Poll

Wie is de Mol?

Anne-Marie
42 (50.6%)
Hadewych
21 (25.3%)
Liesbeth
20 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 83

Auteur Topic: [poll] Wie is de 12e Mol?  (gelezen 221301 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #420 Gepost op: 18-02-2012, 18:29:40 »
Ik blijf deze week maar weer gewoon bij Anne-Marie, maar de rest zit dicht bij haar in de buurt.

Ik heb gister mijn semi-objective analyse in excel bijgewerkt, hierin worden per opdracht mol- & kandidaatpunten verdeelt en d.m.v. een statistische onverandwoorde methode bij elkaar opgeteld.
- Tim scoort eigenlijk vrij slecht tot de laatste aflevering, waar hij een deel van zijn punten in zijn schoot geworpen krijgt door zijn rol in de schilderijen opdracht.
- Wat mij verbaaste is dat Liesbeth vanaf aflevering 2 consistent op nummer 1 blijft staan, terwijl ik haar helemaal niet verdenk. Dit komt volgens mij doordat ze vaak het voortouw neemt in de groep (bijv. bij de trap) en weinig kandidaat punten verdient.
- Anne-Marie eindigd als tweede. Ze heeft de meeste molpunten, maar ook erg veel kandidaten punten, bijvoorbeeld door het raken van het vlot bij het boogschieten.
- Hadewych heeft een stuk minder punten als de rest en zakt daarmee toch weer naar de onderste plek op mijn verdachten lijstje.

Op basis hiervan zie ik geen reden om naar Tim te switchen. Liesbeth en Hadewych zijn gevoelsmatig niet de mol... dus blijft het Anne-Marie.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #421 Gepost op: 18-02-2012, 20:55:24 »
Maarre... blijft staan dat om de status van bijv. Moedermol te bereiken je nog wel wat moet uitweiden om het waarom van jouw keuze anders haal je G-root's taart nooooooit :-*... en wie wil nu geen parameter zijn in G-root's radertjes ::)

Haha, een beetje erkenning vinden we allemaal leuk. En ik haal mijn erkenning uit dit soort posts  ;) .

Ik denk trouwens dat lightman in andere topics vrij duidelijk is geweest over het waarom van zijn keuze.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #422 Gepost op: 18-02-2012, 21:43:20 »
Ik blijf bij Liesbeth. Ik heb geen zin meer om van tunnel te verhuizen, zit wel goed in de Liesbeth tunnel. (Ja, ook ik vond Tim erg verdacht deze aflevering.)
Idem hier. Behalve dat ik best van tunnel wil verhuizen als dat nodig is, maar ik kan me het scenario Liesbeth-kandidaat gewoon niet zo goed voorstellen.

Maar ik hoop dat ik ongelijk krijg :) Liesbeth vind ik gewoon geen interessante deelnemer en de andere drie die nog over zijn alledrie wel. Anne-Marie is voor mij sowieso de mol niet vanwege de pijl in het vlot. Hadewych is de mol niet omdat ze veel te kandidaats overkomt. Tim kan het nog heel goed zijn maar dat zou ik wel heel knap vinden.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #423 Gepost op: 22-02-2012, 18:40:55 »
Ik zou heel graag Hadewych willen blijven verdenken, maar ik heb het idee zeker te zijn dat het Tim is. Hopelijk blijkt binnenkort dat hij het briljant heeft gedaan! :D
...óf niet!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #424 Gepost op: 23-02-2012, 20:42:07 »
Ik hoef het denk ik niet te herhalen ... ik blijf bij Hade, maar Anne-Marie en haar rookgordijn blijf ik ook steunen. Alletwee worden ze onterecht onderschat.

Tim en Liesbeth vind ik niet interessant genoeg. Dat gaat hopelijk veranderen na vandaag, als ze een of andere meesterlijke molstreek uithalen of zo. Ik wacht af. Want als ik heel eerlijk ben zijn er voor alle vier redenen genoeg om hen te zien als Mol.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #425 Gepost op: 23-02-2012, 21:56:33 »
Ik denk nog steeds Anne-Marie.  8)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #426 Gepost op: 23-02-2012, 22:00:35 »
poll sluit een dag te laat, er zullen nog wel een paar timmetjes afvallen voor die tijd denk ik  >:D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #427 Gepost op: 23-02-2012, 22:16:45 »
Ik weet het nu zeker, Art is de Mol en anders is er geen Mol! ::jaja::
🜃

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #428 Gepost op: 23-02-2012, 22:17:01 »
Anne-Marie    - 9 (13.4%)
Hadewych    - 12 (17.9%)
Liesbeth    - 13 (19.4%)
Tim    - 33 (49.3%)
   

