Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
persoonlijk gebruik ik altijd telesport.nl of http://teletekst.nos.nl/ en dan op pagina 818maar er zijn er vast betere
Op nos teletekst kijk ik ook vaak,maar met beste bedoel ik eigenlijk dat je er ook meteen de ploegopstellingen etc kan terugvinden.Maar dankjewel,ik kijk even op telesport.
uhm, op nos teletekst kan je ook de ploegopstelling vinden,moet je op verdere blz zoeken, dus op 820-829
Idd,maar het probleem is dat mijn computers(en mooie cd's enzo) aan de ene kant van mijn schouw staan en tv-video-dvd enzo aan de andere kant.Dus moet ik steeds heen en weer hollen Maar intussen heb ik ontvangen wat ik zocht
Als iemand voor de nacompetitiewedstrijden een reminder wilt, moeten ze mij even Pm'en, dan stuur ik jullie een PM
Wanneer begint de nacompetitie eigenlijk? Ik ben namelijk pas 23 mei weer terug... (maar soweiso zal een reminder zeer welkom zijn!)
Dat weet ik... De laatste speelronde is de 15e, maar ik hoop alleen niet dat de nacompetitie al de 22ste begint...
Gefeliciteerd! Ik kan trouwens niet meer inloggen, hij zegt "Je hebt je account nog niet geactiveerd, je hebt een email ontvangen met instructies." Maar ik heb helemaal niks.
o wat raar Misschien weet Test hoe dit op te lossen valt??
joepieeeeeeeeeeeeeeeeemijn tweede titel
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
355 gasten en 3 vaste bezoekers