Ik hoop dat ik donderdagmiddag mijn punten kan geven... Dan ben ik pas weer online!
LdH is (helaas) eerder dan verwacht aan de beurt, ik maak daarom zijn punten nu bekend!
Hierbij de punten van Montreal dus!
Montreal heeft geen punten voor:
0 punten: Sydney (Au, wat een verschrikkelijk nummer, het nummer hangt als los zand aan mekaar)
0 punten: Kaapstad (Eentonig, tot het saaie af. Met andere woorden: niks dus)
0 punten: Rotterdam (Hoewel het nummer op zich niet verkeerd klinkt, klinkt het toch regelmatig 'over de top')
0 punten: Waitsfield (Mooie zangeres, en ook goede muziek, maar het wordt op den duur wat saai)
0 punten: Boekarest (Bonuspunt voor het Roemeens; verder een gemiddelde ballad)
1 punt:
Bray (Mooi, rustig nummer waar niet veel mis mee is)
2 punten:
Boston (Gemiddeld nummer, in alle opzichten; niet overdreven goed, niet overdreven slecht)
3 punten:
Brisbane (Lekker tempo en een dito ritme. Blijft lekker hangen)
4 punten:
Hamburg (Lekker nummer, van een zangeres met toekomst!)
5 punten:
Milaan (Interessant nummer dat goed in de traditie van de Italiaanse muziek past; goede zangeres ook)
6 punten:
Zwickau (Verrassend sterk nummer met een heel mooie tekst)
7 punten:
Stockholm (Lekker tempo, goede zang; hier wordt je werkelijk vrolijk van!)
8 punten:
Bath (Flinterdun en breekbaar nummer, maar perfect door de zangeres gebracht; overduidelijk een groot talent)
10 punten:
Allentown (Mooi, rustig en goed te beluisteren nummer met een uitstekende zangeres)
12 punten:
Rome (Hier wordt ik nou helemaal vrolijk van; wat een leuk nummer, met ook nog eens een herkenbaar 'probleem'; topkeuze dit!)
En dat maakt de tussenstand (inclusief 2 correcties):
1. Stockholm 92
2. Allentown 90
3. Brisbane 89
4. Boston 84*
4. Rotterdam 84
6. Cape Town 77
7. Hamburg 74
8. Rome 65
9. Milan 60
9. Waitsfield 60
11. Bath 58**
12. Bray 52
13. Montreal 49
14. Sydney 47
15. Bucharest 34
16. Zwickau 29
*) Silvermaiden was vergeten haar 7 punten aan Boston op te tellen voor de tussenstand.
**) Silvermaiden had 1 punt te veel opgeteld voor de tussenstand. Bath kreeg van haar 6 punten in plaats van 7.
Zwickau is up next!