Auteur Topic: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)  (gelezen 48102 keer)

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #140 Gepost op: 27-03-2011, 19:42:47 »
Heel jammer dat de site er uit ligt.
Ik wilde net ook oude seizoenen terug gaan kijken...  :(

Hopelijk komt ie snel weer terug !
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #141 Gepost op: 27-03-2011, 19:46:01 »
ik vind wel dat jullie er super snel doorheen gaan hoor,
ik had het gehouden tot 2 afleveringen per week, zodat je er niet te snel doorheen gaat
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline belg

  • Forumlid
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #142 Gepost op: 27-03-2011, 20:02:19 »
of ik meedoe, wie weet, ik kijk dan namelijk waarschijnlijk 1 seizoen in 1,5 week :P

ik vind wel dat jullie er super snel doorheen gaan hoor,
ik had het gehouden tot 2 afleveringen per week, zodat je er niet te snel doorheen gaat

 ???

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #143 Gepost op: 27-03-2011, 20:08:08 »
Niets zo veranderlijk als een mens. :P Ik lees soms ook een post van mezelf en dan denk ik 'Heb ik dat echt gedacht?' ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #144 Gepost op: 27-03-2011, 20:09:11 »
???
hahaha, ik doe niet mee omdat ik het zelf snel wil kijken
maar als je het samen kijkt dan moet je er niet te snel doorheen gaan, want je hebt zat mensen die even geen tijd hebben en dan nog in aflevering 2 zijn en een ander is alweer in aflevering 7 :P
dan heeft dat hele doel om samen tegelijk te kijken en te bespreken toch niet zo zin

In mijn visie moet je als je het samen wilt kijken beperken tot 1 a 2 afleveringen per week zodat niemand echt achter loopt ;)
het klinkt alsof ik me tegenspreek maar dat doe ik niet
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #145 Gepost op: 27-03-2011, 20:09:49 »
Niets zo veranderlijk als een mens. :P Ik lees soms ook een post van mezelf en dan denk ik 'Heb ik dat echt gedacht?' ::rofl::
ik heb mezelf niet tegengesproken ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #146 Gepost op: 27-03-2011, 20:11:12 »
Ja maar ik doe dat wel vaak. ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline belg

  • Forumlid
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #147 Gepost op: 27-03-2011, 20:15:58 »
Niets zo veranderlijk als een mens. :P Ik lees soms ook een post van mezelf en dan denk ik 'Heb ik dat echt gedacht?' ::rofl::

Herken ik 1400-600=900 :-[

@tdietz: ah, ik had je verkeerd begrepen.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #148 Gepost op: 27-03-2011, 20:18:01 »
Herken ik 1400-600=900 :-[

@tdietz: ah, ik had je verkeerd begrepen.
ik was misschien ook iets te onduidelijk geweest ;)

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #149 Gepost op: 27-03-2011, 22:57:53 »
En bartjel, als je site er nog vaak uit ligt mag je hem ook wel op mijn (betaalde) host zetten als je wilt.
Nu werkt hij weer, wat voor host heb jij? Het lijkt me wel wat!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #150 Gepost op: 28-03-2011, 01:37:39 »
Hij werkt inderdaad weer.  ::ok::

Ik ben nu halverwege aflevering 10, maar moet even 30 minuten wachten voordat ik verder kan kijken.
Aflevering 9 vond ik trouwens hilarisch:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik ga er wel ontzettend snel doorheen, maar ik heb geen geduld.  ::hypocriet::

EDIT: Finito. Alle afleveringen van seizoen 3 gezien. En toch vind blijft Dennis mijn nummer 1-mol. Maar George krijgt een goede tweede plek.
« Laatst bewerkt op: 28-03-2011, 04:04:45 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #151 Gepost op: 28-03-2011, 10:51:41 »
EDIT: Finito. Alle afleveringen van seizoen 3 gezien. En toch vind blijft Dennis mijn nummer 1-mol. Maar George krijgt een goede tweede plek.

