Auteur Topic: Mol en Rood Scherm-theorie  (gelezen 33634 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #60 Gepost op: 18-03-2009, 21:04:01 »
Moet er even de site van Heinz op navlooien, omdat ik dat van die percentages ook niet meer helemaal weet. Wel was het zo dat ze in de laatste paar afleveringen niet meer werden gebruikt.

als je het zelf wil zoeken: kijk even hier

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #61 Gepost op: 18-03-2009, 21:30:51 »
de nicht van de vader van mijn moeders vriendin heeft een schoonzus en daar de broer van is een vriend van de vrouw van roeland, en die beweerd grondig dat hij
NIET de mol was.
en als jet niet gelooft : de zus van de nicht van mijn vriendin dr zwager, werkt bij idtv en die zegt dat ook.

dus
dennis for mole !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #62 Gepost op: 18-03-2009, 21:34:25 »
Perfect samengevat, Karina. ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #63 Gepost op: 18-03-2009, 21:38:00 »
de nicht van de vader van mijn moeders vriendin heeft een schoonzus en daar de broer van is een vriend van de vrouw van roeland, en die beweerd grondig dat hij
NIET de mol was.
en als jet niet gelooft : de zus van de nicht van mijn vriendin dr zwager, werkt bij idtv en die zegt dat ook.

dus
echt? Gaaf!! jij hebt echt connecties! ;D.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #64 Gepost op: 18-03-2009, 23:04:00 »
Ze was als laatste aan de beurt.

Angela liet de deelnemers even schrikken, want 9 kandidaten hadden al groen gehad. Werden de percentages overigens niet vooraf aan de executie getoond of was dat pas later in de serie?



Als ik me goed herinner was Yvon idd als laatste aan de beurt, de spanning werd opgebouwd want Yvon zou naar huis moeten, maar uiteindelijk kreeg ze geen scherm. Angela deed de laptop dicht met de woorden : jullie denken toch niet dat we 10 mensen helemaal naar Australie hebben laten komen om er meteen alweer 1 naar huis te sturen, of iets van die strekking. Vervolgens werd uitgelegd over dat ze elke keer een percentage moesten hebben bij de volgende executies. Dit is zoals ik het me herinner, maar correct me if i'm wrong.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #65 Gepost op: 19-03-2009, 16:17:39 »
Als ik me goed herinner was Yvon idd als laatste aan de beurt, de spanning werd opgebouwd want Yvon zou naar huis moeten, maar uiteindelijk kreeg ze geen scherm. Angela deed de laptop dicht met de woorden : jullie denken toch niet dat we 10 mensen helemaal naar Australie hebben laten komen om er meteen alweer 1 naar huis te sturen, of iets van die strekking. Vervolgens werd uitgelegd over dat ze elke keer een percentage moesten hebben bij de volgende executies. Dit is zoals ik het me herinner, maar correct me if i'm wrong.

Volgens mij deed ze niet de laptop dicht :P ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #66 Gepost op: 19-03-2009, 17:49:08 »
In elk geval was Yvon daar duidelijk al de mol en niet Roeland.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #67 Gepost op: 19-03-2009, 19:00:32 »
Het zat zo: Yvon was als laatste over, en zou dus eigenlijk naar huis hebben gemoeten, maar Angela zei: wacht even, en typte Yvons naam in, en toen verscheen een percentage van hoeveel vragen op het totaal door iedereen goed waren beantwoord. Er ging niemand naar huis die eerste aflevering. Maar als bij een volgende executie er een lager percentage vragen goed zou zijn, moesten er twee naar huis. ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #68 Gepost op: 19-03-2009, 19:00:48 »
In elk geval was Yvon daar duidelijk al de mol en niet Roeland.
Tenzij men voorzien had dat Roeland ziek zou worden, uiteraard....... ::rofl:: ::rofl::  Maar jij begrijpt het tenminste. Wat de doorslag voor mij geeft, zijn de molacties van Yvon in de afleveringen VOOR Roeland eruit ging.


En die waren er.

