Auteur Topic: Molmail 2011  (gelezen 314706 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1020 Gepost op: 15-02-2011, 21:18:37 »
Waarom ik ook niet mee doe met deze actie, puur omdat je zoiezo voor schut zit. En ik zoiezo niet wil dat de hele wereld het ziet. En je het nog jaren moet aanhoren...
(En opzich best wel kansloos is)
Ik vraag niet waarom je er niet gaat zitten...;)

Maar het is mi zo makkelijk deze mensen af te kraken.
Zij hebben lef.
Ik zou alleen maar durven zeggen dat ik mijn bed op zou vreten als het mijn Mol niet is;)
We laten een ieder in zijn waarde, en zo ook alle theorettes hier op het forum.
Goed idee of niet?  ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1021 Gepost op: 15-02-2011, 21:21:14 »
You've got mail! :)
Omnia vincit amor

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1022 Gepost op: 15-02-2011, 21:24:51 »
Ik vraag niet waarom je er niet gaat zitten...;)

Maar het is mi zo makkelijk deze mensen af te kraken.
Zij hebben lef.
Ik zou alleen maar durven zeggen dat ik mijn bed op zou vreten als het mijn Mol niet is;)
We laten een ieder in zijn waarde, en zo ook alle theorettes hier op het forum.
Goed idee of niet?  ::ok::

Heinz @ DWDD was legendarisch :)
Weet je het niet, antraciet

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1023 Gepost op: 15-02-2011, 21:39:40 »
Heinz @ DWDD was legendarisch :)
Jaha! Zeker!
En OF ie gelijk had!  ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail 2011
« Reactie #1024 Gepost op: 15-02-2011, 21:43:48 »
Waarom ik ook niet mee doe met deze actie, puur omdat je zoiezo voor schut zit. En ik zoiezo niet wil dat de hele wereld het ziet. En je het nog jaren moet aanhoren...
(En opzich best wel kansloos is)
Stel je voor dat je jaren later nog moet aanhoren hoe koppig je Viviënne als mol bleef zien! ;)
The British are not impressed.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #1025 Gepost op: 15-02-2011, 21:47:39 »
Stel je voor dat je jaren later nog moet aanhoren hoe koppig je Viviënne als mol bleef zien! ;)
Ze is ook nogsteeds mijn mol. Dat seizoen was crap + crap mol.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #1026 Gepost op: 15-02-2011, 21:49:56 »
Wat moet dit voorstellen?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail 2011
« Reactie #1027 Gepost op: 15-02-2011, 21:57:49 »
Ziet er niet heel fris uit in elk geval.
The British are not impressed.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail 2011
« Reactie #1028 Gepost op: 15-02-2011, 23:06:38 »
Dat waren weer leuke filmpjes. De aflevering donderdag wordt vast weer geweldig.  :D

De fantheoriën filmpjes vond ik ook erg vermakelijk. ::) Ik zou het wel leuker vinden als ze één mooie sluitende theorie vertellen en niet elke opdracht bij langs gaan, denk ik.

Kan iemand mij de theoriën richting soundos uitleggen, ik begrijp er echt niks van. "Trust nobody" is Soundos *knip naar andere fan*. Het shilouette op haar t-shirt verwijst naar haarzelf *knip naar andere fan*???

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1029 Gepost op: 15-02-2011, 23:50:06 »
Maar goed btw dat die Karin vertegenwoordiger er achter is gekomen dat de ouders van Karin haar bij de geboorte Karin moesten noemen, omdat ze in 2010 mee zou doen aan WIDM, voor een hint met 111 meter bij een berg in midden amerika...

Niet dat ik geloof dat hier ook maar enigszins een  hint in zit (geloof trouwens wel dat Karin de mol is, maar dat terzijde) ... maar zo'n hint kan er natuurlijk prima ingestopt worden als Karin de mol is en de afstand toevallig ongeveer 111 meter is. Vergelijk het met de 6 rondjes rijden in 24 minuten uit seizoen 6 (verwijzng naar Milouska's geboortedatum, 24 juni). Echt niet dat ze eerst de hint bedacht hebben en vervolgens een mol zijn gaan zoeken met die geboortedatum!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molmail 2011
« Reactie #1030 Gepost op: 16-02-2011, 09:31:48 »
Stel je voor dat je jaren later nog moet aanhoren hoe koppig je Viviënne als mol bleef zien! ;)

Hahaha, DIT! Dit wou ik ook net al posten. :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Molmail 2011
« Reactie #1031 Gepost op: 16-02-2011, 11:17:41 »

Kan iemand mij de theoriën richting soundos uitleggen, ik begrijp er echt niks van. "Trust nobody" is Soundos *knip naar andere fan*. Het shilouette op haar t-shirt verwijst naar haarzelf *knip naar andere fan*???

