Auteur Topic: DVD MolFanDag 2008!  (gelezen 21158 keer)

Offline Rick.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
DVD MolFanDag 2008!
« Gepost op: 7-03-2008, 14:23:38 »
DVD MolFanDag 2008

Op zondag 9 maart vindt de jaarlijkse fandag van het populaire AVRO-programma 'Wie is... de Mol?' plaats. Ook dit jaar zal er weer een reportage van deze dag worden gemaakt die speciaal voor de echte fans zal worden uitgebracht op DVD.

De DVD bevat een complete reportage van de hele dag, uiteraard inclusief:

• de quiz,
  • het vragenvuur,
  • en natuurlijk de veiling.

Verder zal de DVD compleet worden gemaakt met onder andere interviews en sfeerbeelden.

Alle beelden zullen strak worden gemonteerd. Het geheel zal inclusief een mooie, passende hoes worden uitgebracht voor de liefhebber! Ideaal als aandenken, of voor mensen die er op deze dag helaas niet bij kunnen zijn!

De prijs van de DVD is 5 euro, exclusief verzendkosten. Let op: deze prijs is geldig t/m 21 maart 2008, daarna zal de DVD 7,50 euro gaan kosten. De reden hiervoor is dat ik een grotere hoeveelheid DVD's voordeliger in één keer kan inkopen, naleveringen zijn helaas wat duurder.

De verzendkosten voor Nederland bedragen 1,75 euro en voor België 3,00 euro.

Releasedatum
De releasedatum staat geplanned voor woensdag 16 april. Naar verwachting zullen de DVD's op die dag worden verzonden.

Reserveren
De DVD is vanaf nu te reserveren via http://www.mezzi.nl/mfd. Daarnaast is het waarschijnlijk ook mogelijk om de DVD op de fandag zelf te reserveren.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag :)

Rick

Preview:
« Laatst bewerkt op: 31-03-2008, 20:48:55 door Colsto »

Offline Rick.

• Forumlid
Re: DVD MolfanDag 2008!
« Reactie #1 Gepost op: 10-03-2008, 18:36:26 »
Bij deze een update: iedereen die gisteren op de fandag een DVD heeft gereserveerd heeft als het goed is een e-mail ontvangen.

Heb je geen e-mail ontvangen, dan is er blijkbaar iets fout gegaan. Neem dan eventjes contact met me op, dan zorg ik ervoor dat het alsnog goed komt :)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 10-03-2008, 19:22:33 »
Ik weet helemaal niet dat ik een dvd kon bestellen..  ???
Waren dat die 2 mensen.. Met die microfoon en de camera?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 10-03-2008, 20:13:05 »
Het kon naast de tafel met petten ;).
Ik heb het vanmiddag ff gedaan :D.  Heb zin in het eerste volgende weekend/vakantie nadat ik hem heb. Ga ik hem gelijk met Elise (EB) bekijken :D

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 10-03-2008, 20:27:06 »
Email is ontvangen Colsto!
En mijn betaling is net de deur uit, dus ik zie die bevestingsemail ter zijner tijd wel tegemoet komen :)

Ben benieuwd hoe de film gaat worden  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline nevermind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
« Reactie #5 Gepost op: 10-03-2008, 22:39:04 »
ik krijg onze dvd van daedalus al :D dus hoef em niet !
dennis for mole !

Offline Rick.

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 11-03-2008, 11:43:57 »
@ >>Tommie<<: Inderdaad, das was ik :)

@ Yvonisdemol: Ik heb je betaling ontvangen, ik heb je een mailtje gestuurd ter bevestiging.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #7 Gepost op: 17-03-2008, 15:24:53 »
wat komt er allemaal op te staan?
het hele gebeuren of alleen de high lights?

ik twijfel nog (steeds), omdat ik niet weet hoe mooi de film van daedalus wordt.  :-\\ (sorry joram  :-*)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #8 Gepost op: 17-03-2008, 16:39:32 »
wat komt er allemaal op te staan?
het hele gebeuren of alleen de high lights?

