Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 70502 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #120 Gepost op: 8-02-2008, 12:45:56 »
alles wordt verdubbeld zegt net iemand.. weten jullie wel waar Edo geboren is? DUBBELdam;)

Goed gevonden! Zou een leuke verklaring kunnen zijn. ::ok::

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #121 Gepost op: 8-02-2008, 12:58:42 »
Ik blijf bij Dennis.  ::jaja::
Laten we jabberen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #122 Gepost op: 8-02-2008, 13:21:03 »
Waarom werd er steeds weggeknipt wat de mensen in de taxi onderling met elkaar bespreken via de telefoon? 'Met Joris' 'Ja Joris met Edo' knip. Patrick: 'Joris, had jij net Edo aan de lijn, waarom' Joris: 'Ja Patrick' knip. Wel 4x volgens mij!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #123 Gepost op: 8-02-2008, 13:47:47 »
Ik geloof dat Patrick nu in de voetsporen van joris treedt.  :o De manier waarop hij het spel speelt wordt erg irritant. Eerst een topito jatten en zeggen dat dat het spel is, maar het vervolgens niet toegeven. Met zn rare shirtje... En die vraag van Edo; wie welke letter op de taxi had, was toch juist een hele goede vraag? Hangt ie op. En dan wil iemand Regina (ter controle) even spreken en dan zegt ie dat ze in gesprek is. Nah!!
Hoop dat ie er volgende week uit gaat, ik vind hem vanaf nu stom.  ::niet-ok::
Nee, Patrick is de mol, dus dat is gewoon een goede molactie!

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #124 Gepost op: 8-02-2008, 14:00:11 »
Ik vond een erg leuke aflevering!
Dennis is ook wel meer verdacht geworden.
Dennis die erg snel reageerde op de opdrachten; eerst dat hij gokker wilde zijn en daarna het foute kaartje pakken. En dat hij in de auto pas heel laat bereikbaar was, is ook verdacht.
Maar ik blijf nog steeds bij Patrick.  ::regenboog::

Offline liset1978

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #125 Gepost op: 8-02-2008, 14:10:34 »
als Dunya de mol is *pffffff* 
dan mag ze nog wel heel wat meer dingen gaan doen, want als nu bekend zou worden dat zij de mol is dan vind ik er niks aan!

Ik blijf ook bij Dennis, met een licht hintje naar Patrick...

Ik blijf ook bij Dennis, omdat zijn tactiek duidelijk is; steeds als tweede iets te zeggen, te doen of wat dan ook. In ieder geval ervoor zorgen dat het niet zijn idee lijkt. Vindt wel dat Dunya vaak loopt te rekken. Ze 'molt' niet echt maar als er een 'weg' gekozen is, doet ze wel bijna elke aflevering een beetje dwars. Maar ik denk nog steeds Dennis, al vind ik het wel cool dat Patrick zo vervelend doet, daar houd ik van ::bravo::
Ik stel voor... we halen Monk erbij

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #126 Gepost op: 8-02-2008, 16:56:59 »
Hint: Coen en Edo

Te ingewikkeld,even terug naar het voorstellen van de kanidaten..

http://www.wieisdemol.com/forum/?topic=27831.msg798084#msg798084

Zie je nu dubbel of niet...

Edo is nog de enige die over is van 11 Oktober 1970.

Daarnaast zijn Edo en Dunya ook nog de enige uit Oktober die over zijn en Regina de enige uit December.

Joris was uit Januari,we hebben dus September tm Februari met onderbreking van November en ... (wie is de mol ?) April als Edo of Dunya vertrekt. maar December Februari en April zit steeds een maand tussen en zou kunnen betekenen dat December,Februari en April over blijven: De Winaar,de mol,de verliezer of  De verliezer,de mol en de winaar. Regina,Dennis en Patrick of Patrick,Dennis en Regina

September
Oktober (Edo/Dunya)
November
December (Regina)De Winaar / Verliezer
Januari
Februari (Dennis) De Mol / De Mol
Maart
April (Patrick) De Verliezer / De Winaar
« Laatst bewerkt op: 8-02-2008, 17:16:19 door Pierce_Brosnan »

