Auteur Topic: De Gouden Televizierring 2011!  (gelezen 168509 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #140 Gepost op: 21-09-2011, 12:21:30 »
Molletje heeft vandaag van zich laten horen. Ik heb het beestje maar gevraagd of ie nog lavazand tussen zijn pootjes had


Vanmorgen was er een promo, waarbij 4 proramma's werden genoemd. Waren dat per ongeluk de 4 programma's die kans maken om verder te komen?

In elk geval werd Boer Zoekt Vrouw, Hello Goodbye en Wie is de Mol genoemd, die vierde ben k heel even kwijt.
De vierde was een of ander programma met Ali B...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #141 Gepost op: 21-09-2011, 12:37:49 »
oh ja, inderdaad.


Op volle toeren, nieuwe stijl was dat. In feite ook geen verkeerd programma, het mag van mij tweede worden.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #142 Gepost op: 21-09-2011, 14:31:01 »
't Zou mooi zijn, geen commerciële programma's!
...óf niet!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #143 Gepost op: 21-09-2011, 15:09:08 »
Het gaat iig wel helpen voor grote hap extra stemmers :-)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #144 Gepost op: 23-09-2011, 22:24:39 »
Ik zocht op twitter naar "Wie is de mol" (hoe kan het ook anders.. duhh)
En toen vond ik dit..

Zit je dan ineens als decor in een promo filmpje voor wie is de mol!

@Franka__ decor? Haha

@AnnekeBuurke Haha Ja, filmpje werd opgenomen op onze redactie dus we moesten erg hard aan het werk zijn! :p

@Franka__ haha ben benieuwd!

@AnnekeBuurke haha ik ook was een promofilmpje voor stemmen voor de televizierring..



Ik denk dat we dus nog een filmpje kunnen verwachten dan! :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #145 Gepost op: 23-09-2011, 22:41:49 »
Dan komt dat filmpje waarschijnlijk aanstaande dinsdag in een nieuwe Molmail. Want vanaf dan is het nog maar drie dagen mogelijk om te stemmen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #146 Gepost op: 23-09-2011, 22:47:26 »
Dit jaar is de concurrentie wel groter dan ooit!  Ik hou van Holland, the voice of Holland,  Oh ohcherso,  expeditie robinson voor t eerst met vips..
You'll never walk alone

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #147 Gepost op: 24-09-2011, 12:01:56 »
Zag gister de reclame van Ik hou van Holland om te stemmen op de televizierring. En ik dacht: gelukkig hoeven ze van Widm niet als volendam te gaan om stemmen te krijgen(als ze die überhaubt krijgen:p)
http://www.youtube.com/watch?v=0fZmIgMyuN0
vanaf ongeveer 0:20

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #148 Gepost op: 24-09-2011, 12:31:54 »
Citaat
Irene Moors tipt Ik hou van Holland als nieuwe Ring-winnaar

Het is alweer bijna een jaar geleden dat Carlo Boszhard en Irene Moors de Gouden Televizier-Ring wonnen voor hun programma De TV-kantine. Irene hoopt dat Ik hou van Holland hun opvolger gaat worden.
Irene Moors bij Ik Hou van Holland

Zelf is ze ook fan van het spelletjesprogramma met Linda de Mol, Jeroen van Koningsbrugge en Guus Meeuwis. „Ik kijk graag naar Ik hou van Holland, vooral omdat het hele gezin bediend wordt. De kinderen vinden het ook leuk. En dat ze al seizoenen lang meer dan 2 miljoen kijkers trekken, is natuurlijk ook heel knap.” Irene denkt dat de andere twee genomineerden Wie is de mol? en The Voice zullen zijn. „Dat is toch een heel nieuw soort talentenjacht.”
Echt vreemd dat ze dit soor partijdige dingen op Televizier.nl zetten. Wel goed dat Irene Moors ´Wie is de Mol?' bij de andere genomineerde noemt.
...óf niet!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #149 Gepost op: 24-09-2011, 14:11:57 »
Echt vreemd dat ze dit soor partijdige dingen op Televizier.nl zetten. Wel goed dat Irene Moors ´Wie is de Mol?' bij de andere genomineerde noemt.

