Go_ahead, even ter info: tussen koekoe en Guikie botert het al veel langer niet. Dit is slechts een uitvloeisel hiervan. Ik ben bang dat jouw poging tot bemiddeling weinig zoden aan de dijk zullen zetten. Hoe goed ook bedoeld.
Bedankt voor de info, maar dat had ik nog niet door
ahum.. Voor mij is het echter zo niet geschoten is altijd mis..
Daarnaast kijk als alleen zij er last van hadden, dan laat ik ze het zelf uitvechten, maar ze doen het midden in een topic open voor al het publiek.. dat komt de sfeer op het forum niet ten goede en jaagt andere forummers weg.. Misschien is dat ook wel dat de reden dat er zo weinig forummers meededen met de toto.. wie weet?
Dus ik wil gewoon een stukje bewustwording creeren dat ze:
1. elkaar, hoe goed ze het soms ook bedoelen, niet met respect bejegenen, door de ondertoon die in hun berichtjes ligt. Waardoor de ander er weer aanstoot aanneemt. Wanneer ze dat weten kunnen ze wanneer ze dat ook willen (en dat is een belangrijk facet) veranderen..
2. niet alleen elkaar hiermee hebben maar ook de site en de forum waar ze volgens mij behalve in deze grote ruzie met plezier komen... En ik denk niet dat het hun bedoeling is om mensen weg te jagen of danwel het plezier van anderen weg te nemen.. althans dat hoop ik niet.
3. dat de toto er alleen maar leuker op kan worden wanneer de ruzie uit dit topic verdwijnt... dan doe er meer mensen mee en gaat het meer op de spannende strijd wie er wint dan om de ruzie....
Dus je mag het dom vinden dat ik het probeer, maar ik kan niet met mezelf door een deur zonder het geprobeerd te hebben.. en wanneer het niet lukt jammer.. wanneer andere mensen hierom boos op mij worden is hun eigen keus.. ik blijf wie ik ben en behandel anderen met respect en
omdat ik dat doe mag ik in mijn optiek hetzelfde ook terug verwachten..
Krijg ik dat niet ja, dan is dit forum het mij ook niet waard!!!