Ja, een mol is ook maar een mens: iedereen heeft wel eens een zwakkere dag. Want buiten die opdracht heeft hijzelf niets goed gedaan voor de pot.
Ook andere mollen hadden in het verleden wel eens (vaker) een kandidaterige dag.
Uiteraard is een mol ook maar een mens, gelukkig wel anders kan hij nooit een goede mol zijn ooit
Het gaat allemaal om de mate waarin en de keuzes die er gemaakt zijn door Mol Patrick en/ of regie. Daar stel ik dus zelf wat vraagtekens bij.
Hey voor de duidelijkheid ik vond het een hele mooie serie waarvan ik zeer genoten heb - mooie opdrachten, leuke kandidaten, mooie locaties. Ik stel wel kanttekeningen vooral als ik nu hoor als de euforie toeslaat omtrent iets waar ik wel bedenkingen bij heb en wat heel makkelijk terzijde geschoven wordt.
Dat is slechts mijn mening.. never meant to rain on anyone's parade.. Gaan jullie maar lekker de fantastische mol Patrick vieren vandaag hoor..
Heb trouwens nergens beweerd dat ik hem een slechte mol vond ik stel wel wat kritische vragen bij zijn gedrag en keuzes - dat doe ik elk jaar bij elke mol. Lijkt me in deze serie nog iets meer noodzaak dan vorige ivm het jokergedoe. Dat is gewoon jammer maar soit..
@D*n ja dat blijkt maar desalniettemin een vrij bitchy opmerking imho, dat had toch niet zo gehoeven lijkt me als je toch al maanden verder bent. Vond haar verder ook wel erg selfrighteous, - tuurlijk zat ze al lang op de 'juiste' mol maar het hadden met name in deze serie evengoed 3 andere mensen kunnen zijn gezien het zeer consequente nepmol gedrag.. Dus ach a bit of humblepie is ook niet verkeerd dan zou je zeggen.
Maar goed ik vond die hele jokersituatie gewoon al zo lullig en die zit me nog steeds dwars (ongeacht wie het gebeurd was..) dus ja dan vond ik deze opmerking extra stekelig en vooral ook onnodig..