Auteur Topic: Molmail 2011  (gelezen 314754 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail 2011
« Reactie #200 Gepost op: 28-09-2010, 23:18:02 »
Als je nou gewoon dit forum leest, was je hier vanmiddag al achtergekomen ;)
The British are not impressed.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #201 Gepost op: 28-09-2010, 23:21:01 »
UHHHH!? misschien zijn er ook nog mensen die smiddags werken ?

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #202 Gepost op: 28-09-2010, 23:23:13 »
UHHHH!? misschien zijn er ook nog mensen die smiddags werken ?

als je s'middags werkt, dan kan je s'avonds toch gewoon even de berichten van de afgelopen dag terug kijken, maar dat is zeker te veel werk
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #203 Gepost op: 28-09-2010, 23:39:42 »
Weet je hoeveel berichten dat zijn. En er zijn ook mensen de een gezin moeten onderhouden. Kinderen naar bed eten maken. Maar ja ik snap ook wel dat er mensen zijn die de hele dag niets te doen hebben. Of omdat ze te lui zijn of omdat ze niet instaat zijn om te werken. Maar veel mensen denken dat je maar de hele dag de tijd hebt om alle forums rondom de mol bij te houden. En helaas ik werk 70 uur per week. en wil de rest van de tijd niet hier op het forum rond brengen. Heel af en toe kom ik om de hoek kijken. En nu ga ik ff een vakantie plannen voor de aankomende feestdagen. iemand nog een tip!?
« Laatst bewerkt op: 28-09-2010, 23:42:03 door Wiebenik »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail 2011
« Reactie #204 Gepost op: 28-09-2010, 23:44:07 »
UHHHH!? misschien zijn er ook nog mensen die smiddags werken ?
Nou goed, begin van de avond dan. Jij post om 18:07 dat het volgens het avro-forum overduidelijk 11 mensen zijn, terwijl er in dit topic alhier (en zelfs op dezelfde pagina) maar liefst 2 afbeeldingen staan die laten zien dat het geen zittend iemand is, maar een illusie gevormd door een stuk of wat benen. Dus zeker om 18:07 had je al kunnen weten dat het niet een zittend persoon is, maar daar kom je pas om 23:07 mee.
Maar goed, het geeft verder niet, we krijgen hier wel vaker meerdere keren dezelfde informatie, en zo serieus bedoelde ik het ook weer niet, wat je uit mijn knipoogsmiley had kunnen afleiden.
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail 2011
« Reactie #205 Gepost op: 28-09-2010, 23:48:49 »
En nu ga ik ff een vakantie plannen voor de aankomende feestdagen. iemand nog een tip!?
Als je van kerstmarkten houdt, met worsten en Glühwein en af en toe een kerstkoor kan je naar Duitsland gaan, omgeving Neurenberg, daar was ik vorig jaar kerst. Maar als je na 5 stalletjes en 7000 Duitsers in de vrieskou het wel gezien hebt, is dat juist iets om te vermijden :P
Hoewel het gezegd moet worden dat er dan wel weer uitermate leuke meisjes in het hotel werkten.
The British are not impressed.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #206 Gepost op: 29-09-2010, 00:00:28 »
En er zijn ook mensen de een gezin moeten onderhouden. Kinderen naar bed eten maken. Maar ja ik snap ook wel dat er mensen zijn die de hele dag niets te doen hebben. Of omdat ze te lui zijn of omdat ze niet instaat zijn om te werken.

ja,zeker maar er zijn ook mensen die naar school moeten. dan kan je niet gaan werken. en die optie gaf je niet. en ik zoek ook nooit heel het forum af,

p.s. ik wilde niet bot of vervelend zijn als je dat soms dacht ;D
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #207 Gepost op: 29-09-2010, 00:47:36 »
Nou goed, begin van de avond dan. Jij post om 18:07 dat het volgens het avro-forum overduidelijk 11 mensen zijn, terwijl er in dit topic alhier (en zelfs op dezelfde pagina) maar liefst 2 afbeeldingen staan die laten zien dat het geen zittend iemand is, maar een illusie gevormd door een stuk of wat benen. Dus zeker om 18:07 had je al kunnen weten dat het niet een zittend persoon is, maar daar kom je pas om 23:07 mee.
Maar goed, het geeft verder niet, we krijgen hier wel vaker meerdere keren dezelfde informatie, en zo serieus bedoelde ik het ook weer niet, wat je uit mijn knipoogsmiley had kunnen afleiden.

als je het dan niet zo serieus bedoeld ga mij dan ook niet vertellen wat ik wel of niet moet doen, ik kijk af en toe heb ik al aan gegeven want ik werk 70 uur per week. Weet niet wat jij de hele dag doet. Maar laten we maar stoppen ik ben hier voor de mol en niet om ruzie of irritaties op te wekken.

slaap ze.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail 2011
« Reactie #208 Gepost op: 29-09-2010, 00:55:25 »
Ik vertel niemand wat hij wel of niet moet doen, het was gewoon een geintje, avro-forum slecht, wij goed, was niet eens persoonlijk naar jou bedoeld. Maar wat mij betreft, zand erover.
70 uur per week, zulke periodes heb ik ook gehad, wordt je idd erg moe van, dus welterusten :)
The British are not impressed.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #209 Gepost op: 29-09-2010, 03:32:52 »
zand erover.

