Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 70480 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #140 Gepost op: 8-02-2008, 21:04:10 »
Wat mij heel erg opviel in de afgelopen aflevering waren de 2 mensen volledig in zwart gekleed die tot 2 maal dwars door het scherm kwamen lopen toen de kandidaten aan kwamen lopen voor het op volgorde zetten van opdrachten spel. Net voor Pieter Jan begint te praten.

Geweldig! Schitterend! Fantastisch! Ik wist dat dit een prachtig programma was, maar wat een mooi detail om die mensen op hetzelfde moment door het beeld te laten lopen. ::joehoe::

En in combinatie met het dubbele logo en andere dubbele dingen zou het inderdaad best een hint kunnen zijn! ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #141 Gepost op: 8-02-2008, 21:08:06 »
Geweldig! Schitterend! Fantastisch! Ik wist dat dit een prachtig programma was, maar wat een mooi detail om die mensen op hetzelfde moment door het beeld te laten lopen. ::joehoe::

En in combinatie met het dubbele logo en andere dubbele dingen zou het inderdaad best een hint kunnen zijn! ::jaja::

ik vind ze op george lijken, afgezien van het feit dat ik ze ongelooflijk eng vind.
arme cameramannen, met een pruik op en een dikke zwarte jas in de brandende zon.  :D tenminste, ik ga er maar even niet van uit dat ze echt zijn.


Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #142 Gepost op: 8-02-2008, 21:35:33 »
Wow, allemaal erg bedankt voor jullie steun, ik zeg het misschien een beetje laat,
maar beter laat dan nooit!
En bedankt voor die tip (Lautjuh? Tommie? wie was het?) dat ik het me pa moest laten lezen.
Volgens mij kreeg hij bijna tranen in zijn ogen. Dus mocht ik toch nog kijken!!
Hij vond het eerst stom dat ik het gezegd had op het forum, maar toen ik hem die reacties liet lezen,
Schakelde hij meteen om, bedankt jongens!
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Edit: Bedankt nevermind  :D :D

Off topic weet ik maar ben TE nieuwsgierig

Toch een goeie vent die pa van je, ik had extra niet gereageerd omdat ik je niet nog eens met de neus op deze straf wilde duwen maar ik ben (als moeder) eigenlijk toch wel benieuwd of je nu helemaal geen straf meer hebt of heeft je pa een andere verzonnen?
Is je zakgeld ingetrokken of mag je 2 weken geen tv kijken of breng ik je pa nu op ideeen? want die gaat dit vast zitten volgen nu hij ook molfan is geworden?

Offline marien

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #143 Gepost op: 8-02-2008, 23:16:14 »
ik zei dus: Edo is geboren in DUBBELdam

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #144 Gepost op: 9-02-2008, 01:05:06 »
Hint: Coen en Edo

Te ingewikkeld,even terug naar het voorstellen van de kanidaten..

http://www.wieisdemol.com/forum/?topic=27831.msg798084#msg798084

Zie je nu dubbel of niet...

Edo is nog de enige die over is van 11 Oktober 1970.

Daarnaast zijn Edo en Dunya ook nog de enige uit Oktober die over zijn en Regina de enige uit December.

Joris was uit Januari,we hebben dus September tm Februari met onderbreking van November en ... (wie is de mol ?) April als Edo of Dunya vertrekt. maar December Februari en April zit steeds een maand tussen en zou kunnen betekenen dat December,Februari en April over blijven: De Winaar,de mol,de verliezer of  De verliezer,de mol en de winaar. Regina,Dennis en Patrick of Patrick,Dennis en Regina

September
Oktober (Edo/Dunya)
November
December (Regina)De Winaar / Verliezer
Januari
Februari (Dennis) De Mol / De Mol
Maart
April (Patrick) De Verliezer / De Winaar


uhm... WAT?!?!?

dus dan zou het betekenen dat ze achteraf, nadat dus bekend was wie de Mol, winnaar en verliezer waren ze teruggekeken hebben en overal dingen opnieuw gedaan hebben om ervoor te zorgen dat het "dubbel" was?

lijkt me toch enigszins lastig  ::rofl::
Triomf!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 6
« Reactie #145 Gepost op: 9-02-2008, 11:12:18 »
Heuh, en wat zijn die data dan? Geboortedata? Dus ze hebben de winnaar, verliezer en mol bedacht n.a.v. geboortedatum? :|
The British are not impressed.

