Auteur Topic: Molpedia  (gelezen 48861 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molpedia
« Reactie #100 Gepost op: 18-08-2011, 23:25:39 »
Comic Sans?

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Tot en met serie 10 is dit lettertype inderdaad bij de tests gebruikt volgens mij.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molpedia
« Reactie #101 Gepost op: 19-08-2011, 14:48:53 »
Lucida Console
Waar is dat gebruikt?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molpedia
« Reactie #102 Gepost op: 20-08-2011, 14:01:58 »
Tot en met serie 10 is dit lettertype inderdaad bij de tests gebruikt volgens mij.

Ja maar alsnog is het niet echt nodig om het te noemen ik bedoel wie wil dat lettertype nou weten. ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molpedia
« Reactie #103 Gepost op: 20-08-2011, 18:09:49 »
Wil je hem compleet of niet? Als je een lijst maakt van alle gebruikte lettertypes, moet je ze ook allemaal noemen, hoe lelijk ook.

Trouwens, een ander veelgebruikt 'lettertype' is het bekende handschrift waar elk jaar weer nieuwe theorieën uit ontstonden.
The British are not impressed.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molpedia
« Reactie #104 Gepost op: 22-08-2011, 12:23:12 »
Grapje.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molpedia
« Reactie #105 Gepost op: 25-08-2011, 13:54:36 »
Jammer dat van seioen 1 nu weer afleveringen opnieuw gedaan moeten worden aangezien in de cache alleen de opdrachten van de de eerste drie afleveringen staan. Volgens mij was ik pas bij aflevering 5 dus zo erg is het niet, maarja nog een paar daagjes en de school begint weer. Ik wil het eigenlijk deze vakantie nog afmaken...
臥底 是 谁?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Molpedia
« Reactie #106 Gepost op: 25-08-2011, 19:23:40 »
Heeft niemand
archiefmateriaal van wieisdemol.nl, zoals uitleg van de opdrachten en bio's van de kandidaten? Die kunnen voor molpedia wel goed van pas komen.
?
en ik heb het twitteraccount @Molpedia aangemaakt. Maar of daar iets nuttigs op komt.. (Ik heb al iets van 20 twitteraccounts, waarvan 3 WIDM)
...óf niet!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molpedia
« Reactie #107 Gepost op: 26-08-2011, 16:05:43 »
 ::ohno:: Sorry, ik heb helaas geen archiefmateriaal.
Wat kan er getweet worden... Eens denken... Misschien kan het daar gepost worden als er meer info is over de kandidaten enz.
臥底 是 谁?

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molpedia
« Reactie #108 Gepost op: 27-09-2011, 22:42:01 »
Mijn account is verwijderd?
Dan maar een nieuwe aanmaken...
(Maar dan ben ik geen Beheerder/Widgededitor meer :\'( ;))
臥底 是 谁?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molpedia
« Reactie #109 Gepost op: 27-11-2011, 21:46:39 »
Loopt het project nog?

Ik heb zojuist een linkje geplaatst op wieisdemol.net.

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molpedia
« Reactie #110 Gepost op: 27-11-2011, 22:54:34 »
Ik ben toevallig vandaag nog op Molpedia geweest omdat ik al vrij lang niets meer geüpload heb ivm schooldrukte. Ik ben sowieso wel van plan om de komende tijd wat aandacht eraan te besteden omdat seizoen 12 toch steeds dichterbij komt. Door iets aan te passen op een andere wikipedia zag ik in dat ik maar weer eens iets moest doen op Molpedia.
臥底 是 谁?

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molpedia
« Reactie #111 Gepost op: 28-11-2011, 15:48:07 »
Ik ga er vooral theorieen op verzamelen zodra het seizoen weer begint, ik hoop dat iedereen meehelpt en verbetert e.d.?

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molpedia
« Reactie #112 Gepost op: 12-12-2011, 17:56:10 »
Ik heb de informatie geupadated op http://www.molpedia.nl/wiki/Seizoen_12 en http://www.molpedia.nl/wiki/Seizoen_12/Kandidaten en alle kandidaten pagina's

Alle theorieën komen op Seizoen 12/Theorie:, bijvoorbeeld http://www.molpedia.nl/wiki/Seizoen_12/Theorie:Foto_Hadewych_in_intro met dan alle informatie over een theorie, in dit geval Hadewych met het mollogo onder water.


Ik zit alleen een beetje in over hoe de molacties op de kandidatenpagina's gaan komen. Deze structuur:
* Molacties
  Hadewych kan de mol zijn om de volgende redenen:
** Aflevering 1
   - Molactie.
   - Molactie.
** Aflevering 2
   - Molactie.
   - Molactie.

* Vrijpleitingen
  Hadewych kan de mol niet zijn om de volgende redenen:
** Aflevering 1
   - Hadewych bracht geld in de pot etc.
** Aflevering 2
   - Hadewych bracht geld in de pot etc.

* Stemgedrag
** Aflevering 1
     Gespreid over die en die...
** Aflevering 2
     Onbekend.

* Theorieen
  - Hadewych is in de intro te zien met een mollogo. Meer info.


Of hebben jullie nog een beter idee?

Molpedia gaat zo even offline voor een update. Ik hoop 'm dan snel weer online te hebben!
« Laatst bewerkt op: 12-12-2011, 18:13:53 door bartjel »

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molpedia
« Reactie #113 Gepost op: 12-12-2011, 22:56:18 »
Ik heb de informatie geupadated op http://www.molpedia.nl/wiki/Seizoen_12 en http://www.molpedia.nl/wiki/Seizoen_12/Kandidaten en alle kandidaten pagina's

Alle theorieën komen op Seizoen 12/Theorie:, bijvoorbeeld http://www.molpedia.nl/wiki/Seizoen_12/Theorie:Foto_Hadewych_in_intro met dan alle informatie over een theorie, in dit geval Hadewych met het mollogo onder water.


Ik zit alleen een beetje in over hoe de molacties op de kandidatenpagina's gaan komen. Deze structuur:
* Molacties
  Hadewych kan de mol zijn om de volgende redenen:
** Aflevering 1
   - Molactie.
   - Molactie.
** Aflevering 2
   - Molactie.
   - Molactie.

* Vrijpleitingen
  Hadewych kan de mol niet zijn om de volgende redenen:
** Aflevering 1
   - Hadewych bracht geld in de pot etc.
** Aflevering 2
   - Hadewych bracht geld in de pot etc.

* Stemgedrag
** Aflevering 1
     Gespreid over die en die...
** Aflevering 2
     Onbekend.

* Theorieen
  - Hadewych is in de intro te zien met een mollogo. Meer info.


Of hebben jullie nog een beter idee?

Molpedia gaat zo even offline voor een update. Ik hoop 'm dan snel weer online te hebben!

Mij lijkt deze structuur heel ordelijk, alles onder elkaar, overzichtelijk, lijkt me dus een prima plan. Maar waar ik nu even aan denk: Laten we dit gewoon erop staan, of verplaatsen we het later naar een subpagina van de kandidaat?
臥底 是 谁?

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molpedia
« Reactie #114 Gepost op: 13-12-2011, 14:04:45 »
Ben weer eens op de Molpedia site geweest, blijft een leuk project.

Wat is me wel afvraag: is er een manier om de toegankelijkheid van de site te vergroten? Misschien kunnen er portalen gebruikt worden oid ? Ik heb nu een paar keer op 'willekeurig artikel' geklikt, kwam oa op een artikel over topito's. Leuk dat dat er is ! Maar niemand weet dát het er is ...

Ik zou het wel leuk vinden om bv een artikel te schrijven over mijn Alles Combineren taartdiagrammen, maar het zou handig zijn als ik die dan kan stallen onder een topje 'Algemene Theorieën', samen met de 'Gelijke Kansen Theorie' en dergelijken ...

Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molpedia
« Reactie #115 Gepost op: 13-12-2011, 15:41:11 »
Mij lijkt deze structuur heel ordelijk, alles onder elkaar, overzichtelijk, lijkt me dus een prima plan. Maar waar ik nu even aan denk: Laten we dit gewoon erop staan, of verplaatsen we het later naar een subpagina van de kandidaat?
Het overzicht in mijn eerdere post komt op de kandidatenpagina (Hadewych_Minis bijvoorbeeld). Ze worden niet samengevoegd in Seizoen_12 ofzo...

Ben weer eens op de Molpedia site geweest, blijft een leuk project.

Wat is me wel afvraag: is er een manier om de toegankelijkheid van de site te vergroten? Misschien kunnen er portalen gebruikt worden oid ? Ik heb nu een paar keer op 'willekeurig artikel' geklikt, kwam oa op een artikel over topito's. Leuk dat dat er is ! Maar niemand weet dát het er is ...

Ik zou het wel leuk vinden om bv een artikel te schrijven over mijn Alles Combineren taartdiagrammen, maar het zou handig zijn als ik die dan kan stallen onder een topje 'Algemene Theorieën', samen met de 'Gelijke Kansen Theorie' en dergelijken ...



Tsja, het is een open wikipedia hè :)
Als je iets wilt veranderen dan kan dat dus. Als jij een idee hebt etc. waarvan iets  echt heel erg gaat veranderen, dan kan je het hier posten, maar als het niet ontzettend veel invloed heeft dan kan je het gewoon aanpassen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molpedia
« Reactie #116 Gepost op: 13-12-2011, 15:43:21 »
Als je iets wilt veranderen dan kan dat dus.

Hmmm, zelfs zoiets groots als een portaal maken? Ik heb weinig ervaring met wikipedia's aanpassen, haal er alleen wel eens een spelfout uit  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Molpedia
« Reactie #117 Gepost op: 13-12-2011, 16:09:08 »
Als ik wil inloggen zegt Molpedia dat mijn cookies uitstaan. Hoe zet ik die weer aan?
...óf niet!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molpedia
« Reactie #118 Gepost op: 13-12-2011, 17:16:19 »
Ik heb een pagina aangemaakt voor de Algemene Theorieën en daarnaar verwezen op de homepage, kijk maar eens.
Nu nog dat sjabloon maken, weet niet of ik dat vandaag nog af krijg, hopelijk wel. KAn dan ook gebruikt worden op andere Theorie-pagina's.
臥底 是 谁?

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molpedia
« Reactie #119 Gepost op: 13-12-2011, 17:21:01 »
Ik heb een pagina aangemaakt voor de Algemene Theorieën en daarnaar verwezen op de homepage, kijk maar eens.

Yep, op de simpele manier kan het ook. Dank je !
Spelletje ?! - It's a way of life !