And now, on to the points from Perth!
Allereerst de steden die ik 0 punten heb gegeven inclusief commentaar:
München: het liedje is wel okee, maar ik vind z'n stem niet echt fijn om naar te luisteren.
Parijs: wat een zeurderige stem heeft ze.
Stockholm: dat irritante fluitje blijft echt constant in m'n hoofd zitten.
Algiers: het liedje zelf is wel aardig, maar ze klinkt het hele liedje alsof ze in ademnood zit wat na een tijdje heel irritant wordt.
Kiev: is gewoon absoluut mijn smaak niet, veel te schreeuwerig.
Dan op naar de steden die wel punten hebben gekregen!
1 punt
Wenen: het liedje is op zich niet slecht, maar na 1 refrein weet ik ook wel dat ze on willen moven, en dat wil ik ook, naar het volgende liedje.
2 punten
Tokyo: wel aardig, maar niet heel bijzonder en ik ben het op de helft wel zat.
3 punten
Nottingham: het is niet echt mijn smaak, maar het heeft ook wel weer iets waardoor je blijft luisteren.
4 punten
New York: van de liedjes die nog over zijn één van de betere, is wel goed gezongen.
5 punten
Toronto: ik vind het mooi, maar er gebeurt niet zoveel, wat het af en toe wat eentonig maakt.
6 punten
Los Angeles: klinkt wel lekker, goede stem.
7 punten
Melbourne: leuk liedje, ik heb het wel een paar keer eerder gehoord voor het songfestival maar ik word er wel blij van.
8 punten
Auckland: dit liedje kende ik al een paar jaar en heeft zelfs nog op mijn lijst met mogelijke liedjes gestaan, ik word er altijd blij van
10 punten
San Jose: origineel, positieve boodschap, mooie muziek, het enige minpuntje is het laatste couplet, ik kan er niet m'n vinger op leggen wat het is maar ik vind het een minpuntje
12 punten
Londen: mooi liedje, het klopt gewoon van het begin tot het einde, zeker 12 punten waard.
En dan hier de tussenstand:
1. Los Angeles 44
2. Auckland 43
3. Munich 40
4. Vienna 38
5. Toronto 34
6. New York 33
6. San Jose 33
6. Melbourne 33
9. Paris 31
10. Perth 30
11. Algiers 29