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 6
« Reactie #127 Gepost op: 8-02-2008, 17:09:09 »
Wow, allemaal erg bedankt voor jullie steun, ik zeg het misschien een beetje laat,
maar beter laat dan nooit!
En bedankt voor die tip (Lautjuh? Tommie? wie was het?) dat ik het me pa moest laten lezen.
Volgens mij kreeg hij bijna tranen in zijn ogen. Dus mocht ik toch nog kijken!!
Hij vond het eerst stom dat ik het gezegd had op het forum, maar toen ik hem die reacties liet lezen,
Schakelde hij meteen om, bedankt jongens!
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Edit: Bedankt nevermind  :D :D
« Laatst bewerkt op: 8-02-2008, 17:11:23 door WIDMJokertje »

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 6
« Reactie #128 Gepost op: 8-02-2008, 17:24:28 »
  ::bravo:: geweldig jokertje, fijn dat het heeft geholpen en hoop dat je extra hebt genoten!  ::joehoe::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 6
« Reactie #129 Gepost op: 8-02-2008, 17:30:21 »
  ::bravo:: geweldig jokertje, fijn dat het heeft geholpen en hoop dat je extra hebt genoten!  ::joehoe::

Zeker wel, want mijn vader was de hélé aflevering stil!
En normaal kakelt ie der altijd door heen!

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #130 Gepost op: 8-02-2008, 17:34:21 »
Zeker wel, want mijn vader was de hélé aflevering stil!
En normaal kakelt ie der altijd door heen!

Dan heb je toch eigenlijk wel weer een coole pa!  ::ok::
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Re: Aflevering 6
« Reactie #131 Gepost op: 8-02-2008, 18:27:13 »
Bedankt papa van Jokertje!!  ::zwaai::

Offline patroesj

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #132 Gepost op: 8-02-2008, 19:46:09 »
Wat mij heel erg opviel in de afgelopen aflevering waren de 2 mensen volledig in zwart gekleed die tot 2 maal dwars door het scherm kwamen lopen toen de kandidaten aan kwamen lopen voor het op volgorde zetten van opdrachten spel. Net voor Pieter Jan begint te praten.

Ik heb er hier nog niets over gelezen, wellicht heb ik er overheen gekeken, excuses daarvoor dan.

Op wieisdemol.nl werd er wel iets over gezegd maar daar werd het afgewimpeld als het is vast gewoon opnieuw erin gemonteerd om het volledig hetzelfde te krijgen. Maar als je ze goed met elkaar vergelijkt zijn ze verschillend. bij de ene heeft regina haar tas al bijna op de grond gezet voor ze het beeld uitzijn, bij de andere houd ze hem nog op haar rug.

Ze hebben het dus bewust opnieuw laten doen. En waarom zijn ze compleet in het zwart gekleed zelfs met jas, terwijl het hardstikke warm is? Daarbij is hun haar en de bril en alles helemaal zwart. Zonder een andere kleur ofzo.

Ik vind het extreem verdacht, dit zou zonder reden noooit zo midden voor de camera komen, dan zouden de mensen al lang tegen gehouden zijn. of zou het opnieuw gefilmd zijn. Mensen lopen niet zomaar voor een camera langs als ze zien dat er gefilmd wordt.


Wat het verder precies te betekenen heeft weet ik persoonlijk niet, maar dat het IETS te betekenen heeft lijkt me duidelijk. Ik zag het eerst maar 1x en vond dat al verdacht, later vertelde een vriend aan de telefoon dat het 2x gebeurde. Dat is dus zeker verdacht.

Offline molfan86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #133 Gepost op: 8-02-2008, 20:03:04 »
Coen is in aflevering 4 volledig op edo gegaan naar aanleiding van de vraag aan de mol opdracht en vloog eruit. Edo kan onmogelijk de mol zijn!
-En ten tweede, we weten nooit zeker of Coen wel op Edo is gegaan, misschien kreeg hij antwoord NEE op zijn vraag aan de mol en zijn we gigantisch voor de gek gehouden? Toch ben ik het met je eens dat ik ook denk dat Coen wel vol voor Edo is gegaan, dus dat Edo niet de mol is...

Reactie op bovenstaande:
Coen kreeg als antwoord JA op zijn vraag aan de mol!! Dat kun je zien als je even gaat kijken naar welke kaars je de hand van de mol ziet gaan!

