Mag ik je allereerst complimenteren met je beleefde reactie koekoe
! Ik wist wel dat je het kon!
En als je mij bedoelt met vriend van KD. ; dan snap ik dat het overkomt dat ik het oneens ben met de spelregels. En dat is wel gedeeltelijk zo, maar dat is omdat ik het ergens wel en ergens niet begreep. Ik snapte de redenatie, maar zag ook het tegendraadse effect zoals Daisy ook aangeeft!
Maar nu ik het hoofdpunt weet namelijk het spannender maken van de pool, vind ik dat de regel wat dat betreft wel zijn doel nastreeft! En dus goed is!
Ik heb echter nooit lopen brullen tegen Test of iemand anders... ik heb alleen netjes naar uitleg gevraagd over de regels zonder daar enige vorm van disrespect te uiten! En wanneer het wel zo overkwam, mijn excuses daarvoor!
En voor zover ik weet heeft KD. ook niet gebruld, alleen kwam die laatste opmerking wel lullig en disrespectvol over!
P.s: en Daisy ik vind inderdaad ook dat je wat dat betreft wel moet kunnen discussieren over punten en regels, omdat je vrij bent je mening te uiten. Alleen ze hebben wel een punt dat je daar meer empathie bij mag hebben ten opzichte van de organisator ervan die er al veel tijd en energie in heeft gestoken en met de 'negatieve' reacties komt dat soms verkeerd over, want op zich zijn we inderdaad allemaal blij dat hij zo een leuke tourpool organiseert... En dus Koekoe ik doe gewoon mee als je het niet erg vindt
!