Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Well done, Jelsir. Ik was er ingetuind Maar dat komt vast omdat ik geen photoshop-programma heb
Op dit niveau kan het met paint volgens mij .
Zal zo zijn, maar als je het zélf allemaal niet kan en er ook niet op verdacht bent (ja, ja, heeeeel naïef) tuin je er in..
Klopt, het was al met al een goede grap van Jelsir !
Molmail?
Ik heb hem al wel!
Nee, van deze week. Je kunt een gesigneerd kwartetspel winnen!
Wow, dat is nog eens een prijs! (Wel een beetje jammer voor het kwartetspel op de MFD-veiling, al is het niet gek dat er meerdere gemaakt zijn.)
Alleen is dan de vraag.. Welke is gebruikt op tv..
*note to self: even goed schudden met de kwartetten op de MFD zodat die er gebruikt uit ziet [serieus] ik weet het niet welke de gebruikte is [/serieus]@jelsir slippers waren gratis
Wel een super prijs die door de AVRO bij de laatste prijsvraag wordt weggegeven!
De hoekjes waren lelijk en willekeurig genoeg afgeknipt om m.b.v. de HD beelden te achterhalen of het de versie uit de uitzending is. Anyway, als iedereen hier nou even aanneemt dat het nep is... dan blijft het kaartspel misschien nog onder de prijs die ik er voor over heb. Dus mensen: DIT IS NIET DE VERSIE UIT DE UITZENDING!!!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
765 gasten en 8 vaste bezoekers