Auteur Topic: Alle biechten!  (gelezen 38422 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #80 Gepost op: 22-12-2010, 00:13:30 »
Voor de duidelijkheid, dat zijn D*Ns plannen, niet de mijne. ::) Over dit onderwerp hebben we het niet gehad. Ik was bang dat het zou kunnen leiden tot scheurtjes in het complot. Bovendien verwachtte ik steeds al dat het niet zover zou komen: het leek me sterk dat we met z'n allen tot het einde erin zouden blijven, omdat er vroeg of laat een verrassende wending zou komen.

Ik durf niet te zeggen wat er was gebeurd als we toch allemaal de samensmelting hadden gehaald. Dat hangt van de stand af. Hoewel ik vanuit tactisch oogpunt baalde van de voortijdige exits van Elise en D*N, was het ergens wel een geruststelling dat ik op een bondgenoot minder hoefde te stemmen. Daarmee hoefde ik weer een vervelende keuze minder te maken.

Geloof me: ik heb ook een geweten, zelfs in dit spel. ;) Ik was heel blij dat ik niet op jou (LdH) of op Mloesje heb hoeven te stemmen.
nouja ik kan me wel herinneren dat wij sowieso met zn tweeen naar de finale zouden gaan.
Dus of vieffan of elise was er dan uitgegaan.

Ik ben trouwens ook blij dat ik niet op vrienden heb hoeven te stemmen.
Sommige mensen werd ik wel een beetje close mee en zou ik echt met pijn in mn hart hebben weggestemd.
Maar dat is niet gebeurd.
Zelfs marlie heb ik niet hoeven wegstemmen ::trots::.
omdat ik ook wel contact met haar had.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 22-12-2010, 00:26:07 »
het plan kwam redelijk overeen met die van ons!
alleen hadden wij meer vertrouwen en hebben we elkaar zelfs tot in de finale niet verlinkt!

Ik heb toch het gevoel dat jij meer hebt zitten bedelen voor je eigen hachje op de momenten dat het nodig was dan van voordien een variabele tactiek uit te werken en deze proberen te hanteren en ook ben ik van mening dat jij niet het brein bent van de samenzweringen. 

Ik had vieffan benaderd voor een alliantie en op de dag van voor de indeling de basislijnen van mijn tactiek verteld, dus het verwonderd me ergens niet als ik de biechten lees dat mijn eigen tactiek gedeeltelijk tegen me werd gebruikt...

Zoals eerder al vermeld: als 1 persoon je plannen blootlegt dan kan heel het om zeep geholpen worden,  in mijn geval waren het er meerdere die dat deden, daarom dat ik zei dat het achteraf bekeken voor mij praktisch kansloos was.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #82 Gepost op: 22-12-2010, 00:27:03 »
...
Dus elise was het vierde wiel aan de auto...
...

Jij rijdt normaal in een driewieler? ::)
Geniet nooit met mate...

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #83 Gepost op: 22-12-2010, 00:29:24 »
Jij rijdt normaal in een driewieler? ::)
::rofl:: nee daar moest ik even  over nadenken...
normaal is het het vijfde wiel alleen elise was de vierde die er bijkwam..
Niet echt de juiste woorden gebruikt denk ik ::)

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #84 Gepost op: 22-12-2010, 00:33:19 »
Ik heb toch het gevoel dat jij meer hebt zitten bedelen voor je eigen hachje op de momenten dat het nodig was dan van voordien een variabele tactiek uit te werken en deze proberen te hanteren en ook ben ik van mening dat jij niet het brein bent van de samenzweringen. 

Ik had vieffan benaderd voor een alliantie en op de dag van voor de indeling de basislijnen van mijn tactiek verteld, dus het verwonderd me ergens niet als ik de biechten lees dat mijn eigen tactiek gedeeltelijk tegen me werd gebruikt...