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #134 Gepost op: 8-02-2008, 20:23:21 »
Dat van die twee zwart geklede mensen, viel me inderdaad ook op! Ik vond het ook een hint, ik zou alleen niet weten waarvoor :p
Misschien heeft het iets te maken met dat alles dubbel is deze aflevering?

Offline molfan86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #135 Gepost op: 8-02-2008, 20:26:28 »
Dat van die twee zwart geklede mensen, viel me inderdaad ook op! Ik vond het ook een hint, ik zou alleen niet weten waarvoor :p
Misschien heeft het iets te maken met dat alles dubbel is deze aflevering?

Ja.. maar dat moet toch een hint ergens voor zijn? Zit me suf te denken...  ::pinokkio::

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #136 Gepost op: 8-02-2008, 20:28:15 »
Waarom werd er steeds weggeknipt wat de mensen in de taxi onderling met elkaar bespreken via de telefoon? 'Met Joris' 'Ja Joris met Edo' knip. Patrick: 'Joris, had jij net Edo aan de lijn, waarom' Joris: 'Ja Patrick' knip. Wel 4x volgens mij!

Dat was mij ook al opgevallen. Ik vroeg me eigenlijk ook af wat dat te betekenen had.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 6
« Reactie #137 Gepost op: 8-02-2008, 20:41:07 »
Dat was mij ook al opgevallen. Ik vroeg me eigenlijk ook af wat dat te betekenen had.

Het zou ook nog kunnen zijn dat Patrick tegen Regina zegt dat ze onderling aan het bellen zijn...
"weer ingesprek, die zitten zeker onderling te bellen". Misschien was dat wel niet de hele tijd zo maar hield dit schattige molletje Regina gewoon voor de gek.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #138 Gepost op: 8-02-2008, 20:55:17 »
Wat mij heel erg opviel in de afgelopen aflevering waren de 2 mensen volledig in zwart gekleed die tot 2 maal dwars door het scherm kwamen lopen toen de kandidaten aan kwamen lopen voor het op volgorde zetten van opdrachten spel. Net voor Pieter Jan begint te praten.

Ik heb er hier nog niets over gelezen, wellicht heb ik er overheen gekeken, excuses daarvoor dan.

Op wieisdemol.nl werd er wel iets over gezegd maar daar werd het afgewimpeld als het is vast gewoon opnieuw erin gemonteerd om het volledig hetzelfde te krijgen. Maar als je ze goed met elkaar vergelijkt zijn ze verschillend. bij de ene heeft regina haar tas al bijna op de grond gezet voor ze het beeld uitzijn, bij de andere houd ze hem nog op haar rug.

Ze hebben het dus bewust opnieuw laten doen. En waarom zijn ze compleet in het zwart gekleed zelfs met jas, terwijl het hardstikke warm is? Daarbij is hun haar en de bril en alles helemaal zwart. Zonder een andere kleur ofzo.

Ik vind het extreem verdacht, dit zou zonder reden noooit zo midden voor de camera komen, dan zouden de mensen al lang tegen gehouden zijn. of zou het opnieuw gefilmd zijn. Mensen lopen niet zomaar voor een camera langs als ze zien dat er gefilmd wordt.


Wat het verder precies te betekenen heeft weet ik persoonlijk niet, maar dat het IETS te betekenen heeft lijkt me duidelijk. Ik zag het eerst maar 1x en vond dat al verdacht, later vertelde een vriend aan de telefoon dat het 2x gebeurde. Dat is dus zeker verdacht.

ik vind ze ontzettend eng, en ze komen inderdaad 2 keer voorbij lopen.  :-\\ (ik denk met roderick zijn pruik die ze ergens onder het stof vandaan gevist hebben.  :P)

denk dat het toch met die dubbel theorie te maken heeft, aangezien ze er precies hetzelfde uit zien.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 6
« Reactie #139 Gepost op: 8-02-2008, 20:58:11 »
Wat een leuke aflevering hier (thanks aan de Belgische tv, dat ze ook Nederland 1 erop hebben ;D)

Maar ik heb nog steeds geen flauw idee wie de mol is
First you go backwards, but then forwards again