Australië: Het is al niet hoopgevend als in de omschrijving de artiestennaam verkeerd gespeld staat. En Australië heeft wel meer te bieden dan Kylie. En als het dan toch Kylie moet zijn, heeft ze vast wel betere liedjes gemaakt dan dit. Ik had veel meer verwacht van 'mijn buurland'.
Domenicaanse Republiek: De zangeres was niet slecht, maar het liedje is nogal slaapverwekkend. Doet me aan de Ierse inzending van de vorige keer denken. Zzz...
Isräel: Er zal ongetwijfeld een grote doelgroep voor dit soort muziek zijn, maar daar hoor ik niet bij. Toen het liedje afgelopen was, was ik al vergeten, waar ik naar geluisterd had.
Peru: De absoluut slechtste inzending ooit. Zelfs Griekenland van de vorige keer was beter. Ik heb echt moeite gehad om dit af te luisteren. Gelukkig voor Peru mag ik geen strafpunten uitdelen, anders...
Suriname: Gewoon een slechte cover van Michel Teló's 'Ai se eu te pego'. (Al was dat geloof ik ook een cover.)
Venezuela: Gewoon niet leuk. Ik houd niet van Spaanstalige muziek.
Verenigde Staten en
Canada: Terug naar de tekentafel. Deze landen hebben wel iets meer te bieden dan dit. De VS was oudbollig en Canada saai.
Zuid-Korea: Kwestie van smaak, maar ik word in ieder geval stapelgek van dit nummer. En het is ook niet erg origineel, het staat op nummer 1 in de top 40.