Zoals eerder al vermeld: als 1 persoon je plannen blootlegt dan kan heel het om zeep geholpen worden,  in mijn geval waren het er meerdere die dat deden, daarom dat ik zei dat het achteraf bekeken voor mij praktisch kansloos was.
::ohno::
onze tactiek was een kern maken: KD, vieffan, elise en ik.
Wij zouden elkaar alles vertellen.
Wij zouden verder contacten gaan zoeken zodat we een meerderheid zouden krijgen.
eerst de vijandige deelnemers eruit stemmen: reaver, MC, ibung, dolfie etc.
en dan lijntje voor lijntje wat losmaken van onze eigen alliantie.
Ik had namelijk al snel contact met marianne.
Kd zocht contact met mloesje en elise met schulz.
achtereen volgend werden jann, ldhmolletje, ycaris er ook bij betrokken.
Ook maud en marlie heb ik geprobeerd.
het was dus wel degelijk een tactiek ipv een beetje bedelen.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #85 Gepost op: 22-12-2010, 00:35:00 »
Ik denk wel dat KD het brein was, vieffan was degene met de stunts ( oa  spionnetje spelen) en ik was het sociale web.
Ik had namelijk wel de meeste contacten waardoor ik veel invloed kon uitoefenen op anderen.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #86 Gepost op: 22-12-2010, 01:16:32 »
nog even wat leuke pm's?
zo begon de samenwerking:
He!!

Ik heb me net opgegeven voor Trivial Survivor, net als jij.

Wat denk je van een complotje?  :)

Koen

ook vieffan doet mee:
UPDATE: Vieffan doet mee.

Elise doet toch ook aan het spel mee. Dus met jouw goedkeuring zou ik die voorlopig graag bij het complot willen. ;D

Dit wordt een geinig spel.  ;D
marianne ziet het ook wel zitten, reaver is geen gevaar hoor!
Reaver pak ik zo in ::trots:: ::tandpastasmiley::

We zullen zien Dennis ::ok::
wil ldhmolletje ook zijn handen wel zwart maken?
Sorry, maar ik heb eerst mijzelf bijgelezen! Maar indien we in hetzelfde kamp komen kan een complotje zeker geen kwaad. Ik moet je alleen waarschuwen dat ik niet de beschikking heb over thuis internet (ik doe het in de bieb), ik ben dus 's avonds bijna niet online, maar dat hoeft denk ik niks uit te maken! Op komende zaterdag en zondag na ben ik altijd wel overdag online...

Groetjes, Erik
Koekoe verbergt meer dan wij weten:
Citaat
Citaat van: koekoe op Gisteren om 20:33:20
Hey Vieffan 
Uiteraard ben ik Vlaming en geen Nederlander.In de echte ER vind ik dat Nederland-België gezijk maar niets     
Maar hier zijn we om wat te lullen he.Hoe we ingedeeld zullen zijn weten we nog niet,maar ik weet dat jij KD een hak wil zetten......interesse?   

Groetjes,Martin

vieffan zorgt voor een alternatief forum ::ok::
ik vind het zeker goed.

kijk ook op het forum dat ik heb aangemaakt (ff registreren) : http://ditissurvivor.yourbb.nl/
marlie is een beetje eigenwijs?
nee nee laat schulz maar ff ik kan als t nodig is mijn eigen boontjes doppen maar als t niet lukt weet ik je te vinden. Ik ben geen watje hoor.
maudje doet alsof ze van geen kwaad bewust is:
Hey dennis,

Ik ben niet benaderd door reaver en ben vooralsnog ook zeker niet va plan om me op complotten te storten.
Laten we er een gezellig spel van maken  ::ok::
Welterusten en pas op voor de zandvlooien  ;)

Groetjes Maud  ::zwaai::
Ycaris kwam wel redelijk geloofwaardig over, maar het duurde wel erg lang hoor steeds die antwoorden van haar! ::)
Hoi D*N!!!!!!!

Kom er net achter dat ik allemaal berichtjes in mijn postvak heb staan. En ja  ::jaja::, Reaver heeft me inderdaad ook benaderd  ::rofl::

Ik kan daar echter niet uithalen dat hij meer mensen benaderd had  ::ohno:: Weet jij wie er in zijn 'kamp' zitten? En hoe weet je dat dan? Heb je een mol?

Ik schrik er wel een beetje van dat ik nu al tussen complotten moet kiezen, maar het lijkt toch echt nodig te zijn. En die Reaver lijkt me veel doortrapter dan jij, dus ik ga veel liever met jou in zee op een eiland

Kd denkt dat reaver niet helemaal snugger is met zijn antwoord ::rofl::
Haha, wat een woorden. slangentje ook met een n... Wie hebben die ingestuurd, en daarmee hun kans al bijna verspeeld? (er vanuit gaande dat íemand uiteindelijk wel het antwoord raadt...)
D*N maakt een klein foutje : ::schaam::
Citaat
Hebben jij al een idee wie jullie de groene stemmen gaan geven?

Ik heb vernomen dat D*N, Shultz, KD en misschien wel ycaris samenwerken...

