Beste Biechtstoel,
Eindelijk op ons eigen eiland! Ik hoopte al op Noord terecht te komen
. Mijn eerste indruk van mij kampgenoten is dat er paar bloedfanatieke bij zitten, ééntje die wel gek maar niet goed is en paar die zich (strategisch?) wat meer op de vlakte houden.
Alleen die D*N is steeds in mijn gedachten. Nee, niet zo van oude vrouw (zegt Swifty) valt op mooie jonge jongen
!!!!
Ik bedoel dat ik geen hoogte van hem kan krijgen. Hij lijkt een open eerlijke flapuit. Roeptoetert
alles wat in zijn gedachte komt. En dan blijkt ineens bij het voorlezen van de uitslag van de eerste opdracht dat hij gelogen
heeft. Hij beweerde meerdere malen dat hij een fout had, maar dan blijkt hij toch alles goed te hebben. Wil hij het doen lijken of hij niet zo slim is, zodat we hem niet als tegenstander zien??? Of had hij wel degelijk een fout en mocht hij als enige zijn antwoorden herzien? In dat geval heeft hij een speciale band met Swifty. Ook dat is gevaarlijk.
We moeten gewoon de volgende opdracht winnen, dan hoef ik nog even niet na te denken over wie ik weg wil stemmen.
Zo, ik ga meer weer terug naar het kampvuur. Kijken of alles nog rustig is in het kamp.