Het traagste woord - 2011 editie
Aangezien onze eigen Dwaas allemaal oude topics omhoog aan het halen is, waarom niet een hernieuwde editie van een oud forum spelletje? Het traagste woord. In 2006 al een keer succesvol georganiseerd, vanaf nu een nieuwe editie. Met iets aangepaste regels, gaan we het opnieuw spelen!
Wat is de bedoeling? Wacht zo lang mogelijk met posten. Stel ik post een bericht om 0.00.00 uur, en jouw bericht wordt geplaatst om 0.05.00 uur, is jouw score 5 minuten. Als de volgende een bericht plaatst om 0.12.00 uur, heeft diegene een score van 7 minuten.
Je beste poging telt, dus het gaat niet om vaak posten, maar wel op getimed posten, om die éne topscore te halen.
Om het spel spannend en uitdagend te houden, zijn er wel een paar simpele regels (UPDATE 9 OKTOBER 2011)
- Je bericht moet minimaal 6 woorden bevatten. Smilies en quotes uit andere berichten tellen niet mee.
- Een ge-edit bericht wordt automatisch ongeldig verklaard (voorbeeld Tdietz).
- Tussen je laatste bericht en je eerstvolgende bericht, moeten minimaal 2 andere users een bericht geplaatst hebben. Voor de rest mag je zo vaak meedoen als je wilt.
- Moderators mogen het spel niet zomaar beïnvloeden door het topic zonder medeweten van de topicopenster op slot te gooien.
- Valsspelers worden onherroepelijk gediskwalificeerd.
- Als er een ongeldige posts staat, moet je net doen alsof die er niet staat, maar naar de tijd kijken van de (geldige) post erboven.
- NIEUW! Bij de overgang van zomer naar wintertijd geldt de forumklok. Dus als je om 1 uur ’s nachts een (geldig) bericht post en degene erna 2,5 uur later, krijgt diegene een tijd van 1,5 uur. Het is helaas niet anders.
- Bij twijfel beslist de spelleiding.
Gedurende het spel zal ik een tussenstand plaatsen, die komt dan hier te staan.Geen tussenstand meer, de eindstand volgt op 1 november.
En voor wie wil het oude topic wil bekijken, klik
hier.
Hall of Fame2006: Bakkertje
Het spel loopt t/m 31 oktober 2011, 23.59.59 uur. Daarna zal ik een eindklassement opmaken, en diegene mag zich opvolg(st)er van Bakkertje noemen. Of misschien volgt Bakkertje zichzelf wel op?
Succes iedereen. Het spel begint vanaf NU!