Ik neig het met je eens te zijn Regis. Vooral omdat het vrij duidelijk is dat op 't eind toch wel iedereen op George zat, en alleen Edo op 't laatste nippertje op Dennis. Milouska blijf ik ook nog steeds een top mol vinden.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #152 Gepost op: 28-03-2011, 13:24:41 »
Ik vind Milouska een geniale mol. Vooral als je die beelden ziet dat ze zich echt kapot ergeren aan dr. ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #153 Gepost op: 28-03-2011, 13:36:28 »
Ik vind Milouska een geniale mol. Vooral als je die beelden ziet dat ze zich echt kapot ergeren aan dr. ::rofl::
idd
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #154 Gepost op: 28-03-2011, 16:11:54 »
Wanneer stopt deze terugkijkactie? Want hierna heb ik een nieuw seizoen klaarstaan wat nog niet veel mensen hebben gezien, namelijk die uit het Verenigd Koninkrijk. Dan kan ik bijvoorbeeld elke twee dagen een nieuwe online zetten. Ze zijn al allemaal geupload, maar dan zet ik elke 2 dagen een nieuwe link neer. Dan kijken we allemaal gelijk. En dan weet nog niemand wie de mol is, dus dan kunnen we dat samen gaan uitzoeken (dus zoek het niet op op internet ofzo!). En ook al is het in het Engels, ik ben pas 13 en ik snap het, dus dat moet lukken :P

De eerste aflevering kun je al wel bekijken!
« Laatst bewerkt op: 28-03-2011, 16:26:01 door bartjel »

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #155 Gepost op: 28-03-2011, 16:28:36 »
Nu werkt hij weer, wat voor host heb jij? Het lijkt me wel wat!
Ik heb mijn site bij Versio staan, tot nu toe nooit downtime gehad. Kan je wel een subdomein aanbieden als je wilt :)
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline Def

  • Forumlid
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #156 Gepost op: 28-03-2011, 17:01:32 »
Superleuk om seizoen 3 (e.a.) te kunnen bekijken! Had al eens gezocht, maar kon toen geen site vinden waar je 't (gratis) kon terugkijken. Ik heb dit seizoen namelijk nog niet eerder gezien, maar werd erg nieuwsgierig naar George als mol omdat ik op t forum al een paar keer gelezen had dat hij voor velen in de top zit van de beste mollen.
Vind 't ook wel leuk om een keer vantevoren te weten wie de mol is en dan zo de mol goed aan het werk te kunnen zien tijdens de opdrachten.
Ik heb nu t/m aflevering 7 gezien, en vind m wel echt heel subtiel als mol (positief) en gewoon een leuk persoon in de groep!

Offtopic: Toch vind ik Patrick van dit jaar niet veel onderdoen, want ook George heeft niet álle kansen gegrepen om te mollen, dus ik begrijp wel waarom George bij de top behoort, maar ik vind dat Patrick daar toch ook zeker een plaatsje bij verdient!


Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #157 Gepost op: 28-03-2011, 17:16:29 »
Offtopic: Toch vind ik Patrick van dit jaar niet veel onderdoen, want ook George heeft niet álle kansen gegrepen om te mollen, dus ik begrijp wel waarom George bij de top behoort, maar ik vind dat Patrick daar toch ook zeker een plaatsje bij verdient!

Inderdaad! Hij heeft ook niet bij alle opdrachten gemold en niet al zijn molacties zijn gelukt.
En dat geld uit de pot stelen ... dat verdient niet de schoonheidsprijs.  ::ohno::
Patrick die Art toch wel een beetje heeft bevoordeeld was toch wel een smet op het seizoen en het stelen van geld uit de pot bij dit seizoen was ook niet bepaald mijn favoriete moment.

