Poll

Wie is de Mol?

Anne-Marie
42 (50.6%)
Hadewych
21 (25.3%)
Liesbeth
20 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 83

Auteur Topic: [poll] Wie is de 12e Mol?  (gelezen 221365 keer)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #400 Gepost op: 17-02-2012, 15:12:25 »
Snap ik. En zo maak je elke keer afwegingen, doe ik ook in mijn eigen overzichten. Als je die afwegingen kenbaar maakt ontstaat er een wat genuanceerder beeld. Vandaar mijn ideetje van extra info d.m.v. je muispijltje dat zo'n tekstboxje laat zien. Dan heb je én een in één oogopslag te vatten  mooi plaatje, én extra info voor wat verdieping.

U vraagt, wij draaien. 

In de Excel in de bijlage even per vakje een bondige opmerking toegevoegd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #401 Gepost op: 17-02-2012, 15:16:13 »
Wow, Qper! ::super::

Welkom!  ::jaja:: Zo lijkt het er op dat de meeste molloten, vroeger of later, met hun eigen methode uiteindelijk toch bij Tim als Mol uitkomen.  ::tandpastasmiley::

Dank je. En het leuke is: als Tim echt de Mol is kan ik zonder te liegen zeggen dat ik het na aflevering 1 goed had. :P ;)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #402 Gepost op: 17-02-2012, 16:18:21 »
Goed, heb één en ander laten bezinken en het wil er bij mij toch niet in dat Tim de Mol is. Die hint bij het abseilen zou een geweldige hint zijn en is bijna te duidelijk ... net als de 3-1=2 die overal terugkomt.

Maar als we deze hints wegdenken heeft Tim het gewoon niet. En aangezien er ook hints zijn - weliswaar minder sterk - naar Anne-Marie, wil dit blijkbaar toch niet alles zeggen.

Ik geef toe, heel logisch ziet dit verhaal er niet uit maar geloof dus nog steeds in Hadewych! :-)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #403 Gepost op: 17-02-2012, 16:42:36 »
Ik kies een mol altijd op acties en niet op basis van hints...

En ik kies voor Tim ;D
You'll never walk alone

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #404 Gepost op: 17-02-2012, 16:48:47 »
Goed, heb één en ander laten bezinken en het wil er bij mij toch niet in dat Tim de Mol is. Die hint bij het abseilen zou een geweldige hint zijn en is bijna te duidelijk ... net als de 3-1=2 die overal terugkomt.

Maar als we deze hints wegdenken heeft Tim het gewoon niet. En aangezien er ook hints zijn - weliswaar minder sterk - naar Anne-Marie, wil dit blijkbaar toch niet alles zeggen.

Ik geef toe, heel logisch ziet dit verhaal er niet uit maar geloof dus nog steeds in Hadewych! :-)

Los van hints en puur kijkend naar opdrachten, zijn er slechts 2 opdrachten waar ik Tim als mol niet helemaal kan plaatsen. De seinopdracht en de trapopdracht.

Kijkend naar de andere drie kandidaten zijn er echter 3 opdrachten waar ik ze alledrie niet als mol kan plaatsen: De rondleiding, de vis en de schilderijen. En laat ik nou net bij deze opdrachten waar ik voor alle dames als mol niks kan vinden uitgerekend voor Tim telkens wel iets kunnen vinden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #405 Gepost op: 17-02-2012, 18:26:10 »
optie wijzigen weer toegevoegd
ook tijdslimiet toegevoegd.
en het is Liesbeth :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #406 Gepost op: 17-02-2012, 18:32:34 »
Tsja, ik heb nooit gezegd dat Tim niet de Mol is, maar omdat Hadewych mij de leukste van mijn potentiële mollen leek heb ik haar als een van de weinigen van het begin tot nu als hoofdverdachte gehad. Nu Hadewych nauwelijks nog een potentiële mol van me kan zijn, kan ik niet anders dan naar Tim switchen. :(
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #407 Gepost op: 17-02-2012, 18:39:33 »
Nu Hadewych nauwelijks nog een potentiële mol van me kan zijn, kan ik niet anders dan naar Tim switchen. :(

Hoezo? Het is niet dat ze bakken met geld verdiend heeft toch?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #408 Gepost op: 17-02-2012, 18:40:07 »
optie wijzigen weer toegevoegd
...
::zweet:: Pfeww... paniek is voorbij! :P

