Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 69350 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #160 Gepost op: 19-01-2008, 22:15:43 »
aha :P. Nou dat zou wel heel goed kunnen. De zon scheen namelijk wel fel, dat zie je in andere shots

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #161 Gepost op: 20-01-2008, 00:10:02 »
Woensdag 23 januari om 22.40 uur op Nederland 1 Wie is de Mol: De Tussenstand
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 3
« Reactie #162 Gepost op: 20-01-2008, 04:04:57 »
Ik had die vlek eerder al een paar keer bekeken... en het is bewust geblurred. Eerst dacht ik dat het misschien was om te verbergen wie de jagers zijn, maar na het een paar keer bekeken te hebben denk ik vrij zeker dat er een cameraman is weggewerkt. De camera man liep direct achter Coen aan maar is vervolgens van de zijkant niet te zijn. op de plaats waar je de camerama nzou verwachten is de geblurde circel te zien.

Ook in het shot net voordat Coen die laatste vrije zone in rent is volgens mij op het eind een stukje weg gebulled waar die camera man zou horen te staan.

Ik zoek hier onderhand verder niks meer achter.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 3
« Reactie #163 Gepost op: 20-01-2008, 04:28:06 »
Ok, ik kan me ook niet voorstellen dat het een hint was geweest, al zou -stel he- het zelfs zo zijn dat de mol een jager was, dan had dat niet gekund, want dan had Coen die toch ook gezien. Tenzij Coen zelf... Maar dan had er niks geblurred hoeven te worden.
The British are not impressed.

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #164 Gepost op: 20-01-2008, 14:31:21 »
HIerbij de kerk waar ze volgens mij in aflevering 4 zijn

Sijb

http://nl.youtube.com/watch?v=sdTC6lXaHyI

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 3
« Reactie #165 Gepost op: 20-01-2008, 15:15:10 »

En in da maisveld.. hij pakt als eerste een vlaggetje met 1/4... Goedzo Dennis, denkt iedereen, want hij heeft een veilig gebied gemaakt. Maar vervolgens word hij niet veel later afgetikt, en heeft hij verder niks omhoog gehesen. Behalve dan die 1/4 waardoor er weer lekker geld uit de pot zou gaan!;)


De eerste 3 moesten overal veilige zones maken. Dat kon alleen maar door die vlaggetjes omhoog te hijsen. Ik zou zeggen dat de andere 3 altijd hadden kunnen denken van: 1/4, kunnen we die dan niet beter laten hangen?
ze hadden in ieder geval een veilige zone..

Woensdag 23 januari om 22.40 uur op Nederland 1 Wie is de Mol: De Tussenstand

Waar ik dus echt niet naar ga kijken. Niet alleen omdat ik het niet kan (moet ook nog naar school  ;) ) maar ook gewoon omdat ik het zonde vind. Je moet het bij die 10 afleveringen laten en niet van alles eromheen uitzenden..
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline Vlindertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #166 Gepost op: 20-01-2008, 15:39:45 »
Topito-overzicht

Regina   2 paars 1 zwart
Patrick  3 wit
Dennis   1 rood  1 wit
Edo      2 geel  1 paars 1 groen
Georgina 2 groen
Joris    2 wit   1 rood
Coen     2 blauw 1 paars 1 zwart 1 oranje
Dunya    2 zwart 2 oranje

Verder had Annette een blauwe, gele en oranje topito,
Georgina had 3 roden en 1 blauwe, en Coen had al 4 topito's van onbekende kleur.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2008, 15:58:00 door Vlindertje »

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #167 Gepost op: 20-01-2008, 16:59:08 »
Dan heeft Coen er dus nu 9. Dan zal hij wel als eerste de vrijstelling hebben?