--> D*N wist een half uur op voorhand te vertellen wat het eindwoord was en dat jullie gewonnen hadden...

wordt vervolgd, als iemand problemen heeft met de pm's pm me dan!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 22-12-2010, 01:37:36 »
Ik had dit gepost dus waarom  die qoute met SLANGENTJE met een N?

Ik had wat antwoorden fout (al dacht ik van niet) en kwam op 'boa-slangetje' uit

Geen longblaasjes dus maar vind mijn antwoord wel meer Robinson  ::trots::

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #88 Gepost op: 22-12-2010, 01:38:13 »
vervolg:
de vrouwen hebben overleg:
de vrouwen uit zuid zijn nu in beraad :P.
dolfie vroeg aan wie we onze stem gingen geven, zij stelde voor reaver,mc of koekoe. Ik ga proberen ervoor te zorgen dat ze NIEt reaver doen. maar mc het liefste.
ondanks ons latere bedrog vinden kd en ik mc ::ok::
Ja, MC is een sympathieke jongen.  ;)
Koekoe doet zijn ding ::)
Citaat
Citaat van: reaver op 23.10.2010, 14:32:15
ikzelf zou m'n groene stem aan vieffan willen geven.

Rode stem twijfel ik tussen D*N of Ycaris...

Vertrouw die reaver dus voor geen haar.
Mijn rode stem gaat alvast naar hem.

schulz wil meer contacten:
Goedemorgen D*N,

In hoeveel allianties zit jij al? ::tandpastasmiley::

Of ben je net als ik 'de koene ridder' die zonder geheime deals de eindzege gaat phalen! ::tandpastasmiley::

marlie baalt:
ik denk niet dat wij meer als 200 woorden hebben, ik weet wel dat Ycaris foute woorden heeft en dat ze woorden die ik heb niet heeft.Omdat ze vond dat zij het verdiend had om in te zenden ben ik ermee gestopt. Ik ben eergisteren van half 2 s'middags tot na 1 uur s'nachts bezig geweest met beide dochters. En had toen al meer woorden. Je mag mij er zelfs uitstemmen op deze manier boeit t me niet meer.
waar is toch die beloofde groene stem van maud gebleven?
Hee

Als jij hem niet nodig hebt, zou ik hem graag aan Maud geven.

Wie zit er bij jullie in de gevarenzone??

Marjan

Ycaris haar tactieken van de overplaatsing:
Lieve kampgenoten,

Sinds het jammerlijke verlies van opdracht twee houdt de stilli tamtam ( ???) zich stil.
Maar ik zou toch wel graag even met jullie willen overleggen over de groene stemmen.

We kunnen drie dingen doen:
- Geen overleg plegen en iedereen doet gewoon waar ie zin in heeft;
- De stemmen zo verdelen dat een goede puzzelaar deze kant op komt en wij meer kans hebben de volgende opdracht te winnen  ::vergroot::;
- De stemmen zo verdelen dat iemand deze kant op komt die wij er bij een eventueel volgend verlies weer keihard uit kunnen stemmen  :o .

Ik hoor graag wat jullie opvatting is in deze.

Gegroet,
Ycaris
neemt maud ons nou in het ootje?
Mijn groene stem gaat ook naar een goede puzzelaar  ::jaja::

ah kijk nu komt de aap uit de mouw ::)
Ik heb net mijn stem verstuurd, en hij is voor jou ::ok:: ::tandpastasmiley::
mijn lievelings citaat van schulz:
they should have known: don't mess with the D^N  ::rofl::

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #89 Gepost op: 22-12-2010, 01:44:24 »
kansloze actie om koekoe te redden:
Hi D*N the man!

Jebroer ( ::wenkbrauw:: ) , wat ben jij actief zeg! Niet iedereen zit de hele dag achter realitynet (er moeten ook nog vissen gevangen en bananen geplukt  ;D), dus vandaar dat ik niet direct gereageerd heb.

Ik heb eigenlijk nog niet zo een zin om Koekoe eruit te stemmen. Veels te gezellig en zijn tijd komt nog wel. Op dit moment denk ik dat het echt verstandig is iemand weg te stemmen die weinig aanwezig is of gewoon niet zo een ster in puzzelen is. En op dat punt denk ik dan o.a. aan MolCrazy en Marlie. Ik kies uiteindelijk denk voor de eerste, omdat hij al twee groene stemmen heeft en dat moet natuurlijk niet te ver oplopen!
Wel jammer van die groene stem  :( . Mag ik hem niet evengoed hebben als ik mijn groene stem aan één van jouw favorieten geef (zie straks mijn berichtje over de verdeling van de groene stemmen)?

