Auteur Topic: [Kandidaat] Jon  (gelezen 175553 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #300 Gepost op: 20-02-2009, 22:27:00 »
Wat betreft het goed uitleggen van de opdracht in de supermarkt : als je eenmaal verdacht wordt luistert er natuurlijk niemand meer naar je, al doe je nog zo je best! En de kans is groot dat ook al zeg je het helemaal goed, dat je toch niet geloofd wordt; ze vertrouwen je gewoon niet meer. Als het waar is dat ze allemaal Jon als mol hebben nu, lijkt me dat logisch.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #301 Gepost op: 20-02-2009, 22:37:22 »
Als Jon de Mol is heeft hij toch iets verkeerd gedaan, als zoveel kandidaten hem al zo'n tijd doorhebben.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #302 Gepost op: 20-02-2009, 23:01:08 »
Dat ben ik niet met je eens. Als de kandidaten fanatiek zijn (Viv, Dennis), en ze zijn gewoon heel erg met hun boekje bezig enzo, dan kun je de mol al heel gauw door hebben.

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #303 Gepost op: 20-02-2009, 23:03:33 »
dat lijkt me trouwens ook verdomde lastig als mol.. elke keer al die mensen die in hun molboekje schrijven en dat je dan moet doen alsof jij ook iets nuttigs op aan het schrijven bent, wat uiteindelijk ook nuttig moet lijken voor het geval dat je boekje word gejat...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #304 Gepost op: 20-02-2009, 23:23:48 »
dat lijkt me trouwens ook verdomde lastig als mol.. elke keer al die mensen die in hun molboekje schrijven en dat je dan moet doen alsof jij ook iets nuttigs op aan het schrijven bent, wat uiteindelijk ook nuttig moet lijken voor het geval dat je boekje word gejat...

Ja, gewoon alle onzin opschrijven wat je maar ziet..
Wat iemand eet, wat ze dragen, volgordes.. maarja, lekker nutteloos inderdaad. :P

Irritant dat Jon zo verdacht in beeld komt, dat pleit namelijk totaal niet voor hem als mol.
En jammer dat Vief en Dennis allebei net op hem zitten, dat maakt het nog minder logisch dat hij het uiteindelijk is.  ::ohno::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #305 Gepost op: 20-02-2009, 23:28:03 »
Jon is best wel een plausibele mol, alleen, echter, maarrrrr......
Hij doet toch echt iets niet goed als alle kandidaten hem op het spoor zijn.
Wat is dat toch, ik heb dat echt nog nooit gezien in WIDM!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #306 Gepost op: 20-02-2009, 23:49:17 »
Jon is best wel een plausibele mol, alleen, echter, maarrrrr......
Hij doet toch echt iets niet goed als alle kandidaten hem op het spoor zijn.
Wat is dat toch, ik heb dat echt nog nooit gezien in WIDM!

Ja maar 1 aflevering voor ons is voor hun 2 a 3 dagen :P Die maken Jon ook mee hoe die opstaat.. En hoe vrolijk hij is buiten de opnames om.. Of hoe stil en terug getrokken hij is als eenmaal die camera uit staat.

Als de camera uitstaat dan is het een hele sagerijnige oude man!  ::rofl:: Nee hoor :P Geloof ik niet  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #307 Gepost op: 21-02-2009, 00:04:56 »
Dat ben ik niet met je eens. Als de kandidaten fanatiek zijn (Viv, Dennis), en ze zijn gewoon heel erg met hun boekje bezig enzo, dan kun je de mol al heel gauw door hebben.
Dan nog is mijn standpunt dat hij dan iets fout doet. En bovendien, zelfs al was het zo dat de laatste paar afleveringen alle overgebleven kandidaten de Mol doorhebben, dan nog zouden de makers dat nooit duidelijk in beeld brengen. Die maken namelijk geen documentaire, maar een spannend tv-programma. Hoe groter de verrassing, des te geslaagder het seizoen. En het hele programma gaat toch om wie de Mol is en niet 'Wie is de winnaar', want dat kan eigenlijk niet zo veel mensen schelen.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2009, 00:34:22 door Jayne »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #308 Gepost op: 21-02-2009, 00:12:43 »
Dan nog is mijn standpunt dat hij dan iets fout doet. En bovendien, zelfs al was het zo dat de laatste paar afleveringen alle overgebleven kandidaten de Mol doorhebben, dan nog zouden de makers dat nooit duidelijk in beeld brengen. De maken namelijk geen documentaire, maar een spannend tv-programma. Hoe groter de verrassing, des te geslaagder het seizoen. En het hele programma gaat toch om wie de Mol is en niet 'Wie is de winnaar', want dat kan eigenlijk niet zo veel mensen schelen.

Check.
Oh, en daarom baal ik zo van dat pact van Vief en Dennis.  >:(
Grr, hoe frustrerend is het als het niet gaat zoals je zou willen dat het gaat.