Lees eens ff de eerste post van het topic Lau ::)
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 17-03-2008, 16:43:44 »
Lees eens ff de eerste post van het topic Lau ::)

daar staat het niet in schat.  :)
ik vroeg me dus af of het één langdradig geheel is, zoals reinald deed, of bv de hoogtepunten van de veiling aan elkaar gemonteerd.

sowieso wil ik even overgehaald worden, na alle trauma's van de vorige MFD dvd's.  :P

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #10 Gepost op: 17-03-2008, 17:18:18 »
daar staat het niet in schat.  :)
De DVD bevat een complete reportage van de hele dag

Lees eens lieverd ::)
2024: wie is de Mol?

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #11 Gepost op: 17-03-2008, 17:37:31 »
laura heeft meer uitleg nodig ... dat hebben wij vrouwen zo nu en dan :p dus, wel of niet de hele veilig enzenz ... !!
dennis for mole !

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 17-03-2008, 17:43:13 »
Lees eens lieverd ::)

dat heb ik gedaan lekker ding (bron: valentijnsforum 2008), maar er staat toch niet of de veiling in zijn geheeel - dus zonder knip of plakwerk - of geknipt wordt gemonteerd.  ::)

bovendien heb je inderdaad je vrouw-sensoren niet aan staan, want ik wil gewoon dat iemand zegt; ja! die moet je hebben!  of: nee! doe het niet!!

::)

Offline Rick.

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 17-03-2008, 17:48:58 »
Ik zal wel even wat duidelijkheid scheppen ;D

Alles komt inderdaad aan bod, maar hoogstwaarschijnlijk zal er wel worden geknipt in de onderdelen om er een beetje tempo in te houden.

Tot nu toe zijn sfeerbeelden, de aankomst van de kandidaten en de highlights van het vragenvuur gemonteerd, en er is een selectie gemaakt van de belangrijkste items van de veiling, maar dat is nog niet gemonteerd. De leukste items zullen natuurlijk zeker op de DVD te zien zijn, maar ik denk dat de hele veiling een beetje te lang is voor op DVD (70 minuten).

Maar zoals gezegd is het niet definitief, als iedereen massaal de hele veiling erop wil hebben dan is dat geen probleem ;D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 17-03-2008, 17:55:37 »
Of highlights van de grootste veilingstukken en dan korte editjes van de andere? (Dat je Edo hoort zeggen "Verkocht voor 35 euro aan dat meisje met haar roze schoenveters!")

Ik roep maar wat :)

Offline Rick.

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 17-03-2008, 17:59:49 »
Ja, dat is ook een idee!

Om even een beeld te geven van hoe de selectie is gemaakt: er zijn in totaal 34 items geveild waarvan er 18 zeker op de DVD te zien zullen zijn. Zelf denk ik dat 34 echt te veel is voor op DVD, maar een "korte versie" van de andere items vind ik een goed idee! Als het haalbaar is met het beschikbare beeldmateriaal ;)
« Laatst bewerkt op: 17-03-2008, 18:01:49 door Colsto »

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #16 Gepost op: 17-03-2008, 18:14:19 »
ik twijfel nog (steeds), omdat ik niet weet hoe mooi de film van daedalus wordt.  :-\\ (sorry joram  :-*)
Die van mij wordt natuurlijk grandioos, maar als je precies wilt nagaan welke vragen er in het vragenvuur zijn gesteld en welke items er werden geveild heb je er niet veel aan :P
The British are not impressed.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 17-03-2008, 18:31:14 »
Ja, dat is ook een idee!

Om even een beeld te geven van hoe de selectie is gemaakt: er zijn in totaal 34 items geveild waarvan er 18 zeker op de DVD te zien zullen zijn. Zelf denk ik dat 34 echt te veel is voor op DVD, maar een "korte versie" van de andere items vind ik een goed idee! Als het haalbaar is met het beschikbare beeldmateriaal ;)

De leuke qoutes zijn ook leuk ::jaja::

Bijvoorbeeld elke keer de 12 euro van dat ene meisje ::rofl::

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 17-03-2008, 18:37:15 »
Die van mij wordt natuurlijk grandioos, maar als je precies wilt nagaan welke vragen er in het vragenvuur zijn gesteld en welke items er werden geveild heb je er niet veel aan :P

oja, maar wat is je deadline?
wordt nu toch wel ONGEDULDIG hoor, sjonge, we wachten nu al een week.  ::ohno:: ::ohno:: ::)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #19 Gepost op: 17-03-2008, 19:07:14 »
Deze week en niet zo zeuren, ik heb meer te doen :P
The British are not impressed.