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #146 Gepost op: 9-02-2008, 12:08:39 »
Trouwens, wie heeft de pot nu? Patrick rende achter Joris aan, dus misschien beheert hij nu de pot. Aangezien hij de mol een hele goede zet van hem.   :-X ::vergroot::

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Aflevering 6
« Reactie #147 Gepost op: 9-02-2008, 13:07:57 »
Pierce_Brosnan, volgens mij denk je te moeilijk ;) Ik heb vaker dit soort theorien van je zien staan, maar ik kan me niet herinneren dat de productie ooit zo hebben gegoocheld met nummers, geboortedata, woonplaatsen, geboorteplaatsen enz enz. Als je een nummer van een stuk of 4 cijfers hebt dan kan je blijven optellen en aftrekken en vermenigvuldigen tot je iets hebt wat naar jou mol wijst, maar het is nooit een echte hint. Denk ik. Maar leuk dat je zo enthousiast bent ;)
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #148 Gepost op: 9-02-2008, 15:45:47 »
Wel benieuwd wie straks de pot mag beheren trouwens....

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 6
« Reactie #149 Gepost op: 9-02-2008, 17:10:11 »
Als dit echt de enigste keer is met 2 mol logo's op de laptop kan je er toch niet omheen?  :o dan moeten we er dus echt iets achter zoeken naar mijn mening   ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline molfan86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #150 Gepost op: 9-02-2008, 19:34:36 »
Edo is de mol niet! Coen heeft toen echt wel op hem gestemd...Hij kreeg immers antwoord ja op zijn vraag toen! En Coen is er uit gegaan. Dus Edo is de mol niet...

Over die zwarte mannen die door het scherm heen lopen. Bekijk de aflevering eens goed! Het zijn NIET dezelfde mannen... Alhoewel je dubbel wel kunt toepassen. Hoewel Edo uit DUBBELdam komt... geloof ik er toch niet in dat dit het is.

Waarom had Dennis bij het jokerspel een pet op met een logo van een Vlaamse groep, en daarvan de naam omgedraaid vormen het woord M O L ...

Ik geloof nog steeds dat Dennis de mol is...  ::tandpastasmiley::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 6
« Reactie #151 Gepost op: 9-02-2008, 21:17:07 »
Over al dat dubbel-gedoe en of dat een hint kan zijn: waarom komt het dan pas in aflevering 6 zoveel voor? Als het de verwijzing is die marien wordt genoemd, dan kan dit toch in de hele serie worden gebruikt?

Verder kan ik me niet voorstellen dat Edo de Mol is al is het maar omdat ik 'm gewoon fanatiek vind meedoen met de opdrachten en niet het idee heb dat ie echt saboteert. Patrick vind ik wat dta betreft veel verdachter.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 6
« Reactie #152 Gepost op: 9-02-2008, 22:07:59 »
Wat mij nog opviel: Toen Patrick aan Dennis vroeg waarom hij eigenlijk zo graag wilde gokken (bij de botenopdracht) ging Dennis meteen in de tegenaanval. De houding van de meeste kandidaten is echter dat ze zo verdacht mogelijk willen overkomen. Dennis wil daarentegen blijkbaar zo on-mols mogelijk overkomen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #153 Gepost op: 9-02-2008, 22:13:08 »
Wat mij nog opviel: Toen Patrick aan Dennis vroeg waarom hij eigenlijk zo graag wilde gokken (bij de botenopdracht) ging Dennis meteen in de tegenaanval. De houding van de meeste kandidaten is echter dat ze zo verdacht mogelijk willen overkomen. Dennis wil daarentegen blijkbaar zo on-mols mogelijk overkomen.

