Auteur Topic: Mol en kandidaten 2012 op Twitter  (gelezen 132768 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #320 Gepost op: 17-02-2012, 09:46:36 »
artrooijakkers Vandaag voorbereiding laatste aflevering#widm. Jullie nog prangende vragen? (behalve die ene voor de hand liggende natuurlijk)

 :)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #321 Gepost op: 18-02-2012, 11:33:17 »
Citaat
WilliamSpaaij Realiseer me dat ik eigenlijk een slechte imitatie van@Jan_Kooijman was,eerst met hooi spelen en dan met jokers het spel verlaten#widm

 ::rofl::
Oh echt William, realiseer je je dat nu pas?  :P
Maar eerlijk gezegd zag ik je 200% liever als kandidaat dan Jan Kooijman.  ;)

I'm a girl, dus heb niks tegen mannelijk schoon sws...  ;D
Maar de manier waarop jij het spel speelde sprak me persoonlijk veel meer aan..
Jammer dat je fout zat (??!!, iig fout genoeg om er uit te gaan..  ;) )

In ieder geval bedankt voor je bijdrage!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 18-02-2012, 11:35:51 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #322 Gepost op: 18-02-2012, 20:46:25 »
Citaat van: twitter
mvdweijden Aanstaande maandag op plek X, op tijdstip Y een geheime Wie is de Mol afspraak. Vanaf dan weet IK wie de mol is. Zo spannend!

WilliamSpaaij @mvdweijden ik durf het je nu wel te zeggen, ik ben het ;-)

MarionPauw @mvdweijden ik weet het sinds het moment dat ik t rode scherm zag.

Hmm, wat kunnen we leren van deze uitspraak van Marion ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #323 Gepost op: 18-02-2012, 20:55:16 »
Hmm, wat kunnen we leren van deze uitspraak van Marion ?

beetje een standaard uitspraak van zo'n beetje 80% van alle afvallers: "ja ik wist het, MAAR" of "Ja nu weet ik het zeker" etc. ik zou er niets achter zoeken

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #324 Gepost op: 20-02-2012, 11:37:15 »
Citaat van: William
WilliamSpaaij Vandaag weet ik officieel het grootste geheim van Nederland!Als iemand me dan 5 ton biedt ga ik erover nadenken om het te vertellen ;)#widm

Waarom zie ik nu opeens een nieuw veilingsitem opdoemen in mijn hoofd voor op Ebay?  :P  ::rofl::

Te koop: hèt antwoord op de vraag: wie is de mol?
Minimumbod: 500.000 euro
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #325 Gepost op: 20-02-2012, 11:43:24 »
Waarom zie ik nu opeens een nieuw veilingsitem opdoemen in mijn hoofd voor op Ebay?  :P  ::rofl::

Te koop: hèt antwoord op de vraag: wie is de mol?
Minimumbod: 500.000 euro

 ::rofl:: Het is wel een slimmerik die William. Voor dat bedrag gaat hij er alleen over nadenken om het te vertellen...  ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #326 Gepost op: 20-02-2012, 11:44:06 »
Ik las hem ook net! William die geld eraan over gaat houden, als ie vandaag de identiteit van de mol wereldkundig maakt.

En dan zeggen ze nog dat die boeteclausule de kandidaten en medewerkers ervan weerhoudt om te gaan praten. Nee, dan is het wel een schijntje. Je houdt er nog iets aan over.

Hahaha, William zal echt gek zijn als ie het doet. Komt niemand meer naar Ramses kijken......


Trouwens: zouden ze zich realiseren dat ze nog tot na de uitzending hun snufferd moeten houden?

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #327 Gepost op: 20-02-2012, 11:52:24 »
Hmm doet me denken aan 2010 toen heeft toch iemand op twitterveiling geboden op aanwezig zijn bij het opnemen van de reunie aflevering, en dus weten wie de mol is. Ook ongetwijfeld na ondertekenen van een boeteclausule maar ben benieuwd of dat nog een bekende van ons is geweest.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #328 Gepost op: 20-02-2012, 11:57:16 »
Misschien doet Maarten het wel voor 4 ton :P Maar zou er uberhaupt ooit iemand betalen om nu al zeker te weten wie de mol is? Het hele spelletje draait toch juist om het niet zeker weten wie het is?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #329 Gepost op: 20-02-2012, 12:03:13 »
Hmm doet me denken aan 2010 toen heeft toch iemand op twitterveiling geboden op aanwezig zijn bij het opnemen van de reunie aflevering, en dus weten wie de mol is. Ook ongetwijfeld na ondertekenen van een boeteclausule maar ben benieuwd of dat nog een bekende van ons is geweest.
Die bieding was toen online, he? Was iemand uit Leiden, zoals ik heb begrepen. Een meneer Bruggink of iets dergelijks? Het was voor Haiti. Wat het opbracht? Ik meen iets van 1800 of 2000 euro.

In elk geval geen bekende, voor zover ik me voor de geest kan halen

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #330 Gepost op: 20-02-2012, 13:03:35 »
De grap is, hij wil het voor dat bedrag helemaal niet wereldkundig maken, hij gaat er alleen over nadenken !!!  ::zwaai::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #331 Gepost op: 20-02-2012, 13:52:37 »
De grap is, hij wil het voor dat bedrag helemaal niet wereldkundig maken, hij gaat er alleen over nadenken !!!  ::zwaai::

Klopt, hij zegt ook precies dat. Maar ik vond het wel  ::rofl:: toen ik het bericht las en zag dat het uitgerekend van William afkomstig was. Wie anders haha  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #332 Gepost op: 20-02-2012, 18:31:19 »
Citaat
mvdweijden Ik weet wie de mol is#widm
Ja ja wrijf het er maar in...  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #333 Gepost op: 20-02-2012, 18:49:12 »
 :\'( Nu wil ik het ook weten!

Ik weet niet hoe het precies zit, maar de bekendmaking van de Mol was vorig jaar toch ongeveer één week voor de laatste uitzending? En nu opeens 3?
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #334 Gepost op: 20-02-2012, 18:56:03 »
:\'( Nu wil ik het ook weten!

Ik weet niet hoe het precies zit, maar de bekendmaking van de Mol was vorig jaar toch ongeveer één week voor de laatste uitzending? En nu opeens 3?
Dit is vrij normaal hoor. Volgens mij zelf een weekje later dan gemiddeld. Ik zou er niet te veel achter zoeken.

EDIT>
Tweet van Marit: "@mvdweijden En nog even voor jou speciaal: een kras door seconden achter komma's. Totaal onbelangrijk! X."

Geeft ze hier nou iets weg? Ik hoop echt zo erg dat het niet wordt "Ja, jullie hadden de plateau's niet als treden mee moeten tellen." Haar tweet geeft me in elk geval het (niet onderbouwde) gevoel dat het niet ligt aan de gegeven antwoorden, maar dat de mol toch minder treden heeft gelopen of de porto heeft weggedrukt (al kan in dat laatste geval alleen Liesbeth de mol zijn).

Of bedoelt ze domweg dat het om de hondersten gaat, niet om de seconden.

Ach, over 2,5 week weten wij het ook!  :D (Dus ook nog 2,5 week het genot dat we het niet weten!!!)
« Laatst bewerkt op: 20-02-2012, 19:05:45 door Rat »

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #335 Gepost op: 20-02-2012, 18:59:58 »
Ik tweet naar Marit : Was liesbeth achteraf een goede mol? Marit: Ik maak een diepe buiging voor die vrouw!  ::vergroot::
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #336 Gepost op: 20-02-2012, 19:39:54 »
Dio tweet: "Net thuis van de laatste opnames van #WIDM. Ik ben nog steeds in shock ..."

Toch nog maar eens terugkijken wie hij allemaal noemde in het gesprekje met Tim.  ::vergroot::


Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #337 Gepost op: 20-02-2012, 19:42:35 »
Dio tweet: "Net thuis van de laatste opnames van #WIDM. Ik ben nog steeds in shock ..."

Toch nog maar eens terugkijken wie hij allemaal noemde in het gesprekje met Tim.  ::vergroot::



Ik kan me herinneren dat hij zei dat Tim, Hadewych moest laten vallen als mol.. niet zeker trouwens.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #338 Gepost op: 20-02-2012, 19:45:35 »
Ik kan me herinneren dat hij zei dat Tim, Hadewych moest laten vallen als mol.. niet zeker trouwens.
Ik heb het al terug gekeken en het is anders om. Tim zegt dat tegen Dio. Tim zegt vol op Anne-Marie te gaan. Dio noemt verder nog Liesbeth.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Mol en kandidaten 2012 op Twitter
« Reactie #339 Gepost op: 20-02-2012, 19:48:27 »
Ik heb het al terug gekeken en het is anders om. Tim zegt dat tegen Dio. Tim zegt vol op Anne-Marie te gaan. Dio noemt verder nog Liesbeth.

Hmm..
Dus hij verdacht Liesbeth. Tim zegt Annemarie. Zou dan de grootste shock komen van Hadewych of Tim? (Tim omdat dat zijn 'maatje' was)
Of komen we hiermee gewoon geen steek verder?  ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48