Auteur Topic: Afleveringen downloaden  (gelezen 152889 keer)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #200 Gepost op: 19-02-2011, 22:25:30 »
Maar doe iedereen (en vooral mij!) alsjeblieft een lol en kies een mooi lettertype. :P Tahoma of Verdana is prima maar niet dit haha. ;) Is niet noodzakelijk maar zou wel een stuk mooier zijn.
Ik had helemaal geen lettertype ingesteld, nu wel. Is het zo mooi?
font-family: Tahoma, Verdana, Helvetica, Arial;

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #201 Gepost op: 19-02-2011, 22:27:10 »
Zeker! Een stuk beter. :) ::ok::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #202 Gepost op: 19-02-2011, 22:36:24 »
Seizoen 1 staat er nu volledig op: http://www.molkijken.eu/. Het enige wat je hoeft te doen is het woord 'mol' te typen. Je ziet dan de vakjes van seizoen 1 groen worden. Ik heb het nog niet openbaar gemaakt omdat ik eerst een paar andere seizoenen er op wil zetten en wil kijken of eerst gevraagd kan worden of je 'm ook wil kopen bij seizoen 1 en 2.
Wauw, lol... Ik dacht dat zulk soort trucjes alleen in films voor kwamen. Ik ben het gaan uitproberen terwijl ik helemaal niks wou bekijk, gewoon om te zien of het werkte. Geniaal!  ::ok::

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #203 Gepost op: 19-02-2011, 22:49:57 »
Nu zie je de vakjes al standaard groen! :-X
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #204 Gepost op: 19-02-2011, 22:51:00 »
Oh dat hoort zie ik! Mooi gemaakt hoor! ::ok:: Misschien in de pop up box van bol.com nog zetten dat je daarmee de kans vergroot dat er nog andere seizoenen op dvd verschijnen, en misschien zeggen dat de kwaliteit daar beter is om ze over te halen. Maar dat moet je zelf weten. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #205 Gepost op: 19-02-2011, 23:08:14 »
Misschien in de pop up box van bol.com nog zetten dat je daarmee de kans vergroot dat er nog andere seizoenen op dvd verschijnen, en misschien zeggen dat de kwaliteit daar beter is om ze over te halen. Maar dat moet je zelf weten. :)
Ik heb het er nu bijgezet. Ook heb ik de links aangepast naar links voor het bol.com partnerprogramma, als iemand dat dan nog eens koopt verdien ik 8%, niet slecht toch  ;D

Ik ga nu slapen (want ik ben 13, weet je nog? :) ), morgen zet ik misschien wel seizoen 2 er op (misschien ga ik alle seizoenen er wel opzetten, inc die al op UitzendingGemist staan zodat je kunt kijken in hogere kwaliteit).
« Laatst bewerkt op: 19-02-2011, 23:17:02 door bartjel »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #206 Gepost op: 19-02-2011, 23:18:05 »
Je bent echt goed met computers enzo! En welke player gebruik je nou voor seizoen 1? Niet uitz gemist of youtube iig. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #207 Gepost op: 19-02-2011, 23:23:03 »
En welke player gebruik je nou voor seizoen 1? Niet uitz gemist of youtube iig. :)
Bij YouTube werd ik er af gegooid wegens copyrightschending, je kan geen video's uploaden op UitzendingGemist en toen was er nog maar 1 optie: zoeken op google naar een andere videosite. En ik heb er een gevonden: blip.tv. Het is eigenlijk bedoeld voor mensen die internetseries maken, dus het is eigenlijk perfect!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #208 Gepost op: 19-02-2011, 23:30:48 »
Maar word je dan niet straks daar ook vanaf gegooid? Als avro achter je website komt? Want ze lezen hier ook mee geloof ik.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #209 Gepost op: 19-02-2011, 23:40:48 »
Maar word je dan niet straks daar ook vanaf gegooid? Als avro achter je website komt? Want ze lezen hier ook mee geloof ik.
Ik probeer mensen de DVD te laten kopen, dus dan doe ik toch niets verkeerd? Als ze dat willen kunnen ze mij ook contacten en dan haal ik seizoen 1 en 2 er vanaf. De rest van de seizoenen is toch niet illegaal?
« Laatst bewerkt op: 19-02-2011, 23:47:17 door bartjel »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #210 Gepost op: 20-02-2011, 00:19:05 »
Aflevering 1 van serie 1 heb ik zojuist terug gekeken via jouw site.  :) Hoe heerlijk simpel was het toen, qua executie. [voer naam in] [druk op enter] [bam] [scherm]. Na het rode scherm meteen weg, niks geen afscheid nemen. En de biechtmomenten, niet zo overdadig als nu om per opdracht opmerkingen te maken. Nee, 1 biechtmoment waarin er iets gezegd kon worden.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #211 Gepost op: 20-02-2011, 09:26:10 »
Haha ja! De leader dan. Duurt 5 minuten. :P Iedereen 30 seconde in beeld en die tekst hartstikke langzaam.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #212 Gepost op: 20-02-2011, 11:02:09 »
Ik heb het woord veranderd naar 'molloot'. Als je dat nu intypt worden de balkjes groen. Anders zijn de balkjes geel, als je er dan op klikt kun je kopen op bol.com.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2011, 11:31:43 door bartjel »

