles.....
Hieronder de Nederlandse vertaling....

Ik heb een goede reden
Om de makkelijke weg te kiezen
Ik heb een goede reden
Om nu de makkelijke weg te kiezen
Ze was een dagjesmens
Een enkele reis, ja
Het duurde zo lang voordat ik erachter kwam
Maar ik kwam erachter

Ze is een grote pester
Ze nam me halfweg daarheen
Ze is een grote pester
Ze nam me halfweg daarheen
Ze was een dagjesmens
Een enkele reis, ja
Het duurde zo lang voordat ik erachter kwam
Maar ik kwam erachter
Ah, ah , ah, ah, ah

Ik heb geprobeerd haar te plezieren
Ze deed alleen aan one-night-stands
Ik heb geprobeerd haar te plezieren
Ze deed alleen aan one-night-stands
Ze was een dagjesmens
Een zondagsrijder, ja
Het duurde zo lang voordat ik erachter kwam
Maar ik kwam erachter

Dagjesmens, dagjesmens, ja



Ui couplet 2 blijkt dat hij of BASST van het zelfvertrouwen of wist wie de MOL was...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 2
« Reactie #243 Gepost op: 15-01-2008, 00:31:58 »
Of het gewoon een mooi shirt vond :P
The British are not impressed.

Offline smsje

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #244 Gepost op: 15-01-2008, 09:32:56 »
als je goed kijkt zie je dat ze het andere topje er nog onder heeft zitten, dus als er al een hint inzit dan moet het over dat tweede shirt gaan.
Maar ik denk het niet

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #245 Gepost op: 15-01-2008, 11:34:41 »
Wat mij niet geheel duidelijk werd was wie er verantwoordelijk was voor het feit dat er alleen CAB werd geseind. In de aflevering is dat niet echt helder.

Dennis en Patrick hebben het er over dat er nog 4 letters voor moeten. Hoe weten zij hoeveel letter het woord had? Of hebben ze de eerste 4 letters gemist? En zo ja, waarom houden ze het dan bij CAB terwijl ze CASHCAB letterlijk als mogelijkheid noemen?

Volgens mij wordt dat niet getoond in de aflevering. M.a.w. waren het Edo en/of Regina die besloten dat CASHCAB te lang was en het daarom bij CAB lieten of waren het Dennis en/of Patrick die dit handig hebben gebruikt om er nu maar een link naar Joris in te zien?

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #246 Gepost op: 15-01-2008, 17:02:33 »
Nee, ze hadden 4 letters die ze niet doorhadden, en dan cab. (Dacht ik toch)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 2
« Reactie #247 Gepost op: 15-01-2008, 17:03:20 »
Volgens mij hebben Edo en Regina wel degelijk alle letters van Cashcab geseind, maar hebben Dennis en Patrick de eerste 4 gewoon niet goed ontvangen. Daarom weten ze dat er 4 letters "missen" en hebben ze alleen cab.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 2
« Reactie #248 Gepost op: 15-01-2008, 23:25:25 »
Volgens mij zie je Edo in de aflevering eerst een 'C' doen en dan een 'A'. Dat zou zowel het begin van CASH en CAB zijn. Het is zee waarschijnlijk dat hier een stuk tussen uit geknipt is.

Wat ook nog als opvallend gezien kan worden is dat Edo tijdens het uitbeelden van de 'A' zegt dat het nog maar het eerste symbool is. Dit kan natuurlijk ook om het volledige woord gaan, maar het zou mij niets verbazen als hier meer achter schuil gaat.

Offline P@

  • Forumlid
  • TO MOL OR NOT TO MOL....
Re: Aflevering 2
« Reactie #249 Gepost op: 16-01-2008, 00:03:57 »
is het toeval of niet, aan het eind van zowel de eerste als de tweede afl. zit Regina in de buurt van degene die de rode vingerprint krijgt en naar huis word gestuurd.
bij afl. twee zie je duidelijk dat ze van links naar rechts moet en ook nog Dennis moet vragen voor te gaan zitten,zodat ze naast Annet zit. :-\\

Offline P@

  • Forumlid
  • TO MOL OR NOT TO MOL....
Re: Aflevering 2
« Reactie #250 Gepost op: 16-01-2008, 09:36:58 »
"....En, dat zou ik bijna vergeten, de Topitos zijn nu in het spel! Ben benieuwd wat dat ons nog gaat brengen. Helemaal nu Annette er met háár Topitos vandoor is…"
Uit het dagboek van de mol, wat zou ze hier mee bedoelen, komt Annet terug?


Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #251 Gepost op: 16-01-2008, 11:52:24 »
Wat ook nog als opvallend gezien kan worden is dat Edo tijdens het uitbeelden van de 'A' zegt dat het nog maar het eerste symbool is.

Daarmee doelde hij volgens mij op het feit dat de A het eerste symbool is op het overzicht dat ze hebben.

Als Dennis en Patrick de eerste 4 letters niet goed hebben ontvangen, dan moest er bij hun toch ook een lichtje gaan branden toen Edo en Regina voor de 2e keer weer een C en een A deden? Zowel CAsh als CAb beginnen met dezelfde letters. Zou bijna gaan denken dat de mol toch ergens bij die 4 moet zitten.

Offline Theemonster

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #252 Gepost op: 16-01-2008, 12:18:02 »
Ik lees dat veel mensen het hebben over wellicht 2 mollen en dat andere niet kunnen kiezen of ze joris nou wel of niet een mol vinden..
Is het jullie ook opgevallen dat er 2 flessen zijn met een dop als PJ die neerzet?
Namelijk de flessen van Joris en Regina.. Is er dan toch een kans dat hij wel een mol is?
Samen met Regina?

Kijk maar:
« Laatst bewerkt op: 16-01-2008, 12:20:21 door Theemonster »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #253 Gepost op: 16-01-2008, 12:39:18 »
"....En, dat zou ik bijna vergeten, de Topitos zijn nu in het spel! Ben benieuwd wat dat ons nog gaat brengen. Helemaal nu Annette er met háár Topitos vandoor is…"
Uit het dagboek van de mol, wat zou ze hier mee bedoelen, komt Annet terug?


Ik heb begrepen dat er van iedere kleur maar 8 topito's in het spel komen. Annet had er een paar, dus van die kleuren kun je nu onmogelijk weer een heel setje van 8 maken.
Keep calm and eat chocolates!

Offline P@

  • Forumlid
  • TO MOL OR NOT TO MOL....
Re: Aflevering 2
« Reactie #254 Gepost op: 16-01-2008, 13:33:35 »
Ik lees dat veel mensen het hebben over wellicht 2 mollen en dat andere niet kunnen kiezen of ze joris nou wel of niet een mol vinden..
Is het jullie ook opgevallen dat er 2 flessen zijn met een dop als PJ die neerzet?
Namelijk de flessen van Joris en Regina.. Is er dan toch een kans dat hij wel een mol is?
Samen met Regina?

Kijk maar:

en samen beslaan ze de hele week, Jris had een shirt met Daytripper aan en Regina heeft een programma gepresenteerd dat weekendtripper heet....

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #255 Gepost op: 16-01-2008, 16:06:28 »
Die van Dunya heeft ook een soort dop hoor... Het zou niet helemaal eerlijk zijn als er twee mollen zijn. Dan hadden ze dat wel aangegeven.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 2
« Reactie #256 Gepost op: 17-01-2008, 15:04:23 »
Wie kan me helpen een overzichtje te krijgen van geld in de pot.
Ik ben effe het overzicht kwijt.
Het inleveren van Jokers in afl. 1 kostte toch geld. 175?? per joker?
is dit van het totale bedrag al er vanaf geteld, kan me nl niet herinneren dat Joris de portemonaie heeft getrokken en het geld ingeleverd.

Offline TheIceman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #257 Gepost op: 17-01-2008, 16:45:41 »
Volgens mij was het €100 per joker

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Aflevering 2
« Reactie #258 Gepost op: 17-01-2008, 19:00:48 »
Volgens mij was het €100 per joker

 ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline MIGOJ

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #259 Gepost op: 19-01-2008, 17:27:49 »
ik vind patrick ook wel heel verdacht vanwege zijn bagage
hij had geen zin om zijn tas leeg te halen
dat vind ik geen rede en drrm maakt hij zichzelf verdacht
en ik denk dat georgina geen mol is
want die probeert zich verdacht te maken.