Ja, zo reageerde hij ook al na de achtbaanopdracht. ::jaja::

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 6
« Reactie #154 Gepost op: 9-02-2008, 22:56:07 »
Misschien is het al gezegd, maar er zat een opvallende sticker op de laptop, met het nummer 1778 erop. Nu dacht ik meteen aan Patrick, omdat hij in 78 is geboren. Maar helaas is hij op 4 april jarig ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #155 Gepost op: 9-02-2008, 23:05:36 »
Over het bedrag in de geldpot: dat was aan het begin van de aflevering 10625 euro en niet 9625 euro zoals op wieisdemol.nl staat te lezen. Het opnieuw gebruiken van de vrijstelling (aflevering 5) kostte dus helemaal niet nog eens 1000 euro uit de pot. (Het staat nu nog fout op wieisdemol.nl. Daar staat het eindbedrag op 11125 euro terwijl dit 12125 euro moet zijn.)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #156 Gepost op: 9-02-2008, 23:07:33 »
Wat mij nog opviel: Toen Patrick aan Dennis vroeg waarom hij eigenlijk zo graag wilde gokken (bij de botenopdracht) ging Dennis meteen in de tegenaanval. De houding van de meeste kandidaten is echter dat ze zo verdacht mogelijk willen overkomen. Dennis wil daarentegen blijkbaar zo on-mols mogelijk overkomen.

Ja, helemaal mee eens, dat viel mij ook op. Als gewone kandidaat zou je op zo'n beschuldiging anders reageren lijkt mij. Juist heel geheimzinnig glimlachen ofzo.

Ik heb een aantal pagina's terug gepost dat Dennis bij de executie van Joris al voordat het rode scherm kwam heel erg zat te zuchten en te schuifelen (alsof ie dus al wist dat Joris eruit zou vliegen). Is dat nou niemand opgevallen? Vond ik erg verdacht.

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 6
« Reactie #157 Gepost op: 9-02-2008, 23:36:23 »
Ik heb nog eens gekeken naar de cijfers die de kandidaten kregen bij DIDM.

Regina: 8
Nicolette: 8
Georgina: 7.6

Edo: 7.4
Dennis: 7.4
Patrick: 7
Joris: 6.8
Coen: 6.5
Annette: 6.2

Dunya: 4.9

Hm ik kan er niet veel uit op maken :P Behalve dan misschien de 8 van Regina (De 8 theorie?)

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #158 Gepost op: 9-02-2008, 23:45:24 »
Over het bedrag in de geldpot: dat was aan het begin van de aflevering 10625 euro en niet 9625 euro zoals op wieisdemol.nl staat te lezen. Het opnieuw gebruiken van de vrijstelling (aflevering 5) kostte dus helemaal niet nog eens 1000 euro uit de pot. (Het staat nu nog fout op wieisdemol.nl. Daar staat het eindbedrag op 11125 euro terwijl dit 12125 euro moet zijn.)

Ja, en ik dacht al, ben ik nou gek, want uit de bewering van PJ begreep ik zelf ook dat het diezelfde 1000 euro zou kosten, en dat het er dus ook weer terug in kon gaan. Daar had Joris het trouwens ook over.
Bewijst dus maar weer dat die .nl site ook niet alles weet!!  >:( theorieën met als argument een feit afkomstig uit de .nl site worden bij deze dus ook niet meer als gegrond beschouwd aub!!!
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Aflevering 6
« Reactie #159 Gepost op: 9-02-2008, 23:50:12 »
Ja, en ik dacht al, ben ik nou gek, want uit de bewering van PJ begreep ik zelf ook dat het diezelfde 1000 euro zou kosten, en dat het er dus ook weer terug in kon gaan. Daar had Joris het trouwens ook over.
Bewijst dus maar weer dat die .nl site ook niet alles weet!!  >:( theorieën met als argument een feit afkomstig uit de .nl site worden bij deze dus ook niet meer als gegrond beschouwd aub!!!

ik vond dat hele verhaal trouwens erg verwarrend.....

Maar, als ik het goed begreep was wat PJH zei "Dan gaat die 1000 euro ALSNOG uit de pot"

Dus.... had het geen invloed achteraf, meenemende dat de 1000 er al uit was na de aankoop van de vrijstelling
I'm not a complete idiot; some parts are missing