Er zijn meer dan 6 uur verstreken dus...
Nr 5
Skiën (vrouwen), Olympische Winterspelen 2018
Helaas, dat is niet goed...
Dit lijkt me WK basketbal. Jaartal heb ik geen idee van, maar gezien het patroon bij andere vragen gok ik 2013?
Helaas, dat is onjuist...
7. Voetbal, EK 2009?
Dat is juist. Eigenlijk had ik er nog dames bij willen zien, maar inderdaad. 2009, het eerste toernooi waarop de Nederlandse dames het goed deden. 6 punten voor Witte erbij
12. Golf - Olympische spelen in Rio in 2016? Weet dat Rose won, maar die won wel meerdere tornooien
Dat is juist
8 punten voor Convans erbij.
Ik neem aan dat ik ook deze mag noemen als ik denk dat MoleBuster het fout heeft? Want volgens mij zijn het de winterspelen van 2014. En met als onderdeel de afdaling (ik neem aan dat dat er ook bij moet).
Dat klopt inderdaad, het was de afdaling voor vrouwen van Sotsji 2014 inderdaad. Deze is me echt nog heel erg bijgebleven vanwege de dubbele 1e plaats. En ook 8 punten voor Daisy.
Wedstrijden/competitie 4 (hier toernooi, sport en jaar)
1. Gigi Fernández / Mary Joe Fernandez
2. Jana Novotná / Helena Suková
Olympisch tennis (vrouwendubbel), de Spelen van 1996
Dat is inderdaad juist. 10 punten voor MB
Ik zie dit soort superleuke vragen altijd pas als de helft al geraden is...
Goed, nummer 13:
WK Atletiek 1993 in Stuttgart, de marathon... ::jaja:
En ook dat klopt. 10 punten voor KingLennart!
We gaan op voor de 12 punters... er staan nog een paar foute antwoorden open, plus nog antwoorden die niet zijn geraden. En wie o wie raapt de bonus op
De stand1. Daisy - 18 punten
2. Convans - 12 punten
2. Molebuster - 12 punten
4. Kinglennart - 10 punten
5. De Witte - 6 punten
6. G-Root - 2 punten
7. Nieky - 1 punt
Wedstrijden/competitie 1: WK Wielrennen 2013 in Florence (geraden door Convans, voor 4 punten)
Wedstrijden/competitie 2:
Wedstrijden/competitie 3:
Wedstrijden/competitie 4: Vrouwendubbelspel tennis olympische spelen 1996 (geraden door MB voor 10 punten)
Wedstrijden/competitie 5:
Wedstrijden/competitie 6:
Wedstrijden/competitie 7: EK vrouwenvoetbal 2009 (geraden door De Witte voor 6 punten)
Wedstrijden/competitie 8: GP Zandvoort, 1985 (geraden door Daisy voor 4 punten)
Wedstrijden/competitie 9: Voetbal, WK Clubteams, 2013 (geraden door MB voor 2 punten)
Wedstrijden/competitie 10:
Wedstrijden/competitie 11: WK handbal voor dames, 2015 (geraden door Daisy voor 6 punten)
Wedstrijden/competitie 12: Golf mannentoernooi Rio 2016 (geraden door Convans voor 8 punten)
Wedstrijden/competitie 13: WK atletiek marathon 1993 (geraden door KingLennart voor 10 punten)
Wedstrijden/competitie 14:
Wedstrijden/competitie 15: Schaatsen, wk afstanden 2013 (geraden door G-Root, 2 punten)
Bonuswedstrijd: