Auteur Topic: De Gouden Televizierring 2011!  (gelezen 168457 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #120 Gepost op: 16-09-2011, 19:37:15 »
Pf dat nieuwe seizoen duurt nog zo lang..
En over die televisierring, WIDM heeft altijd de pech dat tegen de tijd van de televisierring, widm alweer helemaal is vergeten door de meeste mensen. Als die ringen nou in april waren had widm hem allang een keer gewonnen...
Molloot sinds seizoen 4

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #121 Gepost op: 17-09-2011, 00:57:06 »
Dan zit er maar 1 ding op: volgende jaar 2x WIDM maken, 1x in januari en dan nogmaals rond de ringuitreiking !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #122 Gepost op: 17-09-2011, 14:52:47 »
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #123 Gepost op: 17-09-2011, 17:24:29 »
Wat ik vorig jaar deed was gewoon mooie stukjes uit de beste opdrachten nemen en er amper of niet in knippen, om de originele montage niet aan te tasten. Ik sloot ze af met een oproepje om op WIDM te stemmen en probeerde het filmpje te laten retweeten door de kandidaten in het filmpje. (Vorig jaar lukte dat met Sanne Vogel.)

Overigens deed ik het pas nadat WIDM genomineerd was, maar daar moeten we nu natuurlijk nog eerst voor zorgen! ::cheerleader::

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #124 Gepost op: 17-09-2011, 18:06:40 »
Overigens deed ik het pas nadat WIDM genomineerd was, maar daar moeten we nu natuurlijk nog eerst voor zorgen! ::cheerleader::

Vorig jaar werd er gezegd dat er altijd een Avro-programma  bij de nominatie Televizierring zit... Is dat dit jaar ook zo? Dan word het een stuk makkelijker, hoeven we alleen maar andere avro-programma's te verslaan...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #125 Gepost op: 17-09-2011, 22:37:14 »
Vorig jaar werd er gezegd dat er altijd een Avro-programma  bij de nominatie Televizierring zit... Is dat dit jaar ook zo? Dan word het een stuk makkelijker, hoeven we alleen maar andere avro-programma's te verslaan...

Nee hoor, dat is niet zo dat er sowieso 1 programma bij zit van de AVRO.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #126 Gepost op: 18-09-2011, 10:14:29 »
Vorig jaar werd er gezegd dat er altijd een Avro-programma  bij de nominatie Televizierring zit... Is dat dit jaar ook zo? Dan word het een stuk makkelijker, hoeven we alleen maar andere avro-programma's te verslaan...
Dat werd gekscherend door het team van één van de genomineerde commerciële programma's gezegd omdat de AVRO eigenaar is van Televizier en dus ook van de Televizierring ;)

Er zijn genoeg jaren geweest waarin geen enkel AVRO-programma genomineerd was. Van 2003 tot en met 2007 had de AVRO weinig inbreng bij de genomineerden. Alleen Tooske (toen nog) Breugem was in 2004 genomineerd voor de TV-Ster Vrouw. Voor de rest was er in die jaren he-le-maal NIETS van de AVRO genomineerd ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #127 Gepost op: 19-09-2011, 19:38:57 »
Op de homepage staat nu een oproep te stemmen. Ik verwacht morgen dus een molmail :D

Het stond ook al op de website van http://avro.nl/fortboyard/
« Laatst bewerkt op: 19-09-2011, 19:40:50 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #128 Gepost op: 19-09-2011, 21:18:40 »
JA, die reclame banner onder FBY was heel goed :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #129 Gepost op: 19-09-2011, 21:19:14 »
Aan het eind van Fort Boyard stond een boodschap naar wieisdemol.avro.nl om te stemmen :D
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline blastdragon

  • Forumlid
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #130 Gepost op: 19-09-2011, 21:23:17 »
Aan het eind van Fort Boyard stond een boodschap naar wieisdemol.avro.nl om te stemmen :D
En daarbij gelijk in gedachten te houden wie er volgend jaar moet winnen...goede combi-reclame. Ik zag het eigenlijk al aankomen dat er tijdens Fort Boyard reclame zou gemaakt worden voor de Televizierring voor WidM. Zodra er bekend werdt er een WidM-team kwam (die dadelijk gewoon Fort Boyard moet winnen)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #131 Gepost op: 19-09-2011, 22:09:14 »
Mooi!  ::ok:: volgende week een balkje onderin beeld!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #132 Gepost op: 20-09-2011, 15:38:49 »
Balkje was er toch al?  Ik vond hem geniaal gevonden.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #133 Gepost op: 20-09-2011, 16:36:01 »
Ik heb net ook de herhaling van Fort Boyard gezien, had ik niet verwacht. Ik hoop dat het helpt!

Ben de aflevering nu aan het downloaden, zet zo dat gedeelte op YouTube voor het archief... :)

Offline molfan86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #134 Gepost op: 20-09-2011, 18:48:04 »
Dan zit er maar 1 ding op: volgende jaar 2x WIDM maken, 1x in januari en dan nogmaals rond de ringuitreiking !

Supergoed idee!!! 2x per jaar WIDM!!!  ::bravo::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #135 Gepost op: 20-09-2011, 21:24:27 »
Supergoed idee!!! 2x per jaar WIDM!!!  ::bravo::

Nee, erg slecht idee. Dan wordt het concept uitgemolken en worden wij er eerder zat van. 1 keer per jaar een hoogtepunt is genoeg. :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #136 Gepost op: 20-09-2011, 21:46:12 »
Nee, erg slecht idee. Dan wordt het concept uitgemolken en worden wij er eerder zat van. 1 keer per jaar een hoogtepunt is genoeg. :)

mee eens... Twee keer is te veel. Nu wordt er eens in de zoveel tijd weer iets bekend.. Dat is precies leuk... En ald het dan eenmaal begint dan is het extra leuk
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #137 Gepost op: 21-09-2011, 09:08:24 »
mee eens... Twee keer is te veel. Nu wordt er eens in de zoveel tijd weer iets bekend.. Dat is precies leuk... En ald het dan eenmaal begint dan is het extra leuk
2x is inderdaad te veel. Al denk ik dat een kindermol-editie er best wel naast zou kunnen. Of misschien in het najaar een oud seizoen of een seizoen uit het buitenland gaan uitzenden?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #138 Gepost op: 21-09-2011, 10:03:47 »
Ik hoef eigenlijk geen twee seizoenen per jaar. ook niet een oud of buitenlands seizoen. Er gaat altijd zo veel tijd zitten in widm, dat is niet leuk als dat twee keer per jaar gebeurd. Nu kijk ik uit naar september want dan gaan we weer wat te weten krijgen etc. Zo houd ik mezelf 'bezig' met widm het hele jaar door.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #139 Gepost op: 21-09-2011, 12:04:41 »
Molletje heeft vandaag van zich laten horen. Ik heb het beestje maar gevraagd of ie nog lavazand tussen zijn pootjes had


Vanmorgen was er een promo, waarbij 4 proramma's werden genoemd. Waren dat per ongeluk de 4 programma's die kans maken om verder te komen?

In elk geval werd Boer Zoekt Vrouw, Hello Goodbye en Wie is de Mol genoemd, die vierde ben k heel even kwijt.