Niet zozeer ik maar manlief kan ook aardig blond uit de hoek komen.
Mars is al sinds gistermiddag bezig om een netwerk aan te leggen maar op de één of andere manier lukt het hem maar niet om het voor elkaar te krijgen.
Ik had hem al een paar keer gezegd dat hij de gebruiksaanwijzing moest lezen want hij zou wel eens een stapje over kunnen slaan tijdens de installatie. maar goed zoals menig man eigen is keek hij me aan op een manier van hmmm vrouw bemoei je niet met computerzaken....en hij ging stug door tot midden in de nacht.
Hedenochtend ging hij weer met frisse moed verder maar het lukte hem nog steeds niet om het programma van de router te installeren.
Aangezien ik ook lichtelijk eigenwijs ben
pakte ik de gebruiksaanwijzing er maar bij en meteen viel mijn oog op het zinnetje...voor vistagebruikers geldt het volgende: u moet eerst de nieuwste versie van het programma downloaden via onze website en daarna gebruiken om de installatie te voltooien.
Ik ben naar manlief toegelopen en vroeg met mijn allerliefste stemmetje of hij dat ook gedaan had. en wat denk je meneer had de gebruiksaanwijzing dus niet gelezen en nadat hij hem dus wel gelezen had lukte de installatie meteen!
nu nog even de computer boven op het netwerk zien te krijgen en ik vraag me af hoeveel blonden momenten daar nog voor aan te pas komen