Daarbij was Jon dus helemaal niet mols bezig door Vief te helpen bij de diner-opdracht, en óók nog eens onmols door te verklaren dat ze van elk land slechts één product nodig hebben.
Het enige molse is nog dat hij dat ijsblok overal tegenaan laat botsen, maar zelfs dát is niet mols omdat ze er een biecht van Vivienne bij uitzenden dat hij dit deed. Mollenacties worden niet zo uitgebreid door de kandidaten uitgelegd.

Mijn enige conclusie na deze uitzending is dat de kans dat Jon het is maar wat klein is geworden.
Toch blijf ik maar bij hem, want voor de rest kan ik ook geen sluitende conclusies vinden.

Het is verrekte lastig dit jaar.  :-\\

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #309 Gepost op: 21-02-2009, 11:45:55 »
Lautjuh, goeie argumenten en conclusie dat Jon erg onwaarschijnlijk is, nou nog de overstap maken naar Anniek.  ::ok::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #310 Gepost op: 21-02-2009, 11:55:55 »
Lautjuh, goeie argumenten en conclusie dat Jon erg onwaarschijnlijk is, nou nog de overstap maken naar Anniek.  ::ok::

....of naar Dennis (dat is nl ogenschijnlijk nog onlogischerder)  ::rofl::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #311 Gepost op: 21-02-2009, 13:41:56 »
ik twijfel nu heel erg tussen Jon en Anniek, Jon kan op zich wel mollen in die supermarkt, maar het hoefde niet. Dennis en Viv gingen al mollen. Anniek kwam wel weer met het dure spul zoals luiers  :P en wou vervolgens stiekem ook nog dat product van 6 euro in het karretje stoppen wat niet lukte  :D Maar misschien heeft Jon wel de vlaggen van België en Duitsland door elkaar gehaald?

Bij die ijs opdracht vond ik opvallend dat Jon er zoveel mee liep, terwijl het wel zwaar voor hem is lijkt me, maar je moet wat als mol  :P Anniek was daar weer niet verdacht.

Laatste opdracht heeft Viv er voor gezorgd dat iedereen haar met 100% zekerheid kan afstrepen. De verdachte mensen hier vind ik de fanatieke kandidaten die van alles en nog wat vragen (terwijl iemand weet dat dit niet hoeft). Maar hier helpt Jon ook als ze het geld verdubbelen :-\\ Zou het dan toch Anniek zijn?

Jon wordt nu veel verdacht en Anniek niet.... alles wijst naar Anniek eigenlijk  :(
(of toch Dennis met de jip en janneke hint in het theater? :o)

pfffff....
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #312 Gepost op: 21-02-2009, 14:24:54 »
Even een vraag voor het Spyglass-topic. Weet iemand de huidige woonplaats van Jon? Geboren Maastrichtenaar maar woont hij daar nog steeds? Mocht hij de Mol zijn dan zou zijn woonplaats zo maar eens afgebeeld kunnen zijn in het Spy-glass (vondst De Dikke Controleur!). Alvast dank voor reactie.
maltho thi afrio lito

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #313 Gepost op: 21-02-2009, 15:51:55 »
Even een vraag voor het Spyglass-topic. Weet iemand de huidige woonplaats van Jon? Geboren Maastrichtenaar maar woont hij daar nog steeds? Mocht hij de Mol zijn dan zou zijn woonplaats zo maar eens afgebeeld kunnen zijn in het Spy-glass (vondst De Dikke Controleur!). Alvast dank voor reactie.
Haarlem.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #314 Gepost op: 21-02-2009, 15:56:36 »
  waarvoor dank RICKDEMOL.  ::ok::
maltho thi afrio lito

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #315 Gepost op: 21-02-2009, 16:22:17 »
Jon vond het de sponsjes 'made in EU' wel erg grappig trouwens  :P
Heeft hij die erin gedaan?
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #316 Gepost op: 21-02-2009, 17:06:14 »
Hint Jon lezen?

Verwijs ik je graag naar Topic: "Spy-glass"  ::vergroot::
maltho thi afrio lito

Offline Molhunter..!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol na afl 1: Patrick
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #317 Gepost op: 21-02-2009, 17:08:13 »
Jon vond het de sponsjes 'made in EU' wel erg grappig trouwens  :P
Heeft hij die erin gedaan?

nee, volgens mij Dennis
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #318 Gepost op: 21-02-2009, 17:33:51 »
Bij de vlaggetjes in de supermarkt lagen de EU-sponsjes en de Belgische batterijen verkeerd. Als je goed oplet dan zie je dat Jon een plastic zak met beide producten in de hand heeft (09:37). Het lijkt erop dat hij ze verkeerd heeft gelegd.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #319 Gepost op: 21-02-2009, 18:22:24 »
Bij de vlaggetjes in de supermarkt lagen de EU-sponsjes en de Belgische batterijen verkeerd. Als je goed oplet dan zie je dat Jon een plastic zak met beide producten in de hand heeft (09:37). Het lijkt erop dat hij ze verkeerd heeft gelegd.

Hij had ook wel erg veel pret om die sponsjes. ;D

Maar ik kreeg de indruk dat het Vivienne was die de vlaggen verwisselde, afgaande op haar reactie en biecht. En dat Anniek er ook meer van wist.