Stan was dus groepsleider en koos een sterke tegenstander als groepsleider voor het andere team(Christijan)Stan koos als eerste Thomas,Christijan koos als eerste Stacey.Stan koos vervolgens Cystine en Flor zat dus bij het team van Christijan.De opdracht voor de comfortprijs(een massage)was dus raften.Ze moesten elk om beurt in de kortste tijd 4 vlaggen zien te bemachtigen.Al zou ik het spectaculairder gevonden hebben als de beide teams samen in het water zouden moeten.Het team van Christijan was zeker van de overwinning......te zeker want het team van Stan won.
Toen men de volgende ochtend ontwaakte in de tent(ook de winnaars moesten in de tent slapen)had men een opvolger voor snurkende Dick;Thomas.Maar blijkbaar snurkt Thomas niet zo erg als Dick,want de volgende opmerking werdt gemaakt;Dick is een hardrocker,Thomas is maar een jazzer
Voor de immuniteitsproef moest men allemaal in de hot-tub.De opdracht was een fles jenever ofzo die in een ijsblok zat om het snelst uit het ijs krijgen.Het ijsblok mocht men enkel laten smelten met hun lichaamswarmte,en buiten de hot-tub dus.Daarvoor werden ze in duo's ingedeelg
Stacey-Thomas
Cystine-Christijan
Stan en Flor
Stacey en Thomas waren meteen in elkaar verstrengeld met het ijsblok tussen hen en ze vonden het plezant
Cystine gebruike haar kont,Flor en Stan deden het ook om beurten.Op een bepaald moment maakte Stan "missionarishoudingbewegingen"
En terwijl hij dat deed zei hij recht in de camera; "Schat het is niet wat je denkt,ik kan dit allemaal uitleggen."
Stan en Flor wonnen maar er mocht maar 1 iemand immuniteit winnen en zij moesten onderling nog een proef spelen.Stan zei plots;"Ik heb al 2x immuniteid gewonnen,Flor nog maar 1x,ik schenk Flor immuniteit."
Cystine had het alweer zwaar en wou zelf terug weggestemd worden,maar tot verbazing ligt Christijan eruit......