Ben er ook al helemaal klaar voor
Vanmorgen trouwens de hele compilatie van 'de 32' gezien, en ik meen toch dat er al enkele puzzelstukjes op hun plaats leken te vallen.
In het eerste stukje, die Caro lijkt echt zo fel op haar mama als je haar in close-up ziet! Dank u voor de verspreking zeggen we dan, Mevrouw Lichtblauw. Dochterlief is er dus aan voor de moeite. Maar heeft ze een zus of broer, absoluut geen idee.
Qua spraakpatroon zou ik zeggen, Andres en Lio bij
Vanessa & Roel (Grijs).
En op foto heb ik een gevoel dat Céleste bij
Inez & Tom (Rood) hoort.
Team Groen (
Cindy & Rudy) en Donkerblauw (
Helga & Dis) heb ik totaal geen idee.
Alhoewel, de pa van donkerblauw heeft wel een zeer ongewone naam (Dis). Dan denk ik toch wel dat ze hun kinderen ook zo'n namen durven geven. Als je de kinderen screent op ongewone namen kom je m.i. bij Asa, Andres, Aram, Harm, Rone etc. Rone lijkt voor mij qua naam, best ook wel fysiek, het beste passen bij de ouders. Benieuwd hoe dat kind klinkt.
Maarja voor een eerste aflevering is dit echt wel nog tasten in het duister. Benieuwd of we straks al wat meer weten, of wat ik eerder verwacht, dat de puzzelstukjes straks nog minder passen dan voordien. Wel leuk dat we zelf die puzzel kunnen leggen! Misschien moeten we eens onze eigen puzzels uploaden?
Laten we hopen dat ze vandaag een oogappel van Team Geel (
Loes & Filip) of Lichtblauw (
Katrien & Marino) onthullen. Want team geel is wel duidelijk dit duo: (niet kijken als je het niet wilt weten)
zoek het op als je het niet gelooft: google combo kinderen-ouders vb. Loes Maxens of Filip Maxens (wou dat ik het nooit gezien had)