Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 70468 keer)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 6
« Reactie #180 Gepost op: 12-02-2008, 21:57:51 »
Hmm zo te zien is het wel heel druk in kamp-patrick, en in kamp-dennis zijn ook nog wat mense te vinden, maar hier in kamp-edo voel ik me toch wat eenzaam  :(
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #181 Gepost op: 12-02-2008, 22:20:28 »
Hmm zo te zien is het wel heel druk in kamp-patrick, en in kamp-dennis zijn ook nog wat mense te vinden, maar hier in kamp-edo voel ik me toch wat eenzaam  :(

zullen we dan samen eenzaam zijn in kamp Edo?  ::zwaai::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Aflevering 6
« Reactie #182 Gepost op: 12-02-2008, 22:22:37 »
Hmm zo te zien is het wel heel druk in kamp-patrick, en in kamp-dennis zijn ook nog wat mense te vinden, maar hier in kamp-edo voel ik me toch wat eenzaam  :(

Ik vind Edo veel te veel zo'n "ouwe goedzak" om de mol te kunnen zijn.
Hoewel hij rare streken heeft uitgehaald, zijn het geen heel erg opzienbarende...

Hoewel ik eigenlijk voor mijn Patrick-diee ook niet echt een goede onderbouwing heb hoor
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #183 Gepost op: 12-02-2008, 23:37:59 »
Ik heb last van hetzefde Patrick-Dennis syndroom...

Edo zou ik gekozen hebben als Coen er niet uit was gevlogen.
Tell me what your telescope says

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #184 Gepost op: 13-02-2008, 08:22:10 »
tis best beroerd weetje. ik was vanaf aflevering 1 overtuigd dat patrick de mol was. daarna ben ik geswitched naar dennis ... en nu  ? nu moeti k geloof ik toch weer terug.
ik weet het niet !
1 van de 2 is de mol ... dat moge duidelijk zijn :p

Zo voel ik mij ook min of meer.  ;D
Laten we jabberen.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #185 Gepost op: 13-02-2008, 11:51:12 »
zullen we dan samen eenzaam zijn in kamp Edo?  ::zwaai::

Nee met z'n drietjes is gezelliger  ::jaja::

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #186 Gepost op: 13-02-2008, 12:37:35 »
Nee met z'n drietjes is gezelliger  ::jaja::

Jaaa Leuk  :)  ::ok::


Ik ben benieuwd wat ie morgen weer uithaalt  :)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 6
« Reactie #187 Gepost op: 13-02-2008, 17:23:02 »
Zucht... ik hoop echt dat Joris weer terug komt volgende aflevering. :-\\ Ik weet gewoon echt niet wie ik moet kiezen als nieuwe mol.

Dennis en Patrick zijn beide verdacht, en doen ook vaak dingen samen wat deze keus nog een stukje lastiger maakt. Ik vindt Edo ook toch vaak verdachte dingen doen, maar goed Coen ligt er uit.
En dan kan het toch ook nog altijd Dunya of Regina zijn. Heel af en toe zijn er wel verdachte acties van die dames. Niet elke mol hoeft succesvol te zijn... misschien wordt de mol wel constant overschaduwd door mol acties van kandidaten of is het 'leiderschap' dat andere kandidaten nemen te sterk (Edo bij klim en bootjes opdracht / Joris bij de bommen opdracht).

Kan iemand misschien even argumenten noemen waarom Dennis of Patrick het NIET zijn?

Offline MagicEgidius

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #188 Gepost op: 13-02-2008, 17:42:54 »
Eerst op Georgina, daarna op Joris... zzzucht, drie keer een rood scherm voor mijn molkandidaten...

Ik weiger om naar Dennis of Patrick te switchen...

Dus Regina:) Daarvan denk ik dat ze het minst de Mol is... dus dan is ze het...

Goede argumentatie hè:) ::ohno:: ??? ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 6
« Reactie #189 Gepost op: 13-02-2008, 19:14:10 »
Ik zou erg teleurgesteld zijn als Regina de mol is. Niet omdat ik het haar niet gun, ik gun het haar zeker. Maar het zou van fantasieloosheid getuigen van de makers. Alweeeeeeeer een vrouw als mol.

Aan de andere kant: ik denk dat de makers van het programma precies weten hoe de fans denken. Na zoveel tijd zal het toch wel de beurt zijn aan een man als mol.........DUS is het weer een vrouw.


Eerlijkgezegd geloof ik er geen snars van, en zit ik steeds te switchen tussen Edo en Patrick, met een lichte voorkeur voor Patrick. Maar vraag me niet waarom.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #190 Gepost op: 13-02-2008, 19:47:33 »
die "dus is het weer een vrouw" truc hebben ze nu al 2 keer uitgehaald, dus dit jaar is het toch echt een man.  ::jaja::
dat was vanaf het begin van de serie ook mijn tactiek, niks geen vrouw dit jaar  ::ohno::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 6
« Reactie #191 Gepost op: 13-02-2008, 20:34:03 »
Aan de andere kant: ik denk dat de makers van het programma precies weten hoe de fans denken. Na zoveel tijd zal het toch wel de beurt zijn aan een man als mol.........DUS is het weer een vrouw.
Op die manier hebben we over 500 jaar (en even zo veel series) nog steeds vrouwen als mol.
The British are not impressed.