Gegroet,
Ycaris

lekker bezig Ycaris!
Hoi D*N

Ik was even off-line, maar hier ben ik weer. Erg jammer dat we verloren hebben. Ik dacht echt dat ik goed zat met mijn jagersballon. Zo een mooi woord...... :\'(

En nu zitten we dus in de gevarenzone. Ik heb besloten dat ik jou aanmerkelijk meer vertrouw dan Reaver. Voel me wel een beetje rot om te dubbelcomplotten  :-[, maar blijf bij Reaver het gevoel hebben dat hij niet anders doe  >:D.

Het lijkt me inderdaad het verstandigst om direct Reaver eruit te stemmen. Wel jammer, want hij is een goede puzzelaar, maar hij zou er te snel achter kunnen komen dat ik niet mee stem met zijn groep (waarbij ik overigens helaas niet weet wie het zijn, alleen dat het er ongeveer 7 zijn verdeeld over de twee kampen). Ben jij behoorlijk zeker dat je genoeg anderen mee hebt? Ik hoop dat je mij binnenkort genoeg vertrouwt om te laten weten wie het zijn, want dan kan ik echt actief mee gaan denken en doen over wie er bij moeten blijven en wie er weg gaan. En wellicht ook proberen contacten te leggen.

De groene stem vind ik lastig. Je geeeft hem aan iemand van het andere team omdat je die bij je eigen team wilt (een sterke kandidaat dus), maar het gevolg is dat die persoon meer kans maakt er niet uitgestemd te worden en dus zijn eigen team kan blijven versterken. Hangt dus helemaal af van wie de opdrachten wint of je groene stemmen aan sterke of aan zwakke kandidaten zou moeten geven. Daar dus maar niet over nadenken en weer gewoon denken aan wie we leuk vinden. Ik weet natuurlijk niet wie er bij ons in de alliantie zitten, maar ik dacht aan Dolfie, M@ri@nne, Jann of Ibung. De anderen vertrouw ik minder.

Gegroet,
Yvonne

ps: ik doe een copy aan mezelf, omdat ik dan alle mailtjes mooier op een rijtje heb. Dat je er niks achter zoekt  ::rofl::
zit hier iemand te liegen? ::vergroot::
Hi D*N,

Een geluk dat je er nog inzit! Sorry van jou stem, maar ik was ervan overtuigd dat jij minimaal 2 stemmen al zou hebben. Meerdere van mijn kampgenoten hadden immers dat gezegd. Blijkbaar heeft iemand een stem op jou veranderd in Mloesje. Geen flauw idee wie... Maar goed, je hebt het overleefd. De volgende keer ben ik nu al zeker zal mijn stem gaan of naar jou of naar KD... Maar dat zien we dan wel weer. Overigens heel veel succes met jullie nieuwe kampgenoot! Daar hebben jullie heel veel aan! Hij is ook een kei in het puzzelen...

Groetjes, Erik
niet doen ldhmolletje!
Hoe sta jij tegenover Vieffan? Zij is zeer inactief, en als men de waarheid spreekt zal zij zeker stemmen tegen zich krijgen!

nog een keer liegen ldhtje? ::oink::
Ik heb voorlopig mijn rode stem aan ibung gegeven!
maudje laat zich niet peilen
Hey D*N,
Super gepuzzeld jongen  ::bravo::
Ik heb nog geen idee, waarschijnlijk geef ik mijn groene stem aan iemand die nu op 1 of geen stem staat.
Groetjes Maud  ::zwaai::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 22-12-2010, 01:45:32 »
vieffan zorgt voor een alternatief forum Duimen omhoog!
Citaat van: Vieffan op 20.10.2010, 21:01:04
ik vind het zeker goed.

kijk ook op het forum dat ik heb aangemaakt (ff registreren) : http://ditissurvivor.yourbb.nl/

Hmm nu ik vernomen heb dat er een apart forum is gemaakt vind ik dit eigenlijk een heel pak  ::niet-ok::

Al diegene die er lid zijn zouden gediskwalificeerd moeten worden  ::jaja::

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #91 Gepost op: 22-12-2010, 01:54:33 »
Ook daisy is opstandig bezig >:(
Je mag mij je groene stem wel geven. ;D. Op wie ik heb gestemd hou ik ff voor me. Dus als je voor safe wil ... kies mij. ;)
grr,,, wat hebben die vrouwen toch?
heeee d*ntje

je mag het helemaal zelf weten hoor. ik denk dat je slim genoeg bent. ;)
wanneer kom je voorgoed naar zuid?
schulz maakt goede one liners ;D
goed geregeld weer ;D
D*N the fixer ;D
je weet ze altijd te brengen:
well done, mister Bond  ::tandpastasmiley::

en daar komt MC aan met zn verhaaltjes
Hey,

Ergens baal ik dat Ycaris naar het andere kamp is gegaan, ik vrees dat ze daar sterk staat met Dolfie en m@ri@nne :-\\ Als zij een front vormen, kunnen we het vergeten ...