Anne-Marie is mijn emotionele/gevoelsmol. Tim mijn rationele/verstandsmol. Mijn stem in deze poll blijft nog even op Anne-Marie, maar er kan nog van alles gebeuren de komende dagen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #409 Gepost op: 17-02-2012, 18:58:59 »
Hoezo? Het is niet dat ze bakken met geld verdiend heeft toch?
Jezelf fout voorspellen gaat m.i. te ver. Er had 1000 euro minder in de pot kunnen zitten!
Ik heb de aflevering gekeken met het idee dat Hadewych er uit zou gaan (voordat ik keek wilde ik dat niet geloven) en ik bedacht me ineens alle molacties van Tim die ik negeerde ::vergroot::
Maar als je met goede redenen komt voor de 1000 euro bij het abseilen, kom maar op :)
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #410 Gepost op: 17-02-2012, 19:36:16 »
Het was ook mijn reden om te switchen Pac-Mol. Ik was benieuwd of dat voor jou ook zo zat. ;)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #411 Gepost op: 17-02-2012, 19:42:12 »
Ik voel me wel een beetje een stalker zo :P Eerst switchte jij naar Hadewych, ik ging mee, toen naar Anne-Marie, ik ging mee (maar wel weer teruggeswitcht) en nu switch ik weer met je mee ;D (In alle drie de gevallen besloot ik het en merkte ik daarna dat jij ook geswitcht was )

Maar Tim dus. Ik kan het moeilijk nog ontkennen.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #412 Gepost op: 17-02-2012, 19:47:45 »
Haha, doe ik steeds zo mijn best om je af te schudden... ;)

Nee, het is gewoon een verwarrend seizoen (voor velen), en het is denk ik ook slim om te durven switchen. (Al had ik nu misschien beter na afl. 1 in een tunnel kunnen blijven zitten.)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #413 Gepost op: 17-02-2012, 20:01:15 »
Ik blijf bij Liesbeth. Ik heb geen zin meer om van tunnel te verhuizen, zit wel goed in de Liesbeth tunnel. (Ja, ook ik vond Tim erg verdacht deze aflevering.)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #414 Gepost op: 17-02-2012, 20:11:36 »
Ik blijf bij Liesbeth. Ik heb geen zin meer om van tunnel te verhuizen, zit wel goed in de Liesbeth tunnel. (Ja, ook ik vond Tim erg verdacht deze aflevering.)

Mijn ene helft is nog bij jou in de tunnel Daisy. Ook ik durf mijn 'sinds-aflevering-1-molletje' niet volledig af te schrijven. Ze heeft toch genoeg gekke dingen gedaan. Gelukkig is het maar een spelletje, en geen bloedstollende pokerwedstrijd ofzo. ;)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #415 Gepost op: 17-02-2012, 20:33:19 »
U vraagt, wij draaien. 

In de Excel in de bijlage even per vakje een bondige opmerking toegevoegd.

Ook leuk om je overzicht per opdracht te sorteren (zie bijlage).

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #416 Gepost op: 17-02-2012, 21:42:16 »
Zit ook al vanaf afl 1 in de Liesbeth tunnel. :D Ga niet meer switchen. Heb de vorige reeksen al genoeg geswitched met als gevolg dat ik ik het begin wel op de goeie mol zat, maar nadien zo veranderde van mol dat ik diep zakte in de pools. :P Dat doen we dus niet meer.



Tim is nu toch wel heel verdacht.  :o

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #417 Gepost op: 18-02-2012, 17:25:06 »

1. Tim  ::vergroot:: (ik val in herhaling)
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #418 Gepost op: 18-02-2012, 17:51:55 »
val in herhaling
Ja dat kan jij met trots zeggen ja ::trots::. Ik wil nu al dat seizoen 2013 begint en horen wie jij denkt dat de mol is ::rofl::. Maarre... blijft staan dat om de status van bijv. Moedermol te bereiken je nog wel wat moet uitweiden om het waarom van jouw keuze anders haal je G-root's taart nooooooit :-*... en wie wil nu geen parameter zijn in G-root's radertjes ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #419 Gepost op: 18-02-2012, 18:05:21 »
Tim. Belangrijkste reden: De "LiesbethenAnnemarie" in de laatste aflevering, bepaalde gedeeltes van de 3-1=2 hint en daarnaast natuurlijk hoe hij zich gedraagt tijdens de opdrachten. Dat hij €1000 pakt schrikt mij niet direct af, omdat Frits het anders wel had gedaan. Tevens voorspelde hij zichzelf bij de abseilopdracht fout en zo zijn er nog meer merkwaardige acties. Sowieso zijn de hints bijzaak en vind ik Tim gewoon op een gekke manier klungelen.

Maar ik blijf erbij, ook Liesbeth schrijf ik niet af. Zij en Tim gaan vaak gelijk op wat betreft molacties. Voor Liesbeth zijn alleen veel minder hints gevonden. Het is écht een pittig seizoen en ik ben echt reuzebenieuwd wie de mol is.