Voor de liefhebbers, mijn beoordelingen (en ik heb echt alleen maar geluisterd, niet gekeken, omdat het verschil in videclips te groot was)
1 Kentucky The Muckrakers Through my door Beetje saai en eentonig 0
2 North Carolina B.o.B. Airplanes Lekkere rap met mooie zangstem: goeie combi 4
3 Illinois Chris Medina What are words Mooi stemgeluid, heerlijk luisterliedje 8
4 Georgia Phosphorescent Song for Zula Goed nummer, geen songfestivalliedje helaas 0
5 Minnesota José James & Emily King Come to my door Beetje zeurderig liedje, saai 0
6 Texas Erin McCarley Love Save the Empty Prima liedje, geen winaar, wel punten 3
7 Florida Anberlin City Electric Overdaad aan electronica, toch wel goed om naar te luisteren 5
8 Nevada The Imagine Dragons On top of the world Toppertje! 10
9 Mississippi Elvis Presley I want you….. Mooi hè? Jammer dat ie er niet meer is. Wel een beetje gedateerd helaas 1
10 Connecticut John Mayer Heartbreak Warfare
11 Oregon Mat Kearney Closer to Love Wow. Absolute winnaar! Super nummer! Ik ben fan! 12
12 Colorado The Lumineers Stubborn Love Geweldige groep. Dit is wel 1 van hun mindere nummers, daarom niet veel punten 6
13 New York Fiona Apple Criminal Soms ben je blij dat een liedje afgelopen is… 0
14 Tennessee Kings of Leon Wait for me Superband. Helaas verkeerd nummer gekozen 2
15 Oklahoma Blake Shelton feat. Pistol Annies & Friends Boys 'Round here Als ik ooit nog eens ga line dancen, dan misschien 0
16 Vermont Jojo Baby it's you Geen punten, 13 in een dozijn liedje 0
17 Californië Train feat. Ashley Monroe Bruises Ligt lekker in het gehoor. Leuk nummer om mee te zingen! 7
18 Arkansas Joe Purdy Wash away Leuk liedje, geen winaar voor mij. Beetje saai 0
19 Massachusetts The Dresden Dolls Shores of California Eentonig verhaaltje. Geen punten 0
20 Alabama The Pierces You'll be mine Beetje iel liedje. Had 30 jaar geleden misschien gescoord 0
21 Washington Foo Fighters Everlong Hoop angstaanjagend geluid. Ze hebben wel betere liedjes gemaakt. 0