Auteur Topic: Wie is de Mol?-Pool 2009  (gelezen 139641 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #240 Gepost op: 30-01-2009, 15:16:10 »

 Maar als Sebastiaan er volgende week uitgaat dan zak ik echt door de bodem van het klassement.
verder dan daar kun je niet zakken, das weer een voordeel. Daarna kan het alleen maar beter gaan.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #241 Gepost op: 30-01-2009, 15:18:18 »
Maar als Sebastiaan er volgende week uitgaat dan zak ik echt door de bodem van het klassement.

Bereid je maar vast voor dan...  ::rofl:: ::tandpastasmiley::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #242 Gepost op: 30-01-2009, 15:19:00 »
 Ach ik blijf volharden!!! ::trots::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline pimsalabim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • eenmaal een mol - altijd een mol!
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #243 Gepost op: 30-01-2009, 15:47:58 »
Ach ik blijf volharden!!! ::trots::

Ach ik heb sebas er ook neit uit laten gaan.. zakken we samen naar de bodem! Hoppa  :P
Vrienden maak je niet, je krijgt ze door er zelf een te zijn!

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #244 Gepost op: 30-01-2009, 16:19:37 »
Ik sta 114e, met nog een paar. Nog nooit de afvaller goed gehad, maar dit keer voel ik het: Anniek gaat eruit!  :P

Offline JeroenNEC

  • Winnaar pool WIDM 2009
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #245 Gepost op: 30-01-2009, 16:29:08 »
4e ;D
De jacht is geopend

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #246 Gepost op: 30-01-2009, 18:11:55 »
75ste!  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #247 Gepost op: 30-01-2009, 23:11:49 »
Ik sta 114e, met nog een paar. Nog nooit de afvaller goed gehad, maar dit keer voel ik het: Anniek gaat eruit!  :P
laten we dat eff niet hopen, ik sta wel goed tweede, wil niet laatste komen te staan ;D

hoop dat de geldvraag nog word veranderd, denk dat ik dan namelijk eerste kom te staan,
ik was tijdens de aflevering voor mijn pool zo blij dat al dat geld was verdwenen :-X en dan is het toch niet goed, :\'(
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #248 Gepost op: 30-01-2009, 23:22:09 »
Ik heb 0 ingevuld. Maar ik begon te twijfelen en heb toen speciaal dit topic gelezen over hoe de regels dit jaar nou precies zijn. Toen dacht ik, als het dit jaar puur gaat om het verschil tussen de startbedrag en eindbedrag dan durf ik het wel aan om hem op nul euro te laten.

Aan de andere kant denk ik dat het geld niet echt uit het spel is.

Ik wacht af... al is 69e natuurlijk ook wel een mooi getal.   ;D
« Laatst bewerkt op: 30-01-2009, 23:27:50 door Rat »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #249 Gepost op: 31-01-2009, 00:07:04 »
Ik heb 0 ingevuld. Maar ik begon te twijfelen en heb toen speciaal dit topic gelezen over hoe de regels dit jaar nou precies zijn. Toen dacht ik, als het dit jaar puur gaat om het verschil tussen de startbedrag en eindbedrag dan durf ik het wel aan om hem op nul euro te laten.

Aan de andere kant denk ik dat het geld niet echt uit het spel is.

Ik wacht af... al is 69e natuurlijk ook wel een mooi getal.   ;D

Nee denk ook niet dat het geld uit het spel is, maar toch lijkt het me dat het nu moet zijn : 0, en als het geld dan weer terugkomt dan die aflevering weer bijgeteld bij de verdiensten van die aflevering, dus dan zou het ineens meer dan...worden. Kunnen we daar elke aflevering op gaan gokken  ;)
(had trouwens ook 0 deze keer en sta? iets van 35ste geloof ik, maar als Anniek eruit gaat zak ik diep  :( )

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #250 Gepost op: 31-01-2009, 12:19:12 »
Ach ik heb sebas er ook neit uit laten gaan.. zakken we samen naar de bodem! Hoppa  :P

Hebben jullie even mazzel dat ik me gisteren (pas) heb aangemeld voor de pool....
Die bodem haal je dus niet op korte termijn.

Ik kijk al jaaaaaren, maar had nooit meegedaan met de pool. Wil dit jaar es oefenen ::jaja::

Oh ja, kan wel vast verklappen wie er afl 5 uitgaat: Froukje (we zien haar veel te weinig...)
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #251 Gepost op: 31-01-2009, 14:08:41 »
Ik stijg gestaag  ;D

197 nu

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #252 Gepost op: 31-01-2009, 21:59:49 »
Nou, door die stomme muzikale hints kan ik niet eens meer lekker mijn pool invullen... Ik wil namelijk helemaal niet vantevoren weten wie eruit gaat, maar "de rest" weet het vantevoren al wel (een beetje). Sterker nog; ik kan niet eens naar het stemgedrag van alle pooldeelnemers kijken, omdat ik dan al zie wie er een grote kans maakt om eruit te gaan :P
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #253 Gepost op: 31-01-2009, 22:16:41 »
Nou, van de 3 keer had de grote groep volgens mij 1x de afvaller goed, dus dat valt op zich nog wel mee :P
The British are not impressed.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #254 Gepost op: 2-02-2009, 11:42:21 »
Zo, ik ben dr weer  ;D .. Test dankjewel voor het waarnemen van de pool deze week  ::ok:: :D