Of de anderen weten dat hij er 9 heeft en weigeren te ruilen met Coen.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 3
« Reactie #168 Gepost op: 20-01-2008, 17:07:09 »
Stelen is ook toegestaan, misschien is er een kandidaat zo slim om de topito's van coen te stelen voor een vrijstelling  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 3
« Reactie #169 Gepost op: 20-01-2008, 17:08:13 »
als de anderen een beetje hebben opgelet weten ze idd dat koen er 9 ( of iig ) veel heeft !! niet mee ruilen dus. er word nl maar 1x een vrijstelling weggegeven, en wel degene die als eerste bij pjh komt !daarna zijn de topito's nutteloos !
flink onnozel dus als je met koen gaat ruilen ! :)
dennis for mole !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #170 Gepost op: 20-01-2008, 18:42:30 »
Daarom lijkt me het grappig als ze topito's onderling gaan stelen. Want met eerlijk oversteken/ruilen schiet je niets op. Voor hetzelfde geldt schenk je de ander de vrijstelling zoals Joris tegenover Coen zei.

Nee, dan liever een opdracht zoals die ene tijdens WIDM 7, in die trein. Dat ze elkaars molboekjes gingen stelen. Schep je mooi verwarring in de groep, kan je bovendien mooi 1 topo vormen en met de vrijstelling er vandoor. Oké, tis niet op de goedschikse manier, maar hé: "Als het niet goedschiks wil, dan maar kwaadschiks" ;) Echt, als ik 1 van de kandidaten was had ik allang pogingen ondernomen om bij Coen topito's te stelen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 3
« Reactie #171 Gepost op: 20-01-2008, 18:52:27 »
geweldig toch ... coen is zn topitos kwijt en diezelfde dag komt een andere kandidaat een vrijstelling halen bij pjh :p woeeeeej wat zal je dan een oorlog hebben :D lijkt me wel geniaal
dennis for mole !

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #172 Gepost op: 20-01-2008, 21:09:40 »
de achtste maand van de maya's= MOL( en aangezien ze in mexico zijn:P)
Dennis droeg de bordjes "ik" en "acht"= Ik mol typische WIDM hint

Sterk gezien en bedacht maar ik hou he tnog bij Joris maar wel slim van je! :)
Ananas

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #173 Gepost op: 20-01-2008, 21:10:25 »
Citaat
De beelden van Mexico en de muziek waren prima voor elkaar, goede montage! ::ok::

Hier sluit ik me ook bij aan, weet ook niet wat ik hier verder over kan zeggen.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2008, 23:13:06 door maud, Reden: quote gefixed »
Ananas

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: Aflevering 3
« Reactie #174 Gepost op: 21-01-2008, 09:41:07 »
Geeft niks. Was wel mooi gevonden trouwens die verwijzing naar hartenboer. :)

Heinz... van het weekend dacht ik: Nog even kijken op de video waar ik de aflevering had opgenomen (jaja lekker ouderwets he  ;) )dat Joris zijn naam typt bij het maken van de test... En weer zag ik alleen de letter J verschijnen, maar het was wel een beetje lang shot, alsof het beeld even stil stond. Toen de aflevering nog eens bekeken via uitzending gemist omdat ik het niet helemaal vertrouwde, en ja hoor, je ziet wel zijn hele naam in het scherm staan. Nu blijkt gewoon dat Digitenne even last had van een "freeze" (wel vaker zo met veel regen) net op dat moment. Ik heb gewoon een valse aanwijzing gevolgd  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3
« Reactie #175 Gepost op: 21-01-2008, 10:15:10 »
Heinz... van het weekend dacht ik: Nog even kijken op de video waar ik de aflevering had opgenomen (jaja lekker ouderwets he  ;) )dat Joris zijn naam typt bij het maken van de test... En weer zag ik alleen de letter J verschijnen, maar het was wel een beetje lang shot, alsof het beeld even stil stond. Toen de aflevering nog eens bekeken via uitzending gemist omdat ik het niet helemaal vertrouwde, en ja hoor, je ziet wel zijn hele naam in het scherm staan. Nu blijkt gewoon dat Digitenne even last had van een "freeze" (wel vaker zo met veel regen) net op dat moment. Ik heb gewoon een valse aanwijzing gevolgd  ::rofl::

 ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #176 Gepost op: 21-01-2008, 19:00:45 »
kwam ik op mijn werk in het magazijn vanmiddag, zie ik daar ineens een doos met la vache qui rit staan  :o ik schrok me een ongeluk.
it´s everywhere...  :\'(

Offline Junkhead

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #177 Gepost op: 21-01-2008, 19:13:12 »
Sterk gezien en bedacht maar ik hou he tnog bij Joris maar wel slim van je! :)
Ja iedereen had het over die acht maar en PJH zei dat hij de mol zag vanaf afl. 3.Maar kan ook een tunnelvisie zijn want vanaf afl.1 is Dennis mijn mol maar vond het cker een opvallende hint.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 3
« Reactie #178 Gepost op: 22-01-2008, 16:37:16 »
Wat ik nog mis, is een duidelijk schema wat betreft woordslang. Dus bij deze mijn bijdrage:

De bordjes:
12345678
AchtKandidatenRennenHetDorpOpEnNeer
IkZieDieEnSaboteertMolDeMaar

Volgorde van de kandidaten:
NaamBordVoorAchter
1Dennis1IkAcht(voor en achter verwisseld)
2Coen2ZieKandidaten(voor en achter verwisseld)
3Regina3DieRennen(voor en achter verwisseld)
4Edo6OpMol
5Dunya4HetEn
6Patrick7DeEn(voor en achter verwisseld)
7Joris8MaarNeer(voor en achter verwisseld)
8Georgina5SaboteertDorp(voor en achter verwisseld)

NB: De volgorde van de eerste drie kandidaten wordt niet getoond. Aangezien zij tevens de eerste bordjes om hun nek hebben hangen, mag aangenomen worden dat zij als eerste drie de bordjes toegewezen kregen, zodat de start- en slotwoorden reeds in het spel zijn. Als zij wel hun bordjes had mogen kiezen, zou de eerste kandidaat bijv alle bordjes hebben kunnen bekijken en alvast kunnen beginnen met puzzelen.

Wat opvallend is, is dat zoveel kandidaten hun bordjes verkeerd om hebben. Voor de mol is dit een prima actie, want schept verwarring. Doordat de meeste kandidaten hun bordjes verkeerd om hadden, zou de zin in feite op de rug moeten beginnen. Voor de mol is dit enkel meegenomen, aangezien op de rug lastiger is.

Opvallend is ook dat Edo, die het eerst mocht kiezen (in beeld althans), net als Dunya wel zijn bordje goed had. Alleen pakte hij het verkeerde bordje. Daarna liep het bordje pakken verder in de soep.

Ik zou zeggen: haal je voordeel uit dit schema...

 8)

<edit> ik zie dat tabelletjes beetje erg scheef lopen, zal es zoeken naar nettere oplossing </edit>
<latere edit> tabelletjes staan nu netter </latere edit>

« Laatst bewerkt op: 22-01-2008, 20:49:50 door Wilm »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #179 Gepost op: 22-01-2008, 18:05:21 »
1        2           3        4      5          6       7     8
Acht     Kandidaten  Rennen   Het    Dorp       Op      En    Neer
Ik       Zie         Die      En     Saboteert  Mol     Die   Maar

Volgorde van de kandidaten:
   naam       bord  voor       achter
1  Dennis     1     Ik         Acht       (voor en achter verwisseld)
2  Coen       2     Zie        Kandidaten (voor en achter verwisseld)
3  Regina     3     Die        Rennen     (voor en achter verwisseld)
4  Edo        6     Op         Mol
5  Dunya      4     Het        En
6  Patrick    7     De         En         (voor en achter verwisseld)
7  Joris      8     Maar       Neer       (voor en achter verwisseld)
8  Georgina   5     Saboteert  Dorp       (voor en achter verwisseld)
Zo ongeveer?
Dit forum kan ook echte tabellen :) (ten minste een ding wat beter is aan smf...)