Offline tompsen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #213 Gepost op: 21-02-2011, 12:41:02 »
Overigens is er een WIDM collectie beschikbaar met heel veel seizoenen (NL, UK, AUS, USA en BE).


Zijn er nog mensen dit hier belang bij hebben?
Want dan kunnen er wat meer mensen seeden enz en dat zou een hoop schelen.
Of is er nog een andere manier waar ik alle seizoenen van Wie is de Mol kan downloaden?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #214 Gepost op: 21-02-2011, 13:04:59 »
Zijn er nog mensen dit hier belang bij hebben?
Want dan kunnen er wat meer mensen seeden enz en dat zou een hoop schelen.
Of is er nog een andere manier waar ik alle seizoenen van Wie is de Mol kan downloaden?

Bij mij staat deze nog te downloaden, zit inmiddels op ongeveer 40%. Gaat niet heel snel maar dat geeft niet.
The sun came up and reality set in.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #215 Gepost op: 21-02-2011, 13:21:42 »
Bij mij ging ie ook echt tergend langzaam... De eerste keer liep m'n internet totaal vast en kon ik opnieuw beginnen... Daarna nog een paar uurtjes staan downloaden, maar hij is binnen! Dank!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tompsen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #216 Gepost op: 21-02-2011, 13:37:55 »
Bij mij ging ie ook echt tergend langzaam... De eerste keer liep m'n internet totaal vast en kon ik opnieuw beginnen... Daarna nog een paar uurtjes staan downloaden, maar hij is binnen! Dank!

Is het goede kwaliteit?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #217 Gepost op: 21-02-2011, 13:41:15 »
Is het goede kwaliteit?

Prima kwaliteit, en anders moet je de hd downloaden want die is nog beter(maar die is ruim 4 gb)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tompsen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #218 Gepost op: 21-02-2011, 13:48:14 »
Prima kwaliteit, en anders moet je de hd downloaden want die is nog beter(maar die is ruim 4 gb)

Volgens mij hebben we het niet helemaal over hetzelfde of wel?
ik heb het over de gehele WIDM collectie met nog enkele buitenlandse seizoenen, en volgens mij heb jij het over de afleveringen van luuckyluck12?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #219 Gepost op: 21-02-2011, 13:51:36 »
Ik had het idd over de afleveringen van luckyluke, Daar ging die eeste post ook over, en daar reageerde jij op. Vandaar dat ik dahct dat je dat bedoelde. Maar ik zie nu dat waar ik op reageerde wel weer was waar jij op doelde XD. SCheef gelezen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!