Offline The Miracle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #69 Gepost op: 19-03-2009, 20:05:50 »
Haha tsja kijk ik ga niemand verplichten om mijn waarheid te gaan lopen geloven...maar ik weet voor mezelf daadwerkelijk hoe de vork in de steel zit, en dat jullie niet geloven....ik vind het allemaal best, kan het me ook wel ergens voorstellen. Iedereen zn eigen waarheid. Zullen we er maar gelijk over kappen dan met discussieren?

Update: dan wil ik er nog wel graag even aan toevoegen dat in de eerste twee/drie afleveringen van het programma, elke kandidaat wel eens wat verdachts doet. Dus om hier nou gelijk conclusies uit te gaan trekken dat vind ik eigenlijk een beetje overrated, maar goed. Punt eronder.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2009, 20:08:44 door The Miracle »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #70 Gepost op: 19-03-2009, 20:14:53 »
afgezien van de vraag of Roeland nou wel of niet de mol was:
Wat zou er gebeuren als de mol daarwerkelijk erg ziek werd en niet door zou kunnen met het spel?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #71 Gepost op: 19-03-2009, 20:26:47 »
afgezien van de vraag of Roeland nou wel of niet de mol was:
Wat zou er gebeuren als de mol daarwerkelijk erg ziek werd en niet door zou kunnen met het spel?

Goeie vraag.
Denk dat ze dan echt stoppen met het hele seizoen.. Want je kan niet opeens tegen een kandidaat zeggen.. "JIJ! Roeland was de mol. Dies weg. En nu ben jij de mol. Succes!"

Of zoiets :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #72 Gepost op: 19-03-2009, 20:28:25 »
Goeie vraag.
Denk dat ze dan echt stoppen met het hele seizoen..

$$$

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #73 Gepost op: 19-03-2009, 20:37:27 »
In de 3e Belgische Mol viel Corry tijdens een opdracht en brak haar been. Humo vroeg toen ook aan de makers wat er zou gebeuren als De Mol zwaar zou vallen en zo goed als buiten spel zou staan. Zij zouden de productie stop zetten, zeiden die toen.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #74 Gepost op: 19-03-2009, 20:39:19 »
dat lijkt me zwaar rot ::oink::
dan is al het geld van de productie verspeeld
al het geld is dan weggegooid
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #75 Gepost op: 19-03-2009, 20:41:44 »
Dat lijkt me vreemd om zo'n hele show stop te zetten. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om uit de overgebleven kandidaten een nieuwe Mol te kiezen?
Nog even niks.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #76 Gepost op: 19-03-2009, 21:22:33 »
Het spel zou dan even stop liggen, denk ik. Maar ik weet dat een dergelijke productie ook goed verzekerd is.

In seizoen 4 waaide het hele team ongeveer van het dak van de VilleMarie, of waren het de antennes die op hen dreigden te vallen? Ik weet het niet meer precies.

Feit is dat er een zeker risico is dat de centrale figuur wegvalt, en dan zal men toch door moeten, OF de boel stopzetten. De overgebleven kandidaten zullen opnieuw moeten worden geïnstrueerd (ze hebben zich wellicht gefocust op iemand die eruit is).

Ik denk dat het wel mogelijk is om de boel opnieuw op te starten, ja.

Uiteraard kan het ook dramatischer, zoals we op 11 oktober vorig jaar hebben gezien. Dan is het alleszins begrijpelijk dat de productie daadwerkelijk wordt stopgezet, en niet meer wordt hervat.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #77 Gepost op: 19-03-2009, 21:24:38 »
Uiteraard kan het ook dramatischer, zoals we op 11 oktober vorig jaar hebben gezien. Dan is het alleszins begrijpelijk dat de productie daadwerkelijk wordt stopgezet, en niet meer wordt hervat.
???

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #78 Gepost op: 19-03-2009, 21:29:31 »
???

Ernst-Paul Hasselbach bedoel je denk ik?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Mol en Rood Scherm-theorie
« Reactie #79 Gepost op: 19-03-2009, 21:32:27 »
aha, ja natuurlijk