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Aflevering 6
« Reactie #192 Gepost op: 13-02-2008, 21:20:17 »
Volgens mij gaan ze echt geen rekening houden met wat ze vorige jaren voor een geslacht hadden, ze kijken gewoon wie zij het beste vinden. Anders moeten ze ook rekening houden met leeftijd, beroep etc.
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wie is het nou??
« Reactie #193 Gepost op: 13-02-2008, 23:34:04 »
Leuk al die onzekerheid.... Volgens mij is het Patrick, maar ik ben er niet 100% zeker van. ???
Hij heeft in elk geval veel streken geleverd alleen in de laatste afl. nauwelijks, maar
wat wil je met de hete adem van Regina in je nek die bovendien ook precies weet hoe ze
vier taxi's het beste uit kan laten komen op de juiste plek. Hij durfde niet zo goed denk ik,
al stichtte hij de verwarring door Joris te zeggen dat hij een A had i.p.v. een T.
En ik vind zijn reacties vaak nogal geacteerd (lees niet gemeend). Ik ga lekker slapen, misschien
verschijnt de echte mol vannacht wel in mijn droom!

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #194 Gepost op: 14-02-2008, 00:00:59 »
Nee met z'n drietjes is gezelliger  ::jaja::
Nummer 4 meldt zich. Ik heb vanaf het begin Edo als mol en nog geen reden gezien om te switchen

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is het nou??
« Reactie #195 Gepost op: 14-02-2008, 00:16:36 »
Ik ga lekker slapen, misschien
verschijnt de echte mol vannacht wel in mijn droom!
Ga je dromen van George. ;D

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 6
« Reactie #196 Gepost op: 14-02-2008, 09:48:05 »
Tjongjonge, heb het in jaren niet zo moeilijk gehad, ben altijd wel standvastig voor een molgegaan omdat .....
vul maar in, dit jaar is het echt een ramp. Ben begonnen met Edo, op gevoel. Maar vond dat toch steeds minder aannemelijk, dus SWITCH naar Dennis, dat klopte wel goed voor mijn gevoel, haalt ie 2500 eurrie binnen voor de pot, dat doet een mol gewoon niet en toch Patrick, ik wil er gewoon niet aan. Zucht ik blijf toch maar in het Dennis kamp en we zien wel waar het schip strand, nee zo moeilijk als dit jaar,........
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #197 Gepost op: 14-02-2008, 12:33:31 »
Tjongjonge, heb het in jaren niet zo moeilijk gehad, ben altijd wel standvastig voor een molgegaan omdat .....
vul maar in, dit jaar is het echt een ramp. Ben begonnen met Edo, op gevoel. Maar vond dat toch steeds minder aannemelijk, dus SWITCH naar Dennis, dat klopte wel goed voor mijn gevoel, haalt ie 2500 eurrie binnen voor de pot, dat doet een mol gewoon niet en toch Patrick, ik wil er gewoon niet aan. Zucht ik blijf toch maar in het Dennis kamp en we zien wel waar het schip strand, nee zo moeilijk als dit jaar,........

Het is voor mij ook de eerste keer dat ik twijfel. Maar heb deze keer weer voor Edo gekozen als mol. Maar als het Regina zou zijn ::ok::. Dat geklets over dat het dit jaar een man moet zijn, dat lees ik al een paar jaar. Ze kiezen echt geen man omdat daar hier over "gemopperd"wordt.  ::ohno::.
Deze 8ste serie vind ik echt super, vooral omdat er zo veel te speuren valt.
Hulde aan de programmamakers van de mol. ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 6
« Reactie #198 Gepost op: 14-02-2008, 13:48:52 »
(...) haalt ie 2500 eurrie binnen voor de pot, dat doet een mol gewoon niet (...)
Heb je wel eens die Amerikaanse mol gezien die als winnaar van een speurtocht als enige de keus kreeg tussen 10.000 dollar in de pot of informatie over de mol en dat hij toen voor de 10.000 dollar koos?
The British are not impressed.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 6
« Reactie #199 Gepost op: 14-02-2008, 14:51:58 »
Heb je wel eens die Amerikaanse mol gezien die als winnaar van een speurtocht als enige de keus kreeg tussen 10.000 dollar in de pot of informatie over de mol en dat hij toen voor de 10.000 dollar koos?

Fijn Dea, dat maakt mijn gevoel voor Dennis als mol weer wat steviger.

Weet je vorig jaar deed Eva ook zo'n aktie waarbij ze veel geld voor de pot binnen haalde, veel mensen haakten toen af, ik niet kon allerlei redenen bedenken waarom, dit jaar is het het zelfde verhaal met Dennis en nu wankel ik wel mede omdat het geld binnen halen van Eva vorig jaar wel degelijk een indicatie was dat ze niet de mol was.
Maar goed Dennis is het voorlopig tot het tegendeel bewezen is.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna