Poll

Wie is de Mol?

Anne-Marie
42 (50.6%)
Hadewych
21 (25.3%)
Liesbeth
20 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 83

Auteur Topic: [poll] Wie is de 12e Mol?  (gelezen 221379 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #360 Gepost op: 14-02-2012, 13:45:53 »
1. Tim - Beste positie in de onderhandelingen, diverse potentiële molacties)
2. William - Was niet bij de onderhandelingen, maar is de enige kandidaat van wie ik bij elke andere opdracht een potentiële molactie zie, ook bij opdrachten waar ik ze van Tim niet zie (met name de trap). Bij de opdrachten met weinig opties voor de mol (rondleiding en visopdracht) is het William die (naast Tim) een van die weinige opties aangrijpt
3. Liesbeth - Gezakt door het vechten om de vrijstelling en het toelaten dat Frits 1500 euro pakt
4. Hadewych
5. Annemarie 

kan ik me in vinden  ::ok::
William en Tim wisselen bij mij om de minuut als nummer 1 :P
You'll never walk alone

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #361 Gepost op: 14-02-2012, 19:11:24 »
@Lo

Ik ga je inderdaad een pm sturen, want mijn bedoeling is absoluut niet geweest om je aan te vallen. Ik sta er een beetje van te kijken dat je dat zo ervaren hebt. Dus dat wil ik nog wel in het openbaar melden.

En ook nog, voor de duidelijkheid, dat als ik op 'n betoog van 50 regels (over Tim) maar op een paar reageer, dat ik daarmee bedoel dat ik een andere mening heb over die twee regels, en geen commentaar op de rest :-)
« Laatst bewerkt op: 14-02-2012, 19:14:00 door tumtum »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #362 Gepost op: 14-02-2012, 19:15:57 »
Ik merk dat ik vooral kijk naar wie wil dat de mol is, en niet naar wie de meest waarschijnlijke Mol is. :-\\ Bijvoorbeeld Tim, ik vind het leuker als het forum niet nu al grotendeels goed zou zitten, maar wie dat dat niet kan?
Dit heb ik ook wel. Al zou er iets uitlekken waardoor 100% zeker is dat Tim of Liesbeth de mol is, dan heb ik nog moeite om mij in de overvolle tunnel te storten. Het is gewoon veel leuker om iemand te verdenken, die niet zo veel verdacht wordt.

ETA:
Aan de Anne-Marie en Hadewych verdenkers.
Wat zou hun molstactiek zijn volgens jullie? :)
Ik heb niet zo 'n mooie strategie als ik bij 'omdat ik je niet vertrouw' Marit had, maar... In de laatste aflevering had Anne-Marie een quote die het volgens mij wel goed omschrijft: "Laat mij het maar op mijn eigen manier doen..."

Zo zien we haar bij de jeep opdracht zeggen dat ze naar Dio in de porto luisterd en dus William in de auto negeert. Ook bij de eerste opdracht, de dropping, is ze heel duidelijk in waar ze heen wil en laat zich niet door haar medekandidaten van haar pad af praten. Het laatste voorbeeld dat ik ga noemen is de visopdracht, daar biecht Anne-Marie: "... maar ik zag mijn ding, dus dat heb ik weer doorgedrukt."

Anne-Marie trekt vanaf het begin dus haar eigen lijn (ook in het gefluister en gesmiespel), waardoor ze op die manier richting het einde van de serie ook haar eigen gang kan gaan zonder dat het opvalt.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #363 Gepost op: 14-02-2012, 19:33:22 »
De Mol zal alles van te voren weten in welke groep die wil hè? Dan zal hij ook wel niet twijfelen als Art naar een groepsverdeling vraagt. Hier een overzichtje wie wanneer twijfelt.
Jeeps: William, Tim, Hadewych, Annemarie en Liesbeth twijfelen allemaal niet en willen rijden
Pim-Pam-Pet: Hadewych wil meteen ontcijferen (zwanger, btw, hoe wist zij dat de ontcijferaars niet gingen raften?), de rest wilde in de groepen van 3.
Joker/Envellop: William en Liesbeth willen direct als eerste, de rest niet
Duiken: Hadewych en Anne-Marie willen zich meteen wel lekker warm aankleden, dan volgen Tim en Liesbeth na enige twijfel als laatste komt William
Western: William wil meteen koelbloedig zijn,  de rest niet
Almería-speurtocht: Liesbeth en Hadewych willen als enige en direct degene zijn met de scherpe blik

Eigenlijk is de enige opdracht waar je iets van kan zeggen de duikopdracht :P
...óf niet!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #364 Gepost op: 14-02-2012, 19:35:39 »
Pim-Pam-Pet: Hadewych wil meteen ontcijferen (zwanger, btw, hoe wist zij dat de ontcijferaars niet gingen raften?)

Denk dat ze in dit soort gevallen dit nog wel even ingefluisterd hebben, alleen dat wij dit niet in beeld hebben gezien ;)
You'll never walk alone

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #365 Gepost op: 14-02-2012, 20:49:46 »
Tja ik merkte gewoon dat alles wat ik als persoonlijke visie had door jou gekielhaald werd en daar zat inderdaad niks positiefs bij met opmerkingen als "geen Mol gekeken?". Ik ga dan verder de discussie er niet over aan want dat heeft dan toch geen enkele zin. Het is toch leuk om verschillende perspectieven te lezen, waarom moet je dat steeds in het ridicule trekken?

Sorry, het moet me toch in het openbaar van het hart dat ik dit een zwaar overtrokken reactie vind. Ik trek niets of niemand in het ridicule, maar als ik beredeneringen, die als feiten worden gepresenteerd niet vind kloppen, dan laat ik dat weten. En als ze wel kloppen ook. Ik vind het oneerlijk hier weggezet te worden als iemand die anderen probeert onderuit te halen, terwijl ik gewoon probeer mijn mening te geven, soms uit mezelf (Dat zal dan voornamelijk over mijn eigen Mol gaan), soms in reactie op de mening van een ander. Dat die ander de laatste paar dagen vaak Lo is, zal er mee te maken hebben dat onze meningen over de Mol ook het meest uit elkaar liggen en we allebei nogal veel posten. Niets persoonlijks dus, en ik herken me totaal niet in je aantijgingen van iemand die de sfeer verziekt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #366 Gepost op: 14-02-2012, 23:10:22 »
reactie

Zucht tumtum, ik gaf alleen antwoord op Heinz en Supernova, dat is alles, ik zeg nergens dat jij de sfeer verziekt maar eindeloos doorgaan zorgt daar m.i. wel voor en dat zullen de moderatoren ook niet goed vinden dus ik hoop dat het weer gewoon on topic kan gaan??? Ik ga er in elk geval zelf niet meer op in.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #367 Gepost op: 14-02-2012, 23:36:20 »
Zucht tumtum, ik gaf alleen antwoord op Heinz en Supernova, dat is alles, ik zeg nergens dat jij de sfeer verziekt maar eindeloos doorgaan zorgt daar m.i. wel voor en dat zullen de moderatoren ook niet goed vinden dus ik hoop dat het weer gewoon on topic kan gaan??? Ik ga er in elk geval zelf niet meer op in.

Graag :-)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #368 Gepost op: 15-02-2012, 22:42:27 »
HADE!!! ::trots::

I Believe! ... in Hadewych Mol!

Het voelt raar maar waar heel juist aan voor mij. Ook een beetje door de opmerkelijke edit, opeens was ze daar terug! In aflevering 1 vond ik ze nogal aanwezig, maar geen tafelspringer. Nadien is ze wat op de achtergrond geraakt. Dat is plots veranderd met aflevering 5, opeens is haar karakter zo veranderd.

Om maar een voorbeeld te geven, sinds ze in Spanje zit denkt ze alleen nog maar aan schieten, sluipschutters doden, vrijstellingen afpakken, etc... Het lijkt wel alsof ze in het vliegtuig een of andere personality switch heeft doorgemaakt. Of toont de Mol eindelijk haar ware gelaat?

Ik stap met spijt in het hart over van Anne-Marie naar mijn eerste Mol, maar ik sluit Anne-Marie zeker nog niet uit. Haar zie ik ondanks die pijl nog altijd als Mol (die pijl was per ongeluk raak, zowel als kandidaat of Mol) en bovendien zou ik Anne-Marie ook nog een toffe Mol vinden. Veel toffer dan de anderen!