Is KD al terug? Misschien moeten we er eens over nadenken om met de mannen van Kamp Noord een tegenfront op te richten. Dus jij, Schulz, KD en ik. Niet alleen voor mogelijke toekomstige eilandraden in ons kamp maar vooral om ons te wapenen tegen dat vrouwenfront uit het andere kamp. Als het trio Ycaris-Dolfie-m@ri@nne in de tweede fase komt, staan ze heel sterk tov de andere 4 in die tweede fase.

Ik hoor graag wat je ervan denkt.
 ::zwaai::
MC
Ycaris ( schulz en ldh ook) zien dat ik voorspellende gaven heb
Hoihoi,

Nou je hebt goede voorspellende gaven hoor!

Volgens mij wordt er veel meer afgesproken en gerekend dan ik tot nog toe in de peiling had.

Ik zal eerlijk toegeven dat ik het erg jammer vind dat Ibung weg is en dat ik het niet leuk zal vinden om Dolfie te moeten wegstemmen, maar als het echt noodzakelijk is....

Ik wil wel graag iets meer inzicht wie hier allemaal bij betrokken zijn en of er iets van een lijstje is. Ik zou het namelijk erg jammer vinden als alle spraakmakende personen op die manier geelimineerd worden. Het wordt op een gegeven moment dat wel erg stil op het eiland....
iemand wordt ongeduldig :P
D*N, graag reactie op mijn vorig bericht ;)

wordt vervolgd!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #92 Gepost op: 22-12-2010, 01:55:54 »
vieffan zorgt voor een alternatief forum Duimen omhoog!
Citaat van: Vieffan op 20.10.2010, 21:01:04
ik vind het zeker goed.

Hmm nu ik vernomen heb dat er een apart forum is gemaakt vind ik dit eigenlijk een heel pak  ::niet-ok::

Al diegene die er lid zijn zouden gediskwalificeerd moeten worden  ::jaja::
jij kon toch ook lekker mailen  of pm'en met anderen... is precies hetzelfde hoor!
Bij de opdrachten waren ook alle middelen geoorloofd!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 22-12-2010, 02:08:03 »
jij kon toch ook lekker mailen  of pm'en met anderen... is precies hetzelfde hoor!
Bij de opdrachten waren ook alle middelen geoorloofd!

Ik vind dit eerder een gebrek aan respect naar de beheerders van dit forum toe...

Soit, voor mij is het nu wel duidelijk: ik ben klaar met dit gedoe op dit board  ::jaja::

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #94 Gepost op: 22-12-2010, 02:11:09 »
Swifty maakt een slimme opmerking:
Dankjewel D*N voor alle biechts  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ik reageer in principe niet op de alle biechtverhalen die ik krijg, maar ik wil maak nu een uitzondering: was jij niet die jongen die bij de echte Expeditie Robinson zo anti-complotten was?  ::) ::rofl::
Heb ik nou alweer mijn mond voorbij gepraat?
Interessant dat je de rest van de groep niet op jou ziet stemmen ;D
grappige opmerkingen van ycaris:
Citaat
Helemaal mee eens. Alleen wat Vieffan betreft: ken je die persoonlijk ofzo, dat je 'weet' dat we van haar meer gaan zien? Grote zus? 
..............
Citaat van: D*N op  8.11.2010, 09:43:50
Naja ik wil Vieffan er gewoon graag inhouden,en jou.
De rest van zuid maakt mij niet zo heel veel uit.
Ycaris:
Hmmmm, toch geen grote zus...   Vriendinnetje misschien  ::vergroot::
De muziek opdracht zorgt voor twijfel over swifty's muzieksmaak:
Tja, dat het geen goede muziek was kon ik inderdaad ook zó wel horen!  ;) Aparte muzieksmaak heeft Swifty!  ;)
hoe lang zal ik moeten doorzeuren om hem op maud te krijgen?
Hmm, ik zou eerder mloesje stemmen dan, toch? Maud draagt nog bij tot de opdrachten, van mloesje hoor/zie/lees ik niet veel ...
vieffan is voor het samensmeltingscomplot die ze later verbreekt:
klinkt gezellig!  ;D
schulz krijgt een meesterlijk idee:
Het schijnt dat we op Noord alle Belgen eruit stemmen!  ::oink::

Ik wou hier even stellen dat ik noch in België geboren ben, noch ooit gewoond heb, noch nu woon!  ;D

We biedenwel een petitie aan Swiftie dat we we meer voor een 'gele stem' zijn, hetgeen een waarschuwing betkend.
schulz weet dat deze opdracht helemaal voor marlie bestemd is!
Marlie: een SUDOKU!!!

wordt vervolgd: ga morgen verder-> ben trouwens over de helft!
« Laatst bewerkt op: 22-12-2010, 02:17:50 door D*N »

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #95 Gepost op: 22-12-2010, 02:16:51 »

Ik vind dit eerder een gebrek aan respect naar de beheerders van dit forum toe...

Soit, voor mij is het nu wel duidelijk: ik ben klaar met dit gedoe op dit board  ::jaja::
ehm.... dat snap ik niet helemaal...
geen respect voor de beheerders van dit forum ???
waar slaat dat op?

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #96 Gepost op: 22-12-2010, 07:42:05 »

uhm, is volgens mij alleen maar handig zo'n extern forum, bespaart berichten die hier worden verstuurd

en volgens mij vinden ze het helemaal niet erg als er minder berihten via de mailbox gaan
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #97 Gepost op: 22-12-2010, 08:27:32 »
Op het externe forum staan allemaal buitengewoon interessante en relevante gesprekken. Ieder topic staat vol met wereldschokkende onthullingen, neem nu het topic 'Kamp Zuid':

En ik heb de helft ook niet meer gelezen wat op een gegeven moment mocht ik er niet meer op :( omdat swifty anders boos zou worden :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #98 Gepost op: 22-12-2010, 08:29:35 »
oh daar hadden we over nagedacht:
Kd en ik begonnen met het complot.
Toen werd vieffan er bij gehaald en die haalde elise erbij.
Dus elise was het vierde wiel aan de auto...
elise was dan weggegaan.
maar dat zou nog redelijk moeilijk geweest kunnen zijn.
of toch niet.... kd en ik hadden super veel groene punten.
elise zou waarschijnlijk de minste hebben.

Dit is niet helemaal waar, ik ben door KD. benaderd en niet door vieffan..
Ik  zou namelijk eerst niet meedoen, en toen heeft KD. mij gepm't van dat ik wel mee moest doen en of ik dan in het complot erbij wilde. Dit heeft me overgehaald om toch mee te doen omdat ik wist dat ik dan toch een soort van veilig zou zitten.

Ik vind t heel jammer dat veel mensen ons externe forum niet vinden kunnen, Eigenlijk is het niet mee dat geordende pm's want op een gegeven moment zagen we door de bomen het bos niet meer. Maar dat zullen jullie vanzelf zien. Vieffan zou m voor haar morgen(Dus voor ons vanavond/vannacht) publiceren.

Als laatste, Het is maar een spelletje hoor! Dat veel mensen zo geirriteerd reageren op alle complotten valt mij vies tegen! Zulk soort dingen kun je van tevoren verwachten als je met zulk soort spelletjes mee doet en alles wat wij als alliantie hebben gedaan konden jullie zelf ook doen en was zover ik weet niet tegen de regels. Ik kan me voorstellen dat er mensen geïrriteerd zijn, maar echt boos en zo hieft naar mijn mening nou ook weer niet.
« Laatst bewerkt op: 22-12-2010, 08:39:30 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #99 Gepost op: 22-12-2010, 09:25:33 »
uhm, is volgens mij alleen maar handig zo'n extern forum, bespaart berichten die hier worden verstuurd

en volgens mij vinden ze het helemaal niet erg als er minder berihten via de mailbox gaan

Precies, volgens mij hebben de forummers die aan een eerdere versie van TS meededen hier ook al aangegeven dat ze het ook zo deden: het is gewoon handiger en overzichtelijker dan al die PMs.
Dat is totaal geen teken van disrespect of wat dan ook tegen Swifty.

Er deden ook mensen mee die elkaar real life kennen. Wie kan garanderen dat die geen contact hebben gehad per MSN of telefoon?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.