Ik zal gelijk maar met de deur in huis vallen, de punten blijven zoals ze zijn ingevoerd  :) Ik heb idd gezegd dat zoals Califax citeert, dat ik kijk hoeveel er in de pot zit aan het begin en aan het einde van de aflevering. Maar daarbij kijk ik alleen naar de opdrachten die gespeeld worden en hoe het geld zich daarin beweegt. Wat er in aflevering 4 gebeurd is is natuurlijk heel erg leuk en geweldig voor het spel maar totaal onverwacht. Ik beschouw het geld daarom ook niet als verloren, maar als gestolen en dat veranderd niks aan het al verdiende geld in de aflevering :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #255 Gepost op: 2-02-2009, 12:15:44 »
Zo, ik ben dr weer  ;D .. Test dankjewel voor het waarnemen van de pool deze week  ::ok:: :D

Ik zal gelijk maar met de deur in huis vallen, de punten blijven zoals ze zijn ingevoerd  :) Ik heb idd gezegd dat zoals Califax citeert, dat ik kijk hoeveel er in de pot zit aan het begin en aan het einde van de aflevering. Maar daarbij kijk ik alleen naar de opdrachten die gespeeld worden en hoe het geld zich daarin beweegt. Wat er in aflevering 4 gebeurd is is natuurlijk heel erg leuk en geweldig voor het spel maar totaal onverwacht. Ik beschouw het geld daarom ook niet als verloren, maar als gestolen en dat veranderd niks aan het al verdiende geld in de aflevering :)
Okidoki! Ik heb die vraag over hoeveel geld er verdient wordt toch nooit goed, dus zo erg vindt ik het niet.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #256 Gepost op: 2-02-2009, 12:16:18 »
Zo, ik ben dr weer  ;D .. Test dankjewel voor het waarnemen van de pool deze week  ::ok:: :D

Ik zal gelijk maar met de deur in huis vallen, de punten blijven zoals ze zijn ingevoerd  :) Ik heb idd gezegd dat zoals Califax citeert, dat ik kijk hoeveel er in de pot zit aan het begin en aan het einde van de aflevering. Maar daarbij kijk ik alleen naar de opdrachten die gespeeld worden en hoe het geld zich daarin beweegt. Wat er in aflevering 4 gebeurd is is natuurlijk heel erg leuk en geweldig voor het spel maar totaal onverwacht. Ik beschouw het geld daarom ook niet als verloren, maar als gestolen en dat veranderd niks aan het al verdiende geld in de aflevering :)

Ok, daar ben ik het dus absoluut niet mee eens he... De pool gaat toch niet alleen over de opdrachten, maar over het volledige WIDM-plaatje?

Vind dit een beetje meten met 2 maten...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #257 Gepost op: 2-02-2009, 12:32:14 »
Ok, daar ben ik het dus absoluut niet mee eens he... De pool gaat toch niet alleen over de opdrachten, maar over het volledige WIDM-plaatje?

Vind dit een beetje meten met 2 maten...

Ik vind het geen enkel probleem dat je het niet eens met me bent, heb ik respect voor  :) .. Ik beschouw het stelen van het geld als een onverwachte gebeurtenis in dit spel :) Ik vind daarom dan dus ook dat het gestolen geld niet dient afgetrokken te worden van het verdiende geld tijdens de aflevering. :)

Zoals de spelregels ook vermelden;

Citaat van: spelregels
Wat gebeurt er als er dingen in de serie gebeuren waar de pool geen rekening mee gehouden heeft?
In dat geval beslist de spelleiding. We proberen deze situaties zo eerlijk mogelijk op te lossen. Dat kan soms misschien in je nadeel, en op andere momenten juist in je voordeel werken. Helaas kunnen ook wij niet in de toekomst kijken. De spelregels en puntentelling kunnen achteraf dus nog veranderen in uitzonderlijke situaties.

Ik blijf bij mn standpunt en hoop dat jullie verder veel plezier mogen beleven aan de pool! :D

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #258 Gepost op: 2-02-2009, 12:51:35 »
Ik vind het geen enkel probleem dat je het niet eens met me bent, heb ik respect voor  :) .. Ik beschouw het stelen van het geld als een onverwachte gebeurtenis in dit spel :) Ik vind daarom dan dus ook dat het gestolen geld niet dient afgetrokken te worden van het verdiende geld tijdens de aflevering. :)

Zoals de spelregels ook vermelden;

Ik blijf bij mn standpunt en hoop dat jullie verder veel plezier mogen beleven aan de pool! :D
plezier aan de pool heb ik altijd ;D
Ik begrijp jouw mening over het geld en opzich heb je wel gelijk
misschien zou uiteindelijk blijken aankomende aflevering dat het verdwenen geld gewoon in de andere broekzak van Sebastiaan zat en dat er dus helemaal geen geld is gestolen ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: Wie is de Mol?-Pool 2009
« Reactie #259 Gepost op: 2-02-2009, 14:25:41 »
Dat er zomaar geld uit de pot verdwijnt vind ik niet iets onverwachts. Het is wel
wie is de mol, dus dan kun je van alles verwachten.
Het is ook nog niet eens zeker dat het gestolen is dus dat argument vind ik niet sterk.

Verder blijf ik de poll wel gewoon invullen hoor :D