Maar Hadewych als Mol, zij spreekt echt tot de verbeelding vind ik ... de strijder, de fanatiekeling die net niet fanatiek genoeg is en stiekem zoveel mogelijk verkeerd doet. De sympathiekeling die met iedereen meeleeft. De Mol met het strikje in haar mooie vlecht. Zou het niet geweldig zijn als geen van de kandidaten dit jaar de Mol goed heeft? Als Hade zo verdergaat is dat goed mogelijk. Zou wel kunnen lukken met Tim en Liesbeth (of Anne-Marie) in een finale? Of één van de twee. De bliksemafleider van de Mol.

Nee, ik blijf erbij. Hadewych voelt als mol op dit moment raar genoeg beter aan dan de anderen. En mogelijk wordt zij één van de beste Mollen in tijden! Ik lees hier en daar dat wij een geen prettige landing gaan maken. Wel, wat mij betreft, de enige mensen die een onzachte landing gaan maken zijn die wat stug op Liesbeth en Tim blijven vertrouwen. Sommige berichten m.b.t. Hadewych zijn echt té arrogant, die verdienen serieus de grond terug te krijgen onder hun zweverige voetjes. Bereid jullie dus maar voor. Het wordt écht een harde landing! En kom daarna vooral niet zeuren. Jullie zijn meermaals gewaarschuwd. ;)

"Break-a-leg" zou ik zeggen, dat de beste Mol moge winnen! >:D En dat is Hadewych natuurlijk. :P
« Laatst bewerkt op: 15-02-2012, 22:46:21 door FenikXII »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #369 Gepost op: 15-02-2012, 22:48:18 »
Go FenikXII! ::cheerleader:: ;D

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #370 Gepost op: 15-02-2012, 22:54:24 »

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #371 Gepost op: 15-02-2012, 22:59:25 »
Hadewych rules!  ;D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #372 Gepost op: 15-02-2012, 23:47:06 »
Prachtig betoog! ::bravo::

Het zou zo fantastisch zijn:: Hadewych de mol, als allerbeste mol sinds tijden. 2012 heeft een prachtmol, gefeliciteerd Hadewych!  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lizzy_M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #373 Gepost op: 16-02-2012, 11:14:33 »
Ik ben nog nooit zo vaak van mol gewisseld als dit seizoen, maar ga nu toch maar voor Hadewych.

Wat zou het ontzettend leuk zijn als Hadewych de mol is, lekker onzichtbaar, lekker sneaky.

Hadewych make my day  ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #374 Gepost op: 16-02-2012, 11:23:13 »
Nou dat zijn dan 6 Hadewych stemmers op rij ::oink::

Ik voeg me daar dan maar bij in de zin dat ik het zeeeeeer tof zou vinden als zij het was ::tandpastasmiley:: ::jaja:: ::ok:: ::joehoe:: ::zwaai::

maar ik vrees toch echt dat zij vanavond exit is en Tim de mol
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #375 Gepost op: 16-02-2012, 11:35:24 »
Wat betreft Hadewych denk ik ook dat de soep van Bodejos vanavond gelijk gaat krijgen :)


Ik ben het er mee eens dat als ze de mol is, ze inderdaad een ontzettend goede zou zijn.

Ik denk echter dat ze mag aansluiten in het rijtje Dennis Storm - Arjen Lubach - Pepijn Gunneweg. De 'wishfull thinking mol' van dit seizoen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #376 Gepost op: 16-02-2012, 14:10:29 »
Wat betreft Hadewych denk ik ook dat de soep van Bodejos vanavond gelijk gaat krijgen :)


Ik ben het er mee eens dat als ze de mol is, ze inderdaad een ontzettend goede zou zijn.

Ik denk echter dat ze mag aansluiten in het rijtje Dennis Storm - Arjen Lubach - Pepijn Gunneweg. De 'wishfull thinking mol' van dit seizoen.
Mocht zij de mol zijn, dan zou ik wel eens willen weten wat ze de eerste 4 afleverngen heeft gedaan om te zeggen of ze een topmol is...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #377 Gepost op: 16-02-2012, 16:13:55 »
FenikXII: ik zeg maar een woord: hormonen.

(Ow ja, ik ben nieuw hier.)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #378 Gepost op: 16-02-2012, 22:37:27 »
Donderdag 22:37:

Anne-Marie     - 7 (8.6%)
Hadewych    - 20 (24.7%)
Liesbeth    - 15 (18.5%)
Tim    - 35 (43.2%)
William    - 4 (4.9%)

Weer op nul, moderator?
...óf niet!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #379 Gepost op: 16-02-2012, 22:48:58 »
Done! ::ok::
The sun came up and reality set in.