En alles staat weer op 0
en ja Rat je kunt wijzigen :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #429 Gepost op: 23-02-2012, 22:18:25 »
Ik heb gestemd op Liesbeth!  ::jaja::
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #430 Gepost op: 23-02-2012, 22:26:20 »
Hadewych beantwoordt vraag goed, haalt geld binnen: geen mol.
Anne-Marie pakt geld bij de westernopdracht: risicovol schiet mogelijk raak en nog meer: geen mol
Maar waarom zou er zo vaak nadruk gelegd worden op de acties van Liesbeth? Geen Mol...
...óf niet!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #431 Gepost op: 23-02-2012, 22:27:47 »
Ik denk nog steeds Anne-Marie.  8)
Ik ook!  ::jaja::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #432 Gepost op: 23-02-2012, 22:29:06 »
Hadewych beantwoordt vraag goed, haalt geld binnen: geen mol.
Anne-Marie pakt geld bij de westernopdracht: risicovol schiet mogelijk raak en nog meer: geen mol
Maar waarom zou er zo vaak nadruk gelegd worden op de acties van Liesbeth? Geen Mol...
geen mol dus ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #433 Gepost op: 23-02-2012, 22:32:03 »
Hadewych beantwoordt vraag goed, haalt geld binnen: geen mol.
Anne-Marie pakt geld bij de westernopdracht: risicovol schiet mogelijk raak en nog meer: geen mol
Maar waarom zou er zo vaak nadruk gelegd worden op de acties van Liesbeth? Geen Mol...

Ik denk precies hetzelfde, dankzij die weken in de Tim tunnel, zie ik alleen maar die andere alleen maar als NIET de mol en dat gaat niet veranderen zo.

wacht even: edit: AM pakte wel geld, maar haalde het niet binnen. ok risicovol dat snap ik. Maar ik zit wel met die vrijstelling...
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 22:34:50 door Eddie_V »

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #434 Gepost op: 23-02-2012, 22:34:19 »
Dé verrassing van het seizoen: er was helemaal geen mol ::rofl::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #435 Gepost op: 23-02-2012, 22:37:35 »
Hadewych beantwoordt vraag goed, haalt geld binnen: geen mol.
Mee eens.
Citaat
Anne-Marie pakt geld bij de westernopdracht: risicovol schiet mogelijk raak en nog meer: geen mol
Mee eens.
Citaat
Maar waarom zou er zo vaak nadruk gelegd worden op de acties van Liesbeth? Geen Mol...
Niet mee eens :)

Waarom niet? Eén van de drie uitspraken moet onwaar zijn, en die andere twee zijn onomstotelijk waar. :)

Een heel moeilijk seizoen wordt ineens een stuk eenvoudiger :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #436 Gepost op: 23-02-2012, 22:56:41 »
Dé verrassing van het seizoen: er was helemaal geen mol ::rofl::

Het zou toch vervreemdend aanvoelen aldus Art?  ::vergroot:: >:D

Zolang het A-M ( ::blond:: ) maar niet is  ::ohno:: Nee, Liesbeth  ( ::brunette:: ) of Hadewych . Mijn verstand zegt Liesbeth. De meeste mollenstreken geleverd, niet of nauwelijks de pot gespekt. Precies wat een mol moet doen. Maar mijn gevoel hoopt op Hadewych  :D Als A-M de mol blijkt te zijn is de 'meh'ness compleet  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #437 Gepost op: 23-02-2012, 23:18:49 »
Moet ik nog eens goed over nadenken.
Hadewych te spontaan en fanatiek en 100% kandidaatactie bij de toren in Reykjavik --> geen mol
Anne-Marie raakte met boogschieten en Tim stemde op haar --> geen mol
Liesbeth werd verdacht door Frits en William (maar maakte de pot leeg tijdens de onderhandeling) --> geen mol

Wat als als Anne-Marie heel hard juichte terwijl iemand anders raak schoot ?
Of zaten ze stiekem allemaal op Liesbeth ?
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 23:34:59 door G-root »
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #438 Gepost op: 23-02-2012, 23:55:59 »
Liesbeth! Er is veel onzin verkondigd door pols en zo. Lijstjes zijn gewoon killing als je daar op af gaat; te complex!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de 12e Mol?
« Reactie #439 Gepost op: 24-02-2012, 00:21:49 »
Hadewych te spontaan en fanatiek en 100% kandidaatactie bij de toren in Reykjavik --> geen mol
Anne-Marie raakte met boogschieten en Tim stemde op haar --> geen mol
Liesbeth werd verdacht door Frits en William (maar maakte de pot leeg tijdens de onderhandeling) --> geen mol

Ik heb alle cruciale fragmenten nog eens nagekeken. Eens met Hadewych 100% kandidaatactie bij de toren in Reykjavik.

Anne-Marie raakte met boogschieten? Zegt ze zelf ja. Zou ik ook doen als ik de mol was. Lekker zelf misschieten maar wel 2500 claimen. Tim stemde op haar --> maar ja wie niet? In dit scenario stemden ze allemaal al AM en Tim was nog degene die spreidde.

Liesbeth werd getest door Marion, Frits en William, dat is een stuk zwaarder. Maar ja, dan de onderhandelingen. Dat is DE cruciale opdracht. Ik kan daar alleen bij bedenken (bij Liesbeth als kandidaat) dat Tim hier een oelewapper was. Want dat Liesbeth en Frits dan rood stemden ben ik wel zeker. Tim heeft dan dezelfde domme actie behaald als met het joker of geld kiezen.

Logischer is natuurlijk dat Liesbeth de mol is en zij dus loog over het rood stemmen. Ik vind dat dan wel moeilijk te aanvaarden aangezien zij al steeds de nummer 1 verdachte was op de .nl site.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)