@bartjel: Ik weet niet of ik een seizoen uit het Verenigd Koninkrijk wil zien ... ik kan namelijk echt niet tegen Britse mensen. Dat accent ... vreselijk!
Misschien als ik de Nederlandse seizoenen 1, 2 en 4 heb gezien, want die moet ik ook nog bekijken.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #158 Gepost op: 28-03-2011, 22:14:41 »
Ik weet niet of ik een seizoen uit het Verenigd Koninkrijk wil zien ... ik kan namelijk echt niet tegen Britse mensen. Dat accent ... vreselijk!
Misschien als ik de Nederlandse seizoenen 1, 2 en 4 heb gezien, want die moet ik ook nog bekijken.
Ik vind het niet echt storend, maar ieder zijn eigen mening :P

Ik heb op dit moment de volgende seizoenen (moet dan nog wel uploaden, maar dat lukt wel):
SerieGeupload?
NL 3&4JA
België 3*NEE
Australië 1JA
Australië 2-4NEE
Ver. Koninkr. 1NEE
Ver. Koninkr. 2**NEE
Amerika 1**NEE
Amerika 2*NEE
Amerika 5NEE
* De serie is in DVD-formaat, dus ik moet het eerst conveteren naar een bestand dat wel geupload kan worden
** Bij elke reclame stopt het bestand, dus elke aflevering heeft zo'n 5 bestanden. Die moet ik combineren voordat ik ze kan uploaden

En ja, die komen dus allemaal uit die molcollectie.

Dus heeft iemand nog een idee voor een volgende serie, zeg het dan!

Ik heb mijn site bij Versio staan, tot nu toe nooit downtime gehad. Kan je wel een subdomein aanbieden als je wilt :)
Wow, maar 1 euro per maand! Ik denk dat ik zelf een pakket ga nemen, supergoedkoop! Welke versie heb jij, Starter, Zilver of Groot?
« Laatst bewerkt op: 28-03-2011, 22:58:09 door bartjel »

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezamenlijke terugkijk-actie widm-serie 3 (2002)
« Reactie #159 Gepost op: 28-03-2011, 22:55:39 »
Ik neig het met je eens te zijn Regis. Vooral omdat het vrij duidelijk is dat op 't eind toch wel iedereen op George zat, en alleen Edo op 't laatste nippertje op Dennis. Milouska blijf ik ook nog steeds een top mol vinden.

Ik heb intussen ook het hele seizoen teruggezien en heb ook de neiging om Dennis en Milouska op bepaalde punten beter te vinden. Dennis omdat hij door niemand verdacht wordt, en Milouska omdat zij verhoudingsgewijs meer geld uit de pot heeft gehouden:

Ter vergelijking:

Seizoen 3:
Pot = 42.300. Max pot = 257.500* Geld niet in de pot: 215.200
Geld rechtstreeks door George niet in de pot: 64.500;   64.500/215.200 * 100% = 29,97%

Seizoen 6:
Pot = 24.075. Max pot = 59.870*. Geld niet in de pot: 35.797
Geld rechtstreeks door Milouska niet in de pot: 14.700;   14.700/35.797 *100% = 41,06%

Seizoen 8:
Pot: 20.375. Max pot = 59.015*. Geld niet in de pot: 38.640
Geld rechtstreeks door Dennis niet in de pot: 10.825;  10.825/38.640 = 28,01%


Naast dat Dennis dus tot het eind door geen van zijn medekandidaten verdacht werd is het van Milouska vooral heel knap dat ze elf een heel groot aandeel heeft gehad in welk geld er niet in de pot is gekopen. 

Al is dit natuurlijk wel appels met peren vergelijken. In seizoen 3 werd de groep vaak gesplitst, waardoor er ook opdrachten voor -5000 of -10.000 toch mislukten waar George helemaal niet aan mee deed.  En het percentage voor Dennis had hoger uit kunnen vallen als Joris hem niet af en toe het gras voor de voeten wegmaaide (de seinopdracht mislukte bijv. door Joris). 

En ik heb het nog niet voor elk seizoen uitgerekend, maar ik weet bijna zeker dat deze percentages voor Patrick en Inge en Jon lager zullen uitvallen door het gedrag van hulpmollen Nadja, Sebastiaan, Aniek, Karin en Art


(* bedragen voor de max pot heb ik overgenomen van wiewasdemol.nl.... en welk geld direct de schuld is van de mol valt natuurlijk bij diverse punten over te discussieren)


(edit: rekenfout bij George hersteld. Bij opdrachten waarbij het +5000 of -5000 is, houdt George natuurlijk 10.000 uit de pot ipv 5.000)
« Laatst bewerkt op: 3-04-2011, 21:55:43 door Qper »