Auteur Topic: [Kandidaat] ERIK is niet de mol  (gelezen 102143 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #60 Gepost op: 21-01-2010, 23:26:13 »
Erik ging voor een vrijstelling......
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #61 Gepost op: 21-01-2010, 23:29:16 »
Erik heb ik nu definitief als mol afgeschreven, een mol trekt andere kanidadaten niet voor, dankzij erik heeft arjen een joker en is hij dus voorgetrokken :)

Ik denk dat Erik Arjen verdacht, en hem als volgende liet gaan om te kijken of hij de joker zou pakken of niet. Niet dat je daar nou veel uit kan opmaken...

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #62 Gepost op: 21-01-2010, 23:36:40 »
Tja, Erik moest toch íemand kiezen die na hem een envelop zou pakken? En hoezo zou de mol geen kandidaten voortrekken/ helpen? Staat dat in de reglementen?

Ben wel benieuwd wat er met die telefoon gaat gebeuren. Als dat handig is als mol zijnde... dan zou Erik bijvoorbeeld expres op die plaats zijn gaan zitten. Maar ik zie hem nog niet echt als mol.  ::ohno::
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #63 Gepost op: 21-01-2010, 23:37:57 »
Ik denk dat het gaat om een telefoontje met de mol ofzo, net als in het George seizoen :)
Legendarisch was dat :D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #64 Gepost op: 21-01-2010, 23:52:16 »
Erik was wel als eerste, dus kon hij makkelijk de telefoon pakken. Wie heeft erop gelet of hij expres bij de deur ging zitten?
Tell me what your telescope says

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #65 Gepost op: 21-01-2010, 23:57:24 »
Als ik het uit mijn hoofd zeg, zat Erik niet helemaal aan het uiteinde van de tafel, maar er wel vlakbij. Ik vind het in ieder geval erg verdacht dat hij als eerste mocht kiezen: zo verzekeren de makers zich ervan dat de telefoon niet met de afvaller mee naar Nederland verdwijnt. Het feit dat hij ook nog eens een joker liet liggen, maakt dit alleen nog maar verdachter.

Het probleem is alleen: ik heb Erik nog op geen enkele mollenstreek kunnen betrappen.
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #66 Gepost op: 21-01-2010, 23:59:31 »
De Helicopteropdracht in aflevering 1 vond ik wel erg verdacht hoor, zichzelf en Tim selecteren bij de geldkistjes :)

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #67 Gepost op: 22-01-2010, 00:02:10 »
Ik vind het in ieder geval erg verdacht dat hij als eerste mocht kiezen: zo verzekeren de makers zich ervan dat de telefoon niet met de afvaller mee naar Nederland verdwijnt.

Als degene die de telefoon had gepakt af zou vallen, had Pieter-Jan toch kunnen zeggen dat de telefoon weer ingeleverd moest worden? Of bij hem (en de telefoon dan later weer bij een opdracht in het spel laten komen), of bij één van de achterblijvers?

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #68 Gepost op: 22-01-2010, 00:18:12 »
Bij ongeveer 23:00 zie je iemand links achter Erik bewegen het gaat weg en daarna komt het rechts weer terug.. Vast geen aanwijzing maar het viel me wel op :S

Offline JVB2

  • Forumlid
  • Investigating is a dangerous job
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #69 Gepost op: 22-01-2010, 00:45:33 »
Eric had een shirt aan van de Boston Red Sox.

Boston + mol op google =

Mol Logistics USA Inc
www.mol-logistics.co.jp
440 William F McClellan Highway
Boston, MA 02128-1172, United States
 
::vergroot::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #70 Gepost op: 22-01-2010, 09:52:05 »
De Mol had niet verteld van de telefoon en de joker. Wel mooi hoe hij nu Arjen wel dwong om over de joker te vertellen ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #71 Gepost op: 22-01-2010, 12:12:47 »
Eric had een shirt aan van de Boston Red Sox.

Boston + mol op google =

Mol Logistics USA Inc
www.mol-logistics.co.jp
440 William F McClellan Highway
Boston, MA 02128-1172, United States
 
::vergroot::


En wat moeten we met deze info?

Offline JVB2

  • Forumlid
  • Investigating is a dangerous job
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #72 Gepost op: 22-01-2010, 16:02:35 »
En wat moeten we met deze info?

Doe er mee wat je wil, ik vind het wel opvallend :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #73 Gepost op: 22-01-2010, 16:14:30 »
Als ik mijn woonplaats en Mol invul op google komt er 'Mol Cargo' uit.