Tja Irene was de winnaar van vorig jaar, dus begrijp wel dat ze dit plaatsen..
Maar je zal echt NOOIT maar dan ook NOOIT een commerciële presentator/trice positief horen praten over een PO programma.. Zeker niet rond de verkiezing..

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #150 Gepost op: 24-09-2011, 21:02:59 »
Ik Hou van Holland is flink bezig met promotie. In het programma zelf is het al een paar keer genoemd en ook in de reclame is er een promotiefilmpje.

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #151 Gepost op: 25-09-2011, 17:33:49 »
Ik vind Ik hou van Holland best grappig om naar te kijken. Maar lang niet goed genoeg voor de Televizierring
 ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #152 Gepost op: 25-09-2011, 17:54:10 »
Ik vind Ik hou van Holland best grappig om naar te kijken. Maar lang niet goed genoeg voor de Televizierring
 ;)
Klopt, dan zijn er (als ik voor iets anders dan WIDM zou moeten kiezen) heel wat andere goede programma's...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #153 Gepost op: 25-09-2011, 18:11:36 »
Ik vind Ik hou van Holland best grappig om naar te kijken. Maar lang niet goed genoeg voor de Televizierring
 ;)

Het past natuurlijk wel prima in het rijtje ex-winnaars Gewoon Jan Smit, De Bauers, De TV Kantine: "plat" vermaak voor het grote publiek, en zal dus een behoorlijke concurrent worden.

(Overigens zal ik ondanks mijn avatar niet bij het gala zijn dit jaar, en vveerraak ook niet. Vera en ik hebben ons weekendje Keulen namelijk per ongeluk vanaf de vrijdag van het gala gepland... ::dom::)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #154 Gepost op: 25-09-2011, 18:15:44 »
(Overigens zal ik ondanks mijn avatar niet bij het gala zijn dit jaar, en vveerraak ook niet. Vera en ik hebben ons weekendje Keulen namelijk per ongeluk vanaf de vrijdag van het gala gepland... ::dom::)
Ai... Nou ja, geniet maar wel van Keulen zou ik zo zeggen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #155 Gepost op: 25-09-2011, 18:16:10 »
(Overigens zal ik ondanks mijn avatar niet bij het gala zijn dit jaar, en vveerraak ook niet. Vera en ik hebben ons weekendje Keulen namelijk per ongeluk vanaf de vrijdag van het gala gepland... ::dom::)

Ooh jammer, maar je zal het gejuich wel horen daar in Keulen als WIDM wint :P

Maar eerst nog genomineerd worden  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #156 Gepost op: 25-09-2011, 18:16:51 »
Het past natuurlijk wel prima in het rijtje ex-winnaars Gewoon Jan Smit, De Bauers, De TV Kantine: "plat" vermaak voor het grote publiek, en zal dus een behoorlijke concurrent worden.

(Overigens zal ik ondanks mijn avatar niet bij het gala zijn dit jaar, en vveerraak ook niet. Vera en ik hebben ons weekendje Keulen namelijk per ongeluk vanaf de vrijdag van het gala gepland... ::dom::)

Hoe kan je dat nou doen haha :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #157 Gepost op: 25-09-2011, 18:17:40 »
Ai... Nou ja, geniet maar wel van Keulen zou ik zo zeggen...

Dat gaat wel lukken, en stemmen kunnen we vast ook vanuit daar. Maar inderdaad eerst nog WIDM genomineerd krijgen. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #158 Gepost op: 25-09-2011, 18:51:59 »

Vera en ik hebben ons weekendje Keulen namelijk per ongeluk vanaf de vrijdag van het gala gepland... ::dom::)
Dom? Dom in het kwadraat zul je bedoelen.........


Denk daaraan. Voor straf allebei te voet de DOM beklimmen. Foto maken als bewijs dat jullie daar zelf geweest zijn.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Gouden Televizierring 2011!
« Reactie #159 Gepost op: 26-09-2011, 22:39:11 »
Leuk Tommie :D

Je filmpje wordt over twitter gestuurd door JP nu :)

KIJK MAAR

JPNL Jan Peter Pellemans
Vijf keer is scheepsrecht! Stem op WidM voor de Gouden Televizierring. check: youtu.be/JfKMwuZiI4A
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.