Alhoewel ik comfortly in de Soundos tunnel zit kan ik met deze theorettes niks. t zijn niet mijn inzichten en ik hang ze niet aan. Ik kan je derhalve niet verder helepen....  ::)
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1032 Gepost op: 16-02-2011, 11:33:55 »
In het 1 minuut filmpje hoor je het nummer : Sieste Marocaine van Margaux..
Sieste Marocaine is frans voor Marokkaanse Dutje.. Soundos die ehm slaapt?  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Molmail 2011
« Reactie #1033 Gepost op: 16-02-2011, 11:41:43 »
Ik heb trouwens niks gehoord over de gespiegelde leader van Soundos, bij de fantheorieën. Of heb ik dit gemist?  ???
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1034 Gepost op: 16-02-2011, 11:52:40 »
niks gehoord over de gespiegelde leader van Soundos

Dat is nu in de molmail ook niet te zien. Maar ik had wel al voorspeld dat ze straks links komt oplopen zodat er straks iemand links van Art (nu exit, staande rechts van Anna) af gaat vallen. Dan lopen de 2 leaderhints nog altijd volkomen synchroon.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Molmail 2011
« Reactie #1035 Gepost op: 16-02-2011, 11:57:53 »
Dat is nu in de molmail ook niet te zien.

Maar dat was wel de bedoeling toch... Dat een van de fans dat zou vertellen? Joey meen ik me te herinneren?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Molmail 2011
« Reactie #1036 Gepost op: 16-02-2011, 12:02:16 »
Misschien hebben ze alle hints die klopten er uit gefilterd  ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1037 Gepost op: 16-02-2011, 12:08:34 »
Volgens mij bedoel jij dat met de 1e na Karin die zou vertrekken. Dat is (na een lang tussenstuk) Pepijn. Maar dit klopt niet meer na de vorige keer want Jan was helemaal niet na Karin.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Molmail 2011
« Reactie #1038 Gepost op: 16-02-2011, 12:56:04 »
Whaha dat zou wel mega grappig zijn!  ::rofl::
Kan ik me ook best wel in vinden trouwens, vanuit de avro gezien. Zou ook stom zijn als nu al De hint van het seizoen werd prijsgegeven...
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #1039 Gepost op: 16-02-2011, 16:45:00 »
Opvallend is dat er in molmail 3,4 en 5 altijd een kandidaat na PJ op het einde nog iets vertelde:
2. Karin, 3. Patrick, 4. Soundos....
Misschien verliezer, winnaar, mol?
Zie onderstaande quotes, Karin praat over de finale. Patrick praat over zijn verdachte, zijn mol. Soundos praat over zichzelf, diva, de mol?
_____________________________________

2. Karin: En ik was zo gelukkig. Ik dacht, het is aflevering 2 en ik weet het al. Ik ben gewoon... Ik zit in de finale... Ik weet het... Ik ben er...

3. Patrick: Ik heb tijdens de opdracht, wel een paar mensen heel erg verdacht. Waarvan er één heel erg duidelijk verdacht.

4. Soundos: Kijk wij wisten in aflevering 1 al, zei Pieter Jan: Geef mij jullie paspoorten, of nee toch niet, hou het maar bij je, want die heb je misschien wel nodig in aflevering 5, als je het haalt, want dan gaan we misschien we naar een ander land. Nou vet spannend natuurlijk. Nou inderdaad, in aflevering 5 gingen we inderdaad naar een ander land. Maar de manier waarop vond ik niet zo gezellig. Want we zaten in hele kleine bootjes, en ik denk televisie, glamour. Ik zit straks gewoon in één of andere prive vliegtuig, met een prachtige mannelijke steward. Die met champagne naar me toe komt en kaviaar, en die me nog even masseerd. Maar nee, we zaten in een of andere gare, net niet, roeiboot, en gingen we naar een ander land. En water, de hele tijd golven die tegen ons aan kwamen. En je was niet droog, je was gewoon de hele tijd nat. Je bagage was nat. Mijn humeur was gewoon donderwolk. En toen merkte ik wel, dat ik een beetje diva gedrag vertoonde.
____________________

Opvallend blijft wel dat naar Soundos die productiemedewerker in de auto toe gezongen wordt omdat die jarig is. Dit zou eventueel ook kunnen slaan op Soundos als winnaar...
« Laatst bewerkt op: 16-02-2011, 16:47:47 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)