Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Vorig jaar hadden we "ik zie" -> XI -> 11 als twitterhint (hint dat je op 11 moest letten, elfde Mol Patrick die voorbij kamer elf loopt en zo), dus het lijkt me wat flauw als ze dit jaar iets met "ikzelf" -> XII gaan doen. Maar "ken ik me zelf" begint er wel al op te lijken.
"IkBenDeMol De Mol Hoe goed ken ik mezelf? Zie me in een wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet. #widm Ned 1: 20:30 uur."
Ken Ik Mezelf... Het zou er op kunnen slaan dat er weer een soortgelijke hint komt als de K.I.M.-hint.
De T.I.M.-hint?
Nu in de juiste topic =)Ik vind de tweet n.a.v. afl.2 raar.Rookgordijnen. Het zullen niet de eerste zijn dit jaar.In mijn wereld klinkt 'laatste' logischer.Iemand een idee waarom er 'eerste' staat i.p.v. 'laatste'? Of iemand die mij kan uitleggen waarom 'eerste' compleet logisch is in deze zin?
william twitterde dit net vind ook wel komischWilliamSpaaij ?@w3nnus:@WilliamSpaaij ontwikkelingen bij wie is de mol?? http://t.co/xbJgaQ9D? Haha! Te grappig!
Liesbeth is zekers te weten ook verdacht, als je de code keer elkaar doet, kom je op 144. En wat is de 144e dag van 2012? jep, liesbeths verjaardag, 23mei (:4 × 2 × 6 × 3 = 144.
@annemariejungAnne-Marie Jung@MaritvBohemen muhahahahaa! Vanmiddag afl 2 teruggekeken!!!! Onze botsing!!!! Whahhahhhhh!
Hebben Anne-Marie en Marit een aanvaring gehad op de trap of met de auto?
Bijzonder: Maarten is blijkbaar ook actief tegen voorvertoningen... zou hij zich ook als molloot onder ons begeven?!mvdweijden Vanavond#widm nog NIET te zien op de website van de AVRO. Dank AVRO!
Hij was bang, dat zijn EXIT één dag eerder bekend werd
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
450 gasten en 0 vaste bezoekers