Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik had Txurruka, maar heb nog geen reserverenner in mijn ploeg gekregen (niet dat ik daar punten voor zou hebben gekregen, maar toch)
Etappe 6 is verwerkt. Het was mijn eerste keer maar ik denk dat het helemaal goed gekomen is.Terwijl wij de grens overgang België - Frankrijk zien ziet Lord Menno al de Eiffeltoren liggen.....Knap hoor
Volgens mij is het geen wereldtopper, maar kan ie redelijk mee omhoog. Maar 't is meer een knecht voor Contador. Misschien dat ie mee mag in een ontsnapping. Edit: Nocentini is ook niet een echte klimmer, die reed vorig jaar alleen vooraan omdat ie in die grote ontsnapping zat, in die etappe die Brice Feillu won.
Dat gaat soms inderdaad wel eens fout. Heb ik gecorrigeerd bij jou en 4 andere mensen.
De dagwinnaar is telminator Die daardoor iets inloopt op Lord Menno die nog steeds fier aan kop gaat.Weinig veranderingen vandaag in de stand.
Volgens mij is het geen wereldtopper, maar kan ie redelijk mee omhoog. Maar 't is meer een knecht voor Contador. Misschien dat ie mee mag in een ontsnapping.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1034 gasten en 0 vaste bezoekers