Hallo Iedereen,
Ons spel is gespeeld dus we mogen reageren, ik en ook ander mama's volgen al een geruime tijd met belangstelling dit forum.
Grappig om bepaalde dingen te lezen maar ook chapeau voor enkele onder jullie die al heel vlug op het goede spoor zaten van onze kinderen, één klein dettail jullie konden zoeken via internet dat konden wij uiteraard niet...
Er bestaat blijkbaar een artikel van Filip en Maxens waar wij helemaal niets wisten maar dat hier wel door jullie gevonden werd.
Ik heb met een knipoog bepaalde commentaren gelezen, ook al waren ze niet altijd even lief. Maar eerlijk is eerlijk ik vond mezelf soms ook streverig overkomen. Naar jezelf kijken op TV ( en ik had wat ervaring met ER
) blijft toch een rare bedoening, vooral dan als bepaalde dingen echt wel uit de context getrokken worden.
Ik was de eerste dagen enorm zenuwachtig wat zich bij jullie vertaalde als maniakaal,maar zoals jullie weten laten ze altijd maar fractie's zien van een bepaalde actie of gesprek en zoals Feniks schreef dan is dat eerste beeld gevormd en krijg je het moeilijk terug weg. Ik vond niet dat de montage dodelijk was voor mij maar het had een beetje menselijker gekund mijn inziens...
Voor mij was het een pakkend moment in het safe-house waar ze maar 10 seconden laten zien dat ik aan aan Maxens aan het zeggen ben van: en niet vergeten mama doet dit van werk papa dit en nu mag je gaan, wij hebben onze zoon ook eerst vast gepakt, geknuffeld en gevraagd hoe het was...Tja dan krijg je echt wel een vervormd beeld van die gele mama...
Het ondervragen van de kinderen vorige zondag was toch wel even slikken voor ons,vooral omdat ze onze kinderen echt wel in het vizier hadden, maar ze hebben zich goed verweerd en we zijn dan ook echt wel trots op onze kinderen
Gelukkig ben ik de laatste afl.iets rustiger in beeld gekomen waardoor ik toch weer wat gratie kreeg bij Feniks
Maar uiteindelijk is het ook heel normaal dat de ene mensen je nu eenmaal beter liggen dan de andere, dat is in het dagelijks leven ook zo !
Zondag hadden wij samen met grijs de beste kinder puzzel gelegd ( 13/14 ) maar onze kinderen zijn door alle andere koppels geraden en zodoende liggen wij uit het spel en mocht donkerblauw naar de finale.
Het was voor ons viertjes een hele fijne en unieke ervaring, de kinderen hebben daar de tijd van hun leven gehad en ook was het heel mooi om te zien dat alle 32 kinderen echt wel goed overeen kwamen/komen met elkaar, uiteindelijk zet je 10 jarige bij bij 16 jarigen wat niet altijd eveident is maar dat is heel goed gegaan, ze blijven contact houden met elkaar !
Ook de koppels blijven contact houden met elkaar, want je hebt iets unieks mee gemaakt en dat verstaan alleen zij.
Veel kijk plezier zondag met de finale.
Loes