Ja van 70 uur per week wordt je echt moe van. Zo nog ff bak koffie ben net wakker nog geen 3 uur slaap gehad en dan al weer aan het werk. Half 5 beginnen en tot pm 19:30 werken. Mensen succes met zoeken.

by the way avro slecht, jullie goed. Meer dan de helft van de molzoekers van hier zitten ook op avro forum. Daarmee beledig je de mensen van hier en daar . Of was dat ook geintje. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 29-09-2010, 03:36:34 door Wiebenik »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #210 Gepost op: 29-09-2010, 10:40:10 »
In het youtubefilmpje zonder censuur, te zien op het kanaal van Jan Kooijman [http://www.youtube.com/user/JKoProductions], is van 1:16 - 1:21 een manspersoon te zien die aan het afrekenen (althans iets dergelijks aan het doen is) is bij de twee kassières welke gekleed zijn zoals we op de afbeelding van omstreeks 1:15 zien.

Dit is niet JP aangezien deze lange mouwen draagt, zie een shot ergens vlak daarna. Just an ordinary persoon zo lang in beeld nemen is op zich apart voor officiele WIDM beelden, sterkt mijn gedachte dat het een kandidaat zou kunnen zijn. Ook gezien de twitter, deze beelden zaten namelijk ook in de nog beknoptere versie van Boulevard. Ik weet dat dit een totaal andere productiebedrijf is, Boulevard heeft niets met WIDM te maken maar toch, de tweet zegt zoiets als ontdek de vierde persoon. Echter, ik herken er niemand in.

Edit: zie dat bij de eerste officiele beelden deze persoon ook niet een zwart blokje heeft gekregen :(!
« Laatst bewerkt op: 29-09-2010, 10:55:04 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #211 Gepost op: 29-09-2010, 11:19:16 »
Heb deze suggestie ook al op Twitter gezet, maar: ik denk dat de man in het zwarte shirt en de groenige broek Sipke-Jan is. Iemand anders ook deze "verdenking"?
Kennis is macht.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #212 Gepost op: 29-09-2010, 11:45:38 »
Zo ff halfuur pauze, Ja die man , is hij niet gewoon van de crew ID-TV. Want zijn gezicht kwam wel in beeld maar niet afgedekt, oke het meisje in het roze ook niet , maar die is sowieso moeilijk te herkennen. 
« Laatst bewerkt op: 29-09-2010, 11:48:47 door Wiebenik »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail 2011
« Reactie #213 Gepost op: 29-09-2010, 14:46:45 »
Sipke Jan lijkt mij niet, althans ik vind niet dat hij er erg op lijkt. Ik denk eerder iemand van de crew. Trouwens, om te weten of Sipke Jan mee zou kunnen doen: weet iemand of hij in de periode mei/juni gewoon Opsporing verzocht heeft gepresenteerd?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Molmail 2011
« Reactie #214 Gepost op: 29-09-2010, 14:59:18 »
Volgens mij is Opsporing Verzocht, mèt Sipke-Jan, gewoon doorgegaan in mei/juni.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail 2011
« Reactie #215 Gepost op: 29-09-2010, 15:22:11 »
Dat dacht ik ook... daarmee lijkt hij wel af te vallen voor dit jaar...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #216 Gepost op: 29-09-2010, 16:30:48 »
Heb er ook even naar gekeken, er staan maar 2 afleveringen online, dus daar is verder niets op te checken.

Offline Matt

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #217 Gepost op: 29-09-2010, 16:54:23 »
Ik denk dat dat Tijl Beckand is

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail 2011
« Reactie #218 Gepost op: 29-09-2010, 17:00:33 »
Als dat zo is, dan is ook de branche Cabarettiers weer vertegenwoordigd.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #219 Gepost op: 29-09-2010, 17:02:31 »
Ik denk dat dat Tijl Beckand is

Dat hoop ik eigenlijk  niet..  :-X
Vind hem nogal uitsloverig.. ook buiten zijn vak om.. :-X
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !