Auteur Topic: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS  (gelezen 41124 keer)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #60 Gepost op: 3-02-2008, 01:14:02 »
aan alle schamperenden onder ons,

er wordt  wel schamper gedaan he, over Jessie en haar '3'
 beetje flauw als je het mij vraagt, kom ik wel vaker tegen hierzo op dit forum en het stoort me. al jaren.
heeft denk ik iets te maken met arrogantie die mensen menen te kunnen uiten omdat ze al door de mol geverfd zijn hiero en die al best heus wel eens een keer bij aflevering 10 wisten wie de mol was en ook al heeleeeel lang wie is de mol kijken en er derhalve aaaaallllees  vanaf weten.
nou, NOT, dus.  want, alleswetenden, hoe weten jullie nou dat  jessie geen gelijk heeft? hoe weten jullie dat zo goed?  niets is zeker, dat is het enige dat zeker is. en als deze spreuk ergens heilig zou moeten zijn, is het hier.

jessie, even een opsteker van mij; mijn zegen heb je om tot midden in de nacht je stuk te bijten op die cijfers en nog meer. ik smul hiervan.
een goedenacht gewenst aan ieder een en o ja

als nou straks blijkt dat het allemaal niet zo' n onzin is, geven jullie dat dan ook eerlijk toe? dat jullie een beetje te snel reageerden en dat jullie haar dan met terugwerkende kracht gelijk geven? mooi.



Tnx penelope. Het valt mij ook wel op hoe velen reageren en ik trok het me ook zeker wel aan in het begin, maar goed.
Ik vind, laat iedereen in zijn/haar waarde.
Ik weet helemaal niet of ik gelijk heb, dat zien we pas op het eind, niet toch?
Ik vermeld alleen maar wat ik merk en zie, so be it.
Als mensen dit stoort dan slaan ze dit topic maar over.
En wat je zegt, velen denken alles te weten en ik lees ook mensen die de mol dan ook nog nooit goed hadden en dan wel commentaar leveren.
Ik blijf doorgaan met mij 3, bevalt het iemand niet, sla dit topic dan over.
Als ik het later juist blijk te hebben hoop ik overstroomt te worden met bedankjes, Dank u.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #61 Gepost op: 3-02-2008, 02:57:06 »
De spiegeling ontdekt denk ik. De ene pijl is ook groener dan de ander.
Ik kan me niet voorstellen dat ze op die toren verschillende kleuren groen hebben qua bordjes/pijlen.
Als ik nu de lijnen van het rasterwerk bekijk, hangen de bordjes ook nog niet eens op dezelfde hoogte.
In andere hoeken zag ik geen pijl b.t.w.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2008, 03:18:33 door yessie »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #62 Gepost op: 3-02-2008, 11:39:43 »
Het verschil in kleur komt doordat de tweede in de schaduw hangt en de eerste in de zon. Maar ik vraag me wel af wat er met die pijlen is. Misschien wijzen ze de nooduitgang aan, hoewel het er niet uit zag alsof je dat nodig hebt, lijkt een uitzichtterrein rondom, als je daar bent zal je toch wel weten waar het trapje naar beneden is.
The British are not impressed.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #63 Gepost op: 3-02-2008, 12:18:57 »
Het verschil in kleur komt doordat de tweede in de schaduw hangt en de eerste in de zon. Maar ik vraag me wel af wat er met die pijlen is. Misschien wijzen ze de nooduitgang aan, hoewel het er niet uit zag alsof je dat nodig hebt, lijkt een uitzichtterrein rondom, als je daar bent zal je toch wel weten waar het trapje naar beneden is.

Kunnen de pijlen niet gewoon een aanwijzing zijn voor Joris, aan welke kant hij moet uitkijken?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #64 Gepost op: 3-02-2008, 12:27:50 »
Dan kijkt hij op de 2e foto een beetje de verkeerde kant uit :P
The British are not impressed.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #65 Gepost op: 3-02-2008, 12:40:08 »
Dan kijkt hij op de 2e foto een beetje de verkeerde kant uit :P

Ja hij liep ook af en toe rond, maar keek toch voornamelijk uit daar, waar de verrekijker stond. Mijn suggestie is dat er 2 verrekijkers stonden (aan iedere kant 1) en dat de pijlen wezen naar welke hij moest hebben. Zo'n 2e shot kan best zijn van het beginmoment waarop hij op de toen is, voorlopig nog niks te beleven dus dan ga je toch overal even kijken.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #66 Gepost op: 3-02-2008, 16:41:00 »
Ik dacht dat het pijltje gewoon een toeristisch iets was. Zovan: wilt u die en die toren zien, volg het groene pijltje... En de kandidaten is niks uitgelegd (voor zover de kijker ziet), over aan welke kant van de toren ze moeten blijven. Dus ik neem aan dat ook joris daarom over de hele uitkijk rondliep.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #67 Gepost op: 3-02-2008, 16:45:26 »
Ik zie ook geen hint in de pijltjes. Denk dat het inderdaad met het toeristische gebeuren te maken heeft.
Laten we jabberen.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #68 Gepost op: 3-02-2008, 17:41:26 »
Aflevering 1 nogeens aan het nakijken en ik dan toch eindelijk de keiharde bevestiging heb gevonden m.b.t. Joris.
Bij de test zegt hij: Georgina en Regina hebben allebeide 3 jokers, als één van hun beiden de jokers inlevert, dan zitten er straks 8 stenen in de doos. Dat vond ik toen een hele rare rekensom cq redenatie. Maar nu snap ik hem.