De grap is dat wanneer je wat voor plaats dan ook invult in google, gecombineerd met 'Mol', je altijd iets met 'Mol' eruit krijgt...  :-X ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #74 Gepost op: 22-01-2010, 18:59:31 »
Bij c. 19.20 zegt Erik: 'Ik begin te twijfelen. Ik kwam steeds dichter bij een mol. Maar na deze opdracht, en dat is natuurlijk ook het spel. Ben ik toch weer gaan twijfelen. Kim, Hind of X
Bij X hoor ik Eigen.
Is dit een ala Edo/Ego actie?
Maar dan Arjen/Eigen.


Bij +/- 35.40 zegt Erik zoiets als: Uiteraard heb ik niet de envelop met de vrijstelling genomen.


En bij ongeveer 2.46 zegt Erik zoiets als:
Het klinkt een beetje raar, maar ik had van jullie allemaal Tim het meeste gegund om te winnen.

Al met al, genoeg reden deze aflevering om Erik ergens bovenaan mij verdachten lijstje te zetten.
Stelletje molloten...

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #75 Gepost op: 22-01-2010, 20:40:51 »
Erik was wel als eerste, dus kon hij makkelijk de telefoon pakken. Wie heeft erop gelet of hij expres bij de deur ging zitten?

Als ik het uit mijn hoofd zeg, zat Erik niet helemaal aan het uiteinde van de tafel, maar er wel vlakbij.
...
Het probleem is alleen: ik heb Erik nog op geen enkele mollenstreek kunnen betrappen.

Erik zat als laatste aan de lange kant, maar Arjan zat aan het tafelhoofd. Ok, Erik is inderdaad helemaal niet verdacht, maar Arjen wel  ::vergroot:: . Misschien heeft die Japanse per ongeluk de verkeerde aangesproken (volgens mij zie je haar ook even twijfelen ...) ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #76 Gepost op: 22-01-2010, 23:26:51 »
En bij ongeveer 2.46 zegt Erik zoiets als:
Het klinkt een beetje raar, maar ik had van jullie allemaal Tim het meeste gegund om te winnen.

Al met al, genoeg reden deze aflevering om Erik ergens bovenaan mij verdachten lijstje te zetten.

Ja klopt viel me ook op. Heb in het afl. 3 topic er ook op gereageerd. Zal het hier ook even doen.

Door deze opmerking plaatst hij zichzelf buiten de groep. Als kandidaat had hij eigenlijk moeten zeggen: Van ons allemaal had ik het Tim het meeste gegund.

Offline Molz0r

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #77 Gepost op: 23-01-2010, 17:41:24 »
Op fok! forum het volgende gevonden :

Citaat
Oke... Ik leg het hier wel uit..
Jullie weten wel bij de testen? Daar voert iedereen de naam in...
Vorig jaar was Jon de mol en bij zijn testen ging de muis niet naar de antwoorden maar naar de letters ervoor. Daar kwam in totaal uit: MOL.NU
Als je daar naartoe ging kwam je bij een foto van hem. Nu hebben ze weer wat gedaan met de testen...
Als je naar de testen kijkt zie je dat iedereen gewoon de naam invoert. Maar bij Erik staat de cursor erbij. Die iet er uit als een hoofdletter i... Voor de mensen die dat niet weten. Dat is Ik in het engels. Dus Hij is de mol... Bij elke aflevering is dat al zo... En dat gaat echt niet per ongeluk. Daar wat over nagedacht.
Kijk maar op deze afbeelding.
http://s801.photobucket.com/albums/yy291/Gijs-H/?action-view&current=WieisdeMol.jpg&newest=1

De afbeeldingen die naast elkaar zijn zijn van aflevering 2 en drie. sorry dat de 2e wazig zijn. Maar die foto nam ik van de PC... Niet van deTV.
Ik weet dat jullie reageren met Fake... En dat het niet echt is... Maar hier word over nagedacht. Want die cursor komt niet zomaar inbeeld.
http://s801.photobucket.com/albums/yy291/Gijs-H/?action-view&current=WieisdeMol.jpg&newest=1


« Laatst bewerkt op: 23-01-2010, 17:43:47 door Molz0r »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #78 Gepost op: 23-01-2010, 17:45:47 »
Goed gezien, we houden 'm in de gaten !

Mja, Erik kan de Mol toch niet zijn ? Misschien meer een bepaalde gewoonte die hij heeft qua computergebruik waardoor bij hem de cursor in beeld komt ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Molz0r

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ERIK
« Reactie #79 Gepost op: 23-01-2010, 17:48:00 »


Mja, Erik kan de Mol toch niet zijn ? Misschien meer een bepaalde gewoonte die hij heeft qua computergebruik waardoor bij hem de cursor in beeld komt ?

Tuurlijk, kan ook toeval zijn, maar na 3 afleveringen achter elkaar hetzelfde is het wel iets om in de gaten te houden.  ::vergroot::