Dit vond ik de beste aflevering tot nu toe
Met alweer een brommende en grommende en deze keer"slimme" Dick
Christijan was dus teamleider en koos Dick als leider van het andere team.Christijan koos als eerste voor zijn team Stan.Dick koos Thomas,Christian koos Stacey.Bleven dus nog over;Flor Eline en Cystine en het was de beurt aan Dick.Dick koos Cystine,Christijan koos Flor en zo zat Eline automatisch bij Dick,waarna hij meteen de intelligente woorden uitsprak;"
hun team is sterker,want ik heb een vrouw meer in mijn team". Tijdens de comfortproef was het Thomas die zich als leider opstelde en de andere teamleden bakten er weinig van.Het team van Christijan won dan ook de Comfortprijs(een nacht in een warme boerderij met lekker eten en drinken en slapen in een bed.Stacey toonde alweer haar kont
als zag je dit keer niets door de damp.
Tijdens de immuniteitsproef vond Christijan het maar niets om gesandwichd te worden tussen 2 mannen
had Flor het steeds over zijn Joske en Thomas vergeleek "iets" met een scampi.Stacey was zo diep gegaan dat ze even buiten westen was.Thomas wint immuniteit.
@lukie4,deze keer heeft Eline niet gezongen en je zal ze ook niet meer horen zingen want ze ligt eruit.