Dan klopt mijn theorie zegt hij ---> de theorie 3 en in spiegelbeeld de 8 is hiermee een feit geworden en geïntroduceert door Joris  ::bravo::

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #69 Gepost op: 3-02-2008, 18:09:53 »
Wat die pijlen in spiegelbeeld betreft: het is echt slecht vakwerk deze "bordjes" op ongelijke hoogte aan te brengen. Hebben ze in Mexico zulke slechte werklui? En als een pijl de looprichting aangeeft, je dan door het rasterwerk moet gaan? Lijkt me ook stug.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #70 Gepost op: 3-02-2008, 18:39:21 »
Bij de test zegt hij: Georgina en Regina hebben allebeide 3 jokers, als één van hun beiden de jokers inlevert, dan zitten er straks 8 stenen in de doos. Dat vond ik toen een hele rare rekensom cq redenatie. Maar nu snap ik hem.

Dan klopt mijn theorie zegt hij ---> de theorie 3 en in spiegelbeeld de 8 is hiermee een feit geworden en geïntroduceert door Joris  ::bravo::

Ik zal niet meteen zeggen dat de theorie niet klopt, maar..

Volgens mij ging Joris er vanuit dat iedereen met 1 joker deze sowieso wel in zou leveren en dat de mensen met 2 of 3 jokers deze wilden houden. Behalve dus de Mol, die zal ze inleveren om geld uit de pot te halen.
Er waren 5 mensen met 1 joker, plus dan eventueel 3 van Regina of Georgina (volgens Joris dan), maakt samen 8 jokers. Als er 7 jokers ingeleverd waren, was hij er waarschijnlijk van uit gegaan dat de Mol 2 jokers had gepakt.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #71 Gepost op: 3-02-2008, 19:01:02 »
Hebben ze in Mexico zulke slechte werklui?


 ::jaja::  ;)

Citaat van: yessie
En als een pijl de looprichting aangeeft, je dan door het rasterwerk moet gaan? Lijkt me ook stug.

Of er zijn mensen in Mexico die graag wat minder mensen op aarde hebben. Maar dát lijkt mij dan weer stug  ;) Nee, die pijl hoeft helemaal geen looprichting aan te geven. Kan toch heel goed een toren zijn, die mensen graag willen zien, is het dus een kijkrichting (wat ik 5 posts geleden ook al zei...)
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #72 Gepost op: 7-02-2008, 16:06:51 »
Ik zie ook geen hint in de pijltjes. Denk dat het inderdaad met het toeristische gebeuren te maken heeft.

Denk het bij nader inzien ook. Misschien bij grote drukte op de toren dat mensen gevraagd wordt één richting aan te houden en de pijlen te volgen, zodat mensen elkaar niet in de weg gaan lopen/staan. 

Offline Ninaa

  • Forumlid
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #73 Gepost op: 7-02-2008, 19:29:02 »
Haha, door de grote drukte hebben ze liever dat je het gebouw af loopt  >:D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #74 Gepost op: 7-02-2008, 19:33:07 »
Ik heb me in een vorige serie ook wel eens druk gemaakt over een pijl en dacht er bij deze groene pijl(en) ook weer aan. Maar ik denk dat het niks is, was het toen ook niet.

De kleur groen komt volgens mij trouwens wel veel meer terug in serie dan vorige jaren. Groene briefjes, vlaggetjes, patrick heeft groen drinken (zal ook wel toeval zijn)...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #75 Gepost op: 7-02-2008, 21:30:50 »
Het repeteren van de opdrachten tot nu toe, een soort van 'reflectie'. Ook het herhalen van diezelfde opdracht is een reflectie.
The British are not impressed.

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #76 Gepost op: 8-02-2008, 10:54:56 »
Ik dacht dat het pijltje gewoon een toeristisch iets was. Zovan: wilt u die en die toren zien, volg het groene pijltje... En de kandidaten is niks uitgelegd (voor zover de kijker ziet), over aan welke kant van de toren ze moeten blijven. Dus ik neem aan dat ook joris daarom over de hele uitkijk rondliep.
heb nog even op wikimedia gekeken en daar vond ik de volgende foto met de pijlen. lijkt toch het meest op iets dat er als zat...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #77 Gepost op: 8-02-2008, 20:28:25 »
aah, dit is echt heel eng.

rond 40:00 zegt PJ dat iedereen een tweede kans verdient.

ik citeer:
"maarja, of de dingen dan precies hetzelfde lopen?"

vervolgens zie je, nadat de kandidaten terug komen lopen, 2 precies dezelfde mensen door het beeld heen lopen!
en rare mensen ook nog.

dus weer dubbel.
toevallige voorbijgangers lijken het me niet, want als je ziet dat er gefilmd wordt loop je toch wel achterlangs en niet pal langs de camera. en ze zien er nog raar uit ook.

*edit* ik zie net dat het iemand in het afl. 6 topic ook al op is gevallen.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2008, 20:40:35 door Lautjuh »

Offline PM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #78 Gepost op: 8-02-2008, 20:35:34 »
Ik heb me in een vorige serie ook wel eens druk gemaakt over een pijl en dacht er bij deze groene pijl(en) ook weer aan. Maar ik denk dat het niks is, was het toen ook niet.

De kleur groen komt volgens mij trouwens wel veel meer terug in serie dan vorige jaren. Groene briefjes, vlaggetjes, patrick heeft groen drinken (zal ook wel toeval zijn)...

Vergeet Patricks vest niet!  :P
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #79 Gepost op: 9-02-2008, 22:56:59 »
Het zijn gewoon 2 mollen dit jaar  ::oink::
Al die dubbele dingen dit seizoen.. Patrick & Dennis samen zou geweldig zijn!
« Laatst bewerkt op: 10-02